מתייעצת לימודים כללי

מתייעצת לימודים כללי

אני לומדת מדעי המדינה תקשורת באחת האוניברסטאות בארץ מטעמי נוחות חשבתי לעבור למכללת רמת גן ששיכת לאוני הפתוחה הרי במילא זה תואר שנדרש תואר שני אז לא משנה מאיפה הראשון אבל הרבה אומרים לי שזה טעות ושתואר ראשון מאוניברסטה הרבה יותר טוב מה דעתכם?
 

maormp

New member
לא מבין את השאלה

מכללת רמת גן היא רק מרכז לימוד התואר הוא של האונ' הפתוחה. יש פה כמה חברה שלומדים שם, כולל אני. נעים להכיר.
 
האם אתם מרוצים?

לומדים תקשורת ומדעי המדינה? תכלס התואר של האו"פ פחות נחשב מתואר של אוניברסטה אחרתץ?
 

lironk25

New member
התואר של האופ נחשב בכל אוניברסיטה

אני התקבלתי לתואר שני בירושלים,חיפה ותל אביב עם תואר ראשון של האו"פ.
 

hilahers

New member
אז הרשי לי לענות לך...

היום הגבולות היטשטשו בין אונ' לבין מכללות, לגביי שאלתך אם נחשב יותר או פחות תואר של או"פ אז אתן לך דוגמא של מישהו שאני מכירה. האיש למד תואר ראשון בפסיכולוגיה באו"פ,ולאחר מכן הגיש בקשה לאונ' תל אביב לתואר שני. האונ' העדיפה אותו בעל ציונים נמוכים משל בוגרי האונ' עצמה בעלי ציונים גבוהים. כנראה שהם נותנים חשיבות לכך שאנשים שלומדים באו"פ הם אנשים בעלי התמדה וכו'. אבל הכל עניין של מזל = איכות האנשים שנרשמת לתואר שני/הציונים בתואר הראשון. חשוב לי לציין בכל זאת שיש איזשהו חלק בשוק העבודה שמתייחס לתארים באונ' כ"איכותיים יותר" אבל כמו שאמרת לתואר ראשון יש פחות חשיבות בתחום הלימודים הנ"ל. אני עצמי מתחילה ללמוד באקדמית ת"א יפו ואני לא מצטערת על העובדה שזאת מכללה כי לפי הבנתי מסקר שוק,היא מכללה בין הגבוהות שקיימות היום בשוק. את צריכה לבחון את היתרונות מול החסרונות ולהחליט בעצמך. בהצלחה! הילה
 
הילה צודקת ,

אנחנו לפני שנתיים קיבלנו תלמידים ממכללה זו והם לא נפלו מהסטונדטים של העברית. ובכלל במקום ממנו אני מגיע (במ"א) אין הבדל בין מי שהגיע ממכללה או אוניברסיטה. מצד שני עדיין יש אנשים וגופים שמסתכלים על בוגר אוני בצורה טובה יותר. בסה"כ המורים במכללות הם המורים שבאוניברסיטאות, או כאלו שלא הסתדרו עם הפוליטיקה. ולא קיבלו תקן.
 
למעלה