נגיף הקורונה, לעזאזל

dudi4321

Member
נגיף הקורונה, לעזאזל

מה עם הזמנות חדשות מסין, מהמדינה שמפיצה את נגיף הקורונה?
האם מטוסי המטען נחסמו? האם החשש גובר על המסחר?
האם מעבר הסחורות בסין עצמה גם מתעכב?
בתכלס בחצי שנה אחרונה רוב ההזמנות מתאדות. במעקב כתוב שנשלח למדינת היעד ויוק. לא מקבל בדואר. פרט למקרים יוצאי דופן שהפריט מגיע "בריצה מהירה" כמו מוט לכסא אופניים ממש כבד, רפידות מזוייפות לנעלים מאד מאד קלות שהגיעו תוך שבועיים ובהפתעה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הנגיף החדש מסוג קורונה (הוא לא "ה") אכן גרם להשבתת הטיסות

ולכן כל מה שהוזמן בזמן האחרון ועוד לא יצא מסין עלול להיתקע שם זמן לא ידוע. אבל זה לא קשור למוצרים שהוזמנו בחודשים הקודמים וסביר להניח שהם כבר מזמן בישראל, תקועים בהר המיון של הדואר (שמתעדף הזמנות מאמזון וכו' ולכן כל מה שזול מסין מתעכב בטירוף). בשבוע שעבר קיבלתי מוצר מעלי אקספרס שהזמנתי בסוף אוקטובר, היום קיבלתי מוצר שהזמנתי בתחילת נובמבר... בקיצור, אם לא עברו שלושה חודשים, אל תאבד תקווה...
 

dudi4321

Member
התקווה - "בסוף כסלו תחילת נובמבר"

מדברי הגששים.
כבר ביטלתי את רוב ה"רכישות" מסין. מחכה כחודשיים וחצי, פותח קייס והכסף מוחזר. אממה, המוצר לא מגיע. אני לאמזמין סתם אלא להשתמש במוצר.
אבל גם בשבועיים האחרונים אני ממשיך להזמין, גם אתמול.
ומה לא בסדר בה' הידיעה במשפט שכתבתי בכותרת? היתי צריך לכתוב "הוירוס קורונה"? נשמע טוב יותר?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ברור לי למה להמשיך להזמין (מסין), אבל שיהיה בהצלחה...

את כל ההזמנות שעשיתי בחודשים הקודמים (האחרונות מלפני חודשיים) קיבלתי בסופו של דבר (כתבתי על כך בפורום צרכנות לפני כמה ימים) ואין לי כוונה להזמין משם בתקופה הקרובה.
&nbsp
"הנגיף קורונה" היה יכול להתאים לו "קורונה" היה השם שלו. אבל השם שלו הוא קוביד 19 (זה עדכון חדש של ארגון הבריאות העולמי) וקורונה הוא משפחה של נגיפים, הוא רק אחד מהם. לכן הוא לא יכול להיות "ה" (גם סארס הוא נגיף קורונה ויש עוד כמה).
 
למעלה