מתי מגיע הקטע הזה, שכיף בו?!

מתי מגיע הקטע הזה, שכיף בו?!

ילדי פלטנים בלתי נלאים. זה מתחיל לייאש. אם לא אחזיק אותם על הידיים אחרי הארוחה לפחות שעה, אני אשלם ביוקר. הקושי מגיע בלילה כמובן. אז "הגענו" להסדר. אחרי האוכל עולים על אמא, בטן אל בטן וישנים ביחד. אני נעולה בתוך הכרית של מילגה ששומרת מהתהפכויות בלתי רצויות ומספקת את השיפוע. מה שהיא עוד מספקת זה כאב גב תחתון רציני ביותר. בקיצור- לא עסק. אבל אם אני מנסה להניח אותם אחרי האוכל- פליטה שגוררת אחריה החלפת חיתול ראש, הילד מתעורר לגמרי, רוצה עוד אוכל- והפעם לא מדובר ביניקת לילה קצרה וממצה אלא חזרה לדפוסים המעצבנים של התרגזויות, צעקות, גרפסים תקועים... מה לעשות?! לחכות לגיל 3 חודשים?? (אני בונה על הגיל הזה כל כך) ומתי הם יתחילו לאכול בהנאה, ברוגע, ולהרדם בכיף? זה קורה לעיתים די רחוקות עדיין. אוף. נועה ודבורה, אמרתם שנכתב איזה אנשי מקצוע אנחנו רוצות פה? אז אני מזמינה פסיכולוג קליני, או לחילופין- פסיכיאטר.
 

rsharon

New member
צריך להזמין מסג'יסט../images/Emo8.gif

עוד בשמירת ההריון כבר אמרתי שאחרי האשפוז בהיי ריסק אצטרך אשפוז באורתופדית... במיוחד עם המיטות הג'יפות שהיו להם שם בברזילי באשקלון... אבל גם אח"כ בבית כשכבר הייתי ענקית ולא מצאתי את עצמי בלילות... אתמול חטפתי כאב כזה בכף הרגל שממש צלעתי. ניסיתי לחשוב מאיפה זה בא והבנתי שכשאני מניקה אני עדיין לא יושבת ברילקס כי כולי כזו דרוכה לכוון אותם נכון וכו' ואני בעצם מרימה את הרגליים ונשענת על קצות האצבעות... וזאת למרות שאני מבינה שזה לא טוב וכו' וכו'... האמת שכבר הזמנתי מסג'יסטית הביתה בוולנטיין כהפתעה לדוד... הוא לא הבין למה אני דוחקת בו להתקלח פתאום בתשע בערב וכשאזלו לי הסיבות אמרתי לו "יש הפתעה וזהו, אתה צריך להתקלח!" היה נורא כייף. מומלץ!
 

ממה מיה

New member
איך הצלחת לעבור מסג' ברוגע

שברקע שניים שעלולים להתעורר כל שנייה להנקה ? כל הכבוד על היוזמה. אצלי, תודה לאל, מאז סיום ההריון אין כאבים, ממש קליל וכיף לי בלי הבטן הענקית.
 

rsharon

New member
הזמנו אותה הביתה...

בעלי עשה שעה ואני רק חצי שעה. ההורים שלי היו אצלנו, כך שזה התאפשר.
 
איזה עולם קטן-

בעלי הזמין לנו בהפתעה לוולנטיין מסאז... במקרה שלנו זה היה בחוץ, בספא. הוא דאג שאשאב מראש כי ההורים שלו באים ואנחנו "נלך לישון". לקראת היציאה הוא שאל אם יש מספיק חלב, אמרתי לו שנראה לי שכן אבל מקסימום יעירו אותי. הוא אמר שעדיף שאשן טוב, התווכחתי ואז הוא גילה לי את העניין, מיותר לציין שרצתי ושאבתי כל טיפה שנותרה...
. בכל אופן, זה עזר אבל רק באופן זמני.. שלשום חיסנו את הילדים, יכול להיות שהרגרסיה של היומיים האחרונים נובעת מכך (והאמת היא ששלשום בלילה היה לשחר חום). כבר היה נדמה שדברים מסתדרים ופתאום שוב צרחות תוך כדי הנקה, שוב פליטות מטורפות. טוב- אבל עכשיו אני אופטימית, הם אכלו יופי, עשו קקי, נקיים וי-ש-נ-י-ם. מקווה שלכמה שעות טובות.
 

ממה מיה

New member
בתור אמא לפלטן אחד מגלה הבנה

דורון פלטן רציני - הוא חייב גרעפס כל כמה דקות, ויש לו מדי פעם פליטת מהאף ומהפה, כבר חששתי מריפלוקס. נעה יעצה לבדוק תפיסה ובמקום אחר קראתי שהפחתת מוצרי חלב מתפריט האם יכולה לסייע. בינתיים יש אצלנו חלוקת תפקידים, אני מיניקה והגרעפס צל הבעל.
 
מגיע, יקירתי, מגיע...

אבל אם כואב לך הגב, את חייבת למצוא תנוחה אחרת להנקה. אני אישית לא הסתדרתי בגיל הזה עם הכרית של מילגה - היא גבוהה לי מדי. בשלב יותר מאוחר היא התאימה לי יותר. אני מניקה עליה בקורס. פסיכיאטר זה לא רעיון כל כך רע....
 
למעלה