מתי בקעו לגוזלים שלכן שיניים?

מתי בקעו לגוזלים שלכן שיניים?

יערונת לוקחת את הזמן בכל הקשור לשיניים. 2 שיניים קדמיות תחתונות הופיעו לה קצת אחרי שנה לא מתוקן, צמחו לאט לאט, ועכשיו אנחנו בהליכים לקראת השיניים הקדמיות העליונות. כך שעכשיו היא בת שנה וחודש מתוקן, עם 2שיניים. לא שזה מפריע לה לאכול שניצלים ועוף... קרניבורית קטנה שלי, היא ממש לא בקטע של פחמימות!
היה לה איחור רציני בגדילה (לא גדלה כלל ב-4 השבועות האחרונים של ההריון), האם יכול להיות שזה הזיק לשיניים שבדרך?
 
אצלנו היה איחור גדול בבקיעת השיניים

שיניים ראשונות בקעו לקראת גיל שנה ו- 3 חודשים (לא מתוקן). בנוסף, בגלל שעומר היה מונשם זמן ארוך והיה לו טובוס בפה שתי השיניים הקדמיות ממש קטנות (הטובוס כנראה מנע את התפתחות השיניים הקדמיות). אם כבר בקעו ליערה שתי שיניים, אני אומרת לך באחריות מלאה שבסוף יבקעו כל השיניים. שמעתי תיאוריה (שאינה נתמכת לדעתי בשום דבר מדעי) שככל ששיניים בוקעות מאוחר יותר, הן יותר בריאות וחזקות.
 
אני לא יודעת עם האיחור

קשור לפגות, מה שאני כן יודשעת שגם אצלנו יש איחור רציני שתיים תחתונות יצאו בגיל שמונה תשעה חודשים, ומאז שקט תעשייתי לפני שבועיים בגיל שנה וחודשיים יצאה שן נוספת למעלה ובשבוע שעבר עוד אחת למעלה זאת אומרת שאנחנו בגיל שנה ושלוש כמעט עם 4 שיניים. אבל לפי הלילות הקשים שירה ממש סובלת ונראה לי שהיא הולכת להוציא הרבה אחת אחרי השנייה אז תתכונני כשזה מתחיל לצאת זה לא נגמר אגב יש לי שכנה עם תינוקת בת שנה ושלוש שנולדה בשבוע 40 ואין לה אף שן
 
לנו בקעו להם 4 שיניים בבת אחת,

בגיל 10 חודשים ואז כלום. עכשיו הוא שוב מפציץ - 3 שיניים בבת אחת כשמתוכן שתיים טוחנות והוא בן שנה ושלושה חודשים.
 
למעלה