מתי כספי נתבע

גנגי

New member
אני אוהבת את הדיוק של העיתונאים:

הוא היה אמור להופיע בעשר, אבל בעשר ועשרים אמרו לו שההופעה תתחיל עוד עשר דקות. בעשר וחצי הוא עזב, כי היא עוד לא התחילה, אבל "הוא נתבע על שסירב להופיע באיחור של עשרים דקות". יפה. לדרבי-הזמן העיתונאי חוקים משלו.
הזלזול גם בזמן של אנשים וגם בדיוק קצת מעצבנים. קצת, אמרתי? נורא מעצבנים.
 

סאביבית

New member
ופה לפי הכותרת זה בכלל רק 10 דקות

אבל לא בתוכן... לא הייתי שם ואני לא יודעת מי אמר מה למי אבל כשיש יום כיף מהבוקר ובדרך כלל הוא עמוס פעילויות, באמת שאיחור בתוכנית שבערב זה סביר, ונכון שכבר התרגלנו ששעה זה לא שעה אבל איך שהוא נראה לי שהלקח לא נלמד אך מתי כספי וחברת ההפקות ספגו נזק תדמיתי וכספי גדול.
 

המתגונן

New member
אמנם נכון שקשה לעמוד בלו"ז הצפוף

אבל ממה שהבנתי בכתבה זה לא שהוא המתין בשעה שכל הקהל בכלל היה ברכיבת חמורים. הקהל כבר נכח במקום, והיו בסה"כ 100 איש.. אני מניח שרכיבת החמורים בצהריים פשוט התאחרה (כרגיל) ובעקבות כך גם ארוחת הערב, אבל המארגן התעקש להראות את הסרטון הדבילי או לא להזיז את דברי הברכה של המנכ"ל לסוף ההופעה, העיקר שתוכניתו המקורית לא תיפגע. איך הוא ביקש לפתור את הבעיה? לקצץ את ההופעה של מתי...(שוב, לא הייתי כדי לדעת, אךהמשתמע מן הכתב). אפשר להבין את מתי על כך שלא רצה לקצץ את הופעתו לתחום המשפיל (זה גם ככה משפיל להופיע ל100 אנשי היי-טק ועוד אחרי שמאחרים אותך). הוא פשוט צריך להראות שהאיחור לא נבע מנסיבות מוצדקות, אלא שהחברה חרגה את גבולות הסביר תוך הפרה של ההסכם (להופיע בשעה 22:00) ומה שהוא עשה זה פשוט להסתלק מהעסקה בעקבות אי-העמידה של החברה בהסכם. נראה לי שלכל היותר הוא ישלם את מחיר היין והגבינות (וכרגיל, יפסיד מלא עבודות בעקבות כך ויספוג נזק תדמיתי עצום).
 

tiramisu1

New member
מופרך!

טוב שלא חישבו בסכום התביעה גם את הנזקים שייגרמו לילדים ולנינים של בעלי חברת ההפקות. שילמדו לעמוד בזמנים ולכבד את הלו"ז של אחד מגדולי האומנים. הזלזול הזה באמת מקומם. הרי אם מתי היה מאחר להופעה בחצי שעה כבר היינו שומעים על זה בכל הפורומים. בקיצור - GO MATTI!!! (בעצם, DON'T GO!)
 

shellyland

New member
למתי כספי יש קודים תרבותיים

שונים משל שאר האנשים במדינה, ובמקום לוותר עליהם הוא מנסה לחנך אותנו. הלוואי שיצליח.
 
למעלה