מתנת משרד הביטחון למשפחות שכולות - שמן זית מהתנחלות

ספי111

New member
הדמוקרטיה מאפשרת לו כמו שמאפשרת לך.

ההבנה שצריך לאפשר לפלסטינים מדינה היא לא נחלתו של השמאל הקיצוני אלא של כל אחד שמדינת ישראל חשובה לו.
 
צודק...אבל לפי הסדר...ראשון ראשון, אחרון אחרון

מי שכבש ושדד ראשון יפנה ראשון. הינה רשימה חלקית וראשונית של 'האדמה הפילסטינית' השדודה והגזולה שצריכה להיות מפונה ומוחזרת לבעליה: &nbsp http://www.zeevgalili.com/2005/05/11316 &nbsp למען הסדר הטוב נתחיל משייח' מוניס, משם נעבור לג'מוסין אל ע'רבי, משם לסומייל ('עושים סלאם: מפנים ומחזירים את כיכר השיכור הכבושה לבעליה'), אח"כ למנשייה, אבו כביר, יאפא...TO NAME JUST A FEW... &nbsp את א-ליד כדאי להשאיר לסוף כדי שהנאורים הנוערים יוכלו להתפנות בצורה מסודרת חזרה למולדתם בברלין ובנותיה. מתפני המטוס האחרון יתבקשו לכבות את האור. &nbsp נבקש את ההורים השכולים הערבים מ'פורום המשפחות השכולות' שהקריבו את מיטב בניהם השהידים במלחמת התחריר נגד אקיבוש אסהיוני לגלות גדלות לב ולהמתין בסבלנות עד שהפינוי יסתיים...
 

ai24

New member
יפה מצידם, אבל נראה שנפלה אצלך טעות . לעומת היישוב הישראלי

ממנו הגיע שמן הזית, אין בארץ שדות גידול תה - לכן הוא כנראה מיובא מחו"ל
 

tgranot1

New member
זה מאמר מועתק. ציינתי את שם המחבר ולמטה גם את המקור

אני יודע שתה הינו מוצר מיובא , אני מנחש שהכוונה הייתה שהאריזה של התה מתבצעת בישראל.
 

ai24

New member
מועתק מדף המסרים? כמה לא מפתיע. בכל מקרה - תודה על הפרסום

בדיוק נגמר לנו שמן הזית
 

tgranot1

New member
פראייר!

גוזלים אותך פעם בשביל הממיסים ופעם במחיר עבור שמן זית נחות.
 

סוהי 7

New member
ראינו את מי אתה מצטט

מדענים בעלי שם עולמי כבר קבעו מזמן.........
=
 

הפרבולה

New member
מה נראה לך? שגם ממשלת ישראל תצטרף לחרם שמטילים

עליה שונאי ישראל על כל מוצר שמיוצר מעבר לקו הירוק ? &nbsp לדעתי זה פשוט מתבקש לתת למשפחות השכולות מתנות המיוצרות בשטחים שיקיריהם הקריבו את חייהם על שיחרור אותם שטחים שמהם הערבים ניסו לחסל אותנו ( למשל במלחמת ששת הימים ). לא שהמתנות האלו הם פיצוי כלשהוא על האובדן הנורא אבל לפחות יש פה אקט של סימליות שמדגישה על מה נלחמו יקיריהם.
 

tgranot1

New member
נראה לי שכמו שממשלת ישראל

לא הייתה מעיזה לשלוח למשפחות השכולות יין ללא הכשר במתנה גם במקרה זה היא הייתה צריכה לחשוב מעט יותר על מנת למצוא מתנה שלא תעורר מחלוקת. אבל בניטו ראש ביצה הרי היה חייב לשים הצהרה פוליטית שתבליט את זמנו המצומצם בתפקיד שר הביטחון.
 

marabo

Well-known member
אפשר לחשוב שיין עם הכשר היה בא טוב לשמאלנים קיצוניים מסוגך

הרי גם על זה היית מייל על המונופול של הרבנות בענייני כשרות ועל זה שמפרנסים 3000 משגיחי כשרות ועל זה שיש כאן כפיה דתית וזה יין ששנוי במחלוקת וכו' וכו'. מכירים אתכם.
 

tgranot1

New member
קרא שוב את מה שאמרתי.

משרד הביטחון לא היה מעיז שכן ברור שהוא צריך להתחשב בנושאי כשרות במידה ויבחר לחלק מזון כשי. אין לי בעיה עם זה בדיוק כמו שלא הייתה לי בעיה לשמור על כשרות בסיסית במהלך שירותי הצבאי בו נאלצתי לחלוק מגורים ומזון עם כלל האוכלוסיה. מעבר לכך, בכל מקום עבודה הקפדתי גם כן לשמור על כשרות בסיסית. מחוץ למסגרת צבא, כשלכל אחד מאיתנו ישנה בחירה, אני אוכל וקונה כפי שאני מבין ולא מוכן לשום הגבלה. אתה הרי צורך שהמדינה לא צריכה להתערב. אז מה אני מבקש - שלא תתערב בנושא הכשרות ותפתח את העניין לשוק החופשי.
 

marabo

Well-known member
אבל לא מדובר בשי לחיילים בבסיסים אלא מחוץ למסגרת הצבא

וכאן יש כאלה שכשרות לא באה להם טוב.
 

tgranot1

New member
אתה מדבר שטויות.

כמעט כל מוצר מזון במדף בסופר - כולל בטיב טעם , יש עליו חותמת כשרות. עוד לא שמעתי על משפחות חללי צה"ל שסרבו לקבל מתנה בגלל חותמת שכזו. הכשרות לא באה בטוב בגלל דמי הפרוטקשן שצריך לשלם לחרדים. כך את התאומים למשל. הם ממשיכים להשתמש באותם מוצרים בדיוק. ולכולם חותמת הכשר.
 

קצה

New member
כולם ראו כאן את ריקוד הגזענות שלך נגד חרדים בתקופת הקורונה

לכאורה בשם בריאות הציבור לו באמת זו היתה הסיבה הית צריך להפיק כמה הודעות על העובדים הזרים, על בלייני תל אביב על ערביי עג'מי. מסתבר שכל תומכי מרצ הם בעצם ציבור דוחה מאוס ונבער ששונא חרדים בדרגה שלא היתה מביישת את גדולי הנאו נאצים ומיחל למותם טפו עליך חלאה תבקש מסבתא שלך התופרת לתפור לך מסכה על הפרצוף גזענים ו kkk מסתתרים מאחורי מסכות
 

קצה

New member
כהניסט הזוי

מה הבדל בין שינאת ערבים לשינאת חרדים
 
למעלה