מתנה לשנה החדשה

strahd

New member
מתנה לשנה החדשה

היי לכולם, ג'ורג' מרטין מוסר מתנה קטנה לשנה החדשה והיא פרק מהספר "רוחות החורף". אי אפשר להגיד עליו דבר מבלי לתת ספויילרים. ג'ורג' מרטין מוסר שהפרק יהיה בתחילת הספר וכי הוא מתרחש לפני הפרקים האחרונים של הספר החמישי. כמו כן, פרק אחר יצורף אל מהדורת הכריכה הרכה שתצא לאור ביולי. קריאה מהנה.
 

amberos

New member
איזה כיף!

פרק ראשון מרוחות החורף! ורק עוד שנה הוא יפרסם עוד פרק מרוחות החורף?
 

itaipee

New member
מרטין גם הקריא פרק לפני מספר חודשים

ספולילר אבל לא יותר מדי : מרטין באיזהשהו כנס הקריא פרק על אירין מדורן - שרוכבת לכיון הטאגריאן החדש לברר מי הוא ולהתעניין בברית . לא קורא יותר מדי לפי מה שהבנתי - רק שכאשר היא מגיע - מודיעים לה שאאימון כבר כבש את סטורמ-אנד ( לא בטוח אם זה נכון )
 

itaipee

New member
לא חושב , מרטין הקריא אותו

מצאתי את הפרטים בפורום forum of ice and fire
 

mentta

New member
אז מה נראה לכם?


סטאניס יהרוג את תיאון? ינצח את בולטון? יגלה שג'יין פול מתחזה?
 

yohansb

New member
תשובות(ספוילר)

לדעתי התשובה לכל השאלות ששאלת היא לא. אני חושב שג'ין תמות עוד לפני שהיא תגיע אל החומה או שהיא תגיע ושם לא יהיה מי שיזהה אותה כי ג'ון מת. לתיאון יש להערכתי עדיין תפקיד בסדרה לכן הוא ישאר חי, ולגבי בולטון הייתי רוצה להאמין שהוא יצליח ושהמכתב של הממזר הוא שקרי אבל אני נוטה לחשוב שסטאניס יסיים את חייו ושמישהו אחר יצטרך להתעסק עם בולטון. מעניין מתי נוכל לקרוא עוד פרק , כי הפרק הזה רק משאיר טעם של עוד ולא חושף יותר מדי, לצערי זה בטח ייקח עוד כמה שנים.
 

mentta

New member
אני מסכימה חלקית...(ספוילרים)

בקשר לג'ין- אם היא לא תגיע לחומה, כל סיפור הנישואין והבריחה יהיה קצת חסר טעם, לא? בהנחה שג'ון יחזור לחיים, יהיה מי שיזהה אותה ויחשוף את השקר. או שנצטרך לחכות שאריה תחזור לווסטרוז ותחשוף את עצמה? מה שכן, ג'ון ממש יתאכזב אם וכאשר הוא שוב יקבל הודעה ש"אריה" עומדת להגיע אליו, ושוב זו לא תהיה היא. :) אני ממש מקווה שתיאון ישאר בחיים, הוא אחת הדמויות המעניינות ביותר בסדרה לטעמי. אני לא יודעת איזה עוד תפקיד יש לו (נראה לי שברור שהוא ירצה לכפר איכשהו על המעשים שלו, אבל איך?) אבל מבחינתי שישאר עד הסוף. ובקשר לסטאניס- זה יהיה מעולה אם הוא ימות. קודם כל, צריך לעשות איזה סינון, יש יותר מדי דמויות. עד שמישהו מת הוא חוזר, וכל הזמן צצות חדשות. מה גם שאז מליסנדרה אולי תתאפס על עצמה תקדיש את כל תשומת לבה לג'ון. וראמזי מעניין מדי כדי למות בקרוב. אם מרטין פשוט ישחרר פרק כל כמה זמן באופן כרונולוגי זה יהיה מעולה. :)
 

ellendili

New member
נראה לי


שתיאון עוד יחיה קצת. הוא יכול לנסות לספר לסטאניס את האמת על בראן וריקון. אולי יש סיכוי קלוש שזה יעורר ספק סביר ויחננו אותו. או שאשה תעזור לו לברוח. או משהו אחר בלתי צפוי. אני חושבת שתיאון הוא סוג של גולום... מרטין לא הרג אותו עדיין כי יש לו איזה תפקיד בשבילו. אני מאוד מאוד מאוד מקווה שסטאניס כן ינצח את בולטון. זה נראה קצת קלוש... אבל לפחות הוא עלה על הבגידה של הקארסטארקים. אולי עוד יש לו סיכוי. אני בעד סינון דמויות אבל עוד מעט. עד שהתחלתי לחבב אותו... וגם- אם הוא ימות מה דאבוס יעשה עם ריקון? אולי יהיה איזה איחוד בין סטאניס לפראים של ג'ון... או משהו... לגבי ג'יין...אני לא יודעת. אני בטוחה שג'ון חי, בצורה כזו או אחרת, אז אולי היא כן תגיע לחומה. או אולי הם יפגשו בדרך. לא יודעת. יש כ"כ הרבה כיוונים ... בכל מקרה זה היה טיזר ממש טעים! ובא לי עוד!
 

amberos

New member


לא ניראה לי שתיאון ימות. מרטין לא היה נותן לו פרק בתחילת הספר בשביל להרוג אותו בפרק שאחרי. יש לו עוד תפקיד בסיפור אם סטאניס ינצח את בולטון...זה יהיה קשה, המצב של הצבא שלו על הפנים. הוא יגלה שגיין היא מתחזה רק אם ג'ון חי (אני ממש מקווה שהוא ינצל איכשהו)
 

ניר4819

New member
איזה יופי!

בדיוק קראתי עכשיו את הפרק, ושמחתי כל כך לראות שמרטין מתקדם בכתיבת הספר השישי.
 
למעלה