מתי אפשר להתחיל?

1LIKI1

New member
מתי אפשר להתחיל?

1. לשים כרית 2. לכבס ביחד עם הכביסה שלנו?
 

בוליפלג

New member
לגבי סעיף 2

לא הבנתי אם את שואלת לגבי אבקת הכביסה, או הפרדה של מכונות מבחינת הבגדים שמכובסים יחדיו. בכל מקרה, אתייחס לאופציה הראשונה: במידה והילד/ה באים במגע עם כבסים שכובסו באבקה רגילה, ולא נצפתה כל רגישות, את יכולה לכבס את בגדיו באבקה רגילה. לגבי כיבוס עם בגדיכם שלכם - אם את משתמשת באותה אבקה לכולם - אין מניעה לכבס יחד עם הכביסה שלכם. מקווה שעניתי על שאלתך. לגבי כרית - אני יודעת שלא מומלץ בשום גיל. לכן לדעתי כמה שיותר מאוחר - ורק אם יש דרישה של הילד/ה לכך.
 

1LIKI1

New member
תודה על תשובתך-שאלה

לגבי עניין הכרית, פשוט יש לבת שלי נטייה "לטייל" במיטה ובסביבות 5 לפנות בוקר לבכות כי מחצה את עצמה בצד המיטה, כרית בהחלט תפתור את העניין, אבל אני ממש לא רוצה לפגוע בעמוד השדרה שלה אולי בכל זאת יש גיל שזה כבר פחות נורא?
 

בוליפלג

New member
מצאתי תשובה באינטרנט

של אורטופד ילדים, שאומר שאין צורך בכרית, כלומר העדיפות היא לשינה ללא כרית בכלל. באשר לגיל שאפשר להתחיל לישון עם כרית, הוא כותב שמגיל 3 לערך לתת כרית חצי מלאה - בכדי שלא תהיה הגבהה גבוהה מדי.. מקווה שעזרתי.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
2 אף פעם לא הפרדתי

1 הוריי ישן כבר חודשיים עם כרית {בן שנה ו3}מאוד דקה
 
אלו תשובותי

בערך מגיל 4 חודשים איתי ישן עם כרית מאחר והוא היה פולט וניחנק מהחלב אז כרית היתה תומכת בו לאט לאט הוא כבר היה מזיז את עצמו וישן על הכרית ... לגבי כביסה מגיל שנה אני בעצם אני כבר לא מפרידה ... למרות ש,,, בהצחלה עשיתי מעין טסט רגישות בדקתי חולצה אחת שכובסה עם הכבסים שלנו וכשראיתי שהוא לא פיתח רגישות לאבקת הכביסה הרגילה ... הכנסתי גם את הכבסים שלו לשלנו ...
 
עונה

לא שמתי כרית עדיין,למרות שדורש.לדעתי מוקדם מידיי. מכבסת עדיין בנפרד,עם אותם חומרי כביסה של כולם.
 
אני שמתי כרית דקה בגיל שנה+2 בערך

בעיקר בגלל שהוא סבל מדלקות אוזניים וצינון והוא היה מגלגל תא השמיכה וישן עליה.
 
ישן עדיין בלי כרית(שנה ושלוש) ומכבסת ביחד

ניראה לי מגיל חצי שנה,אבל לא תמיד..
 

שבלול 555

New member
אצלינו

עם כרית התחלנו לקראת גיל שנה. את הכביסה אני עדיין מכבסת בניפרד בעיקר מטעמי נוחות אבל משתמשת במרכך ואבקה שלנו מגיל שנה בערך.
 
למעלה