מתכוונת לתרום כיליה לאחי

רלי44

New member
מתכוונת לתרום כיליה לאחי

עדין לא נעשה הבירור הסופי לגבי ההתאמה אני בת 65 הוא בן 70 הייתי מאד רוצה לשוחח עם תורם \תורמת בני גילי פחות או יותר כדי לדעת ממקור ראשון לפני מה אני הולכת האם משהו מהפורום יסכים לשתפ אותי להפגש איתי?או להתכתב זה מצב של חוסר ברירה אני מוכנה מבחינה נפשית לעשות זאת רק הייתי רוצה לשמוע ממקור ראשון המון תודה למי שיסכים רלי
 

D o r o t h y

New member
אני מקווה מאד

שיהיה פה מי שיענה לך מאחלת לכם בריאות טובה ככל שניתן בהצלחה
 

Avraham F

New member
רלי יקרה

אינני תורם למרות שאנו באותו הגיל. אני מושתל (עם כליה אחת כמובן) למעלה משש שנים. אם את בריאה ומתאימה לתרומת כליה לאחיך, זה לא משנה עבורך אם תהיי עם שתי כליות או תישארי עם כליה אחת כל זמן שהיא מתפקדת. סיכונים לפגיעה חיצונית בכליה הנותרת, לא יהיו כי את לא משחקת כדורגל ולא מתאגרפת. לדעת רופאים, כאשר הופכים חס ושלום, להיות חולה כליות, שתי הכליות "נגמרות" ביחד. כך שאין מה להפסיד, אלא להרוויח כמה שנים טובות עבור אחיך. כל הכבוד לרצון ואיחולים להצלחה עם בריאות טובה יותר, לך ולאחיך.
 

שרית(^_^)

New member
לא מדויק

"סיכונים לפגיעה חיצונית בכליה הנותרת, לא יהיו כי את לא משחקת כדורגל ולא מתאגרפת." - סיכונים לפגיעה חיצונית בכליה יכולים להגרם גם בתאונת דרכים. וגם - "כאשר הופכים חס ושלום, להיות חולה כליות, שתי הכליות "נגמרות" ביחד. כך שאין מה להפסיד" - סרטן בכליה, אם חלילה מופיע, לא עלינו, בד"כ פוגע רק באחת הכליות ולא בשתיהן. לא שאני חלילה מנסה להניא אותך מלתרום כליה לאחיך, נהפוך הוא. אני חושבת שזה מעשה מקסים ואציל מאין כמוהו. רק חשוב לדעת את כל הסיכונים מראש ולקחת אותם בחשבון.
 

Avraham F

New member
רק סטטיסטיקה

שיעור מקרים של סרטן בכליה או בכליות הוא 2% מכלל מקרי הסרטן. שיעור הנפגעים בכליות מתאונות (דרכים), הוא קרוב לזה. למה ליצור פניקה ולקלקל תחושה לרוצה לתרום ועוד בטרם אישור על התאמה ?
 
למעלה