מתמטיקה / מדעי המחשב בבר אילן

YadaYada

New member
מתמטיקה / מדעי המחשב בבר אילן

למי שעונה להגדרות הנ"ל, אני זקוקה לעזרה קלה: אני בשנה א´, תואר ראשון. כבר הכנתי מערכת, כשנזכרתי שראיתי בקמפוס דף עם שינויים בזמנים של מקצוע מסוים, אם אני לא טועה זה היה אלגברה לינארית 1. ניסיתי להשיג את המחלקה המדוברת בטלפון, אך לשווא, ואני דואגת שהמערכת שלי בעצם לא יצאה כמו שאני חושבת. מישהו יודע על העדכונים המדוברים ויכול להגיד לי אותם? תודה.
 
תקופת השינויים

אל דאגה עם תחילת הלימודים מוגדרת תקופת שינויים , בה ניתן לשנות את הרישום לקורסים. תכנני מחדש על פי מה שאת רוצה , ותוכלי לתקן זאת בתקופת השינויים. שימי לב למספר דברים : א. בידקי שיש מקום בקורסים בהם את רוצה ללמוד ב. למרות שתקופת השינויים הנה כשבועיים לאחר תחילת הסימסטר , התחילי את הלימודים שלך בקורסים על פי התכנון החדש , על מנת שלאר להפסיד שיעורים בקורסים בהם יש שינויי. בהצלחה קובי
 

eortali

New member
תיקון ../images/Emo24.gif

כדאי שתבררי שוב. אני לומדת ועובדת במחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב, והשנה לעשות שינויים יהיה מאוד קשה. שינויים יעשו רק לאלו שנכפו עליהם שינויים (חפיפות ממחלקה אחרת/ שינויים של המחלקה וכדומה) ורק באישור יועץ. הם לחוצים מאוד עכשיו בגלל הרישום ויכול להיות שבגלל זה לא ענו לך לטלפון. בהצלחה רבה!!!
 
למעלה