נדלן בארה"ב למשקיע קטן אך צרכן נבון

erez17

New member
נדלן בארה"ב למשקיע קטן אך צרכן נבון

לאבי שלום, קראתי את תגובתך בקשר להשקעה בארה"ב, ורציתי להוסיף כמה תיקונים משמעותיים: 1.מנסיוני האישי בן 4 השנים כמשקיע פרטי באריזונה, ארה"ב (בתיווכה המעולה של חברה ישראלית-אמריק´ׁשלא אומר את שמה בפורום זה), אני יכול להעיד על שוק מעולה שהצלחתי להגדיל נכסי בו מ-2 בתים ל-3 כיום. זה נעשה לאחר שנה וחצי באמצעות ניצול עליות המחירים הנאות שהיו+ refinancing של המשכנתאות + "cash out " והוספת 11,000 דולר. 2. אני משכיר את 3 בתי שם,ולמרות תקופות מסוימות של vacancy , בגדול התמורה נאה וערך הבתים ממשיך לעלות יפה כל הזמן. האזור נמצא במגמת גידול אוכלוסין עקב מגמות הגירה פנימית באר"הב-דבר המוביל לביקושים עודפים בנדלן (המורכב מבתים צמודי קרקע ,ברובו) 3.אני יכול מנסיוני הפרטי להדגיש למשקיעים באר"הב את הנקודות המקדמיות לבדיקה בטרם השקעה: -עשה בדיקה צולבת, דרך האינטרנט בעיקר,על הנתונים שמוסרות החברות כאן ועל מיקום וערך הנכסים המוצעים. -חפש הרבה אתרים ברשת הנותנים סקירה כלכלית ונדלנית מעולה של האזור( לא להבהל-זה לא מסובך בכלל!) -עבוד ,כאמור, עם חברה שעברה את מבחן "הבדיקה הצולבת" לעיל, ובדוק מיהי חברת הניהול שעושה את העבודה היומיומית עבורך. -עקוב באינטרנט בצורה שוטפת אחרי ההתפתחויות הכלכליות והנדלניות באיזור בו רכשת, כדי לדעת על מגמות השוק ומתי לבצע refinancing. 4.א-ז-ה-ר-ה: אני מדבר על השקעה ארוכת טווח-לא ספקולטיבית. בהצלחה!
 

שנער

New member
אין בעיה עם מי שמבין מה הוא עושה

הבעיה עם "המשקיע הקטן" שקונה מה שמוכרים לו כאלו שמתמחים במכירה לישראלים, ללא בדיקה מקיפה. חוץ מזה אתה מדבר על תקופה מוצלחת של שנה וחצי בלבד, אני מאחל לך שהשקעתך רק תפרח אבל קח בחשבון שהכיוון גם עלול להשתנות (כלפי מטה).
 

erez17

New member
אתה צודק אבי,לכן העברתי את הערותי

ד.א. עליית ערך של כ- 22% ב-39 חודש מאז ה-closing אומרת משהו לאורך תקופה ארוכה יותר. ד.א. אתרים של מכוני מחקר אוניברסיטאיים באריזונה,צופים עליית ערך שמרנית של כ-5% שנתית, במשך 20 השנה הבאות עקב מגמות דמוגרפיות אינהרנטיות (נהירת אוכלוסין לארצות "חגורת השמש", affordibility יותר טובה לרכישת בתים שם עקב יחס "הכנסה/מחיר בית" יותר טוב שם ועוד) בגדול ---הצדק אתך, ומי שלא בודק היטב ומצליב נתונים טרום העסקה ,עלול להפגע! ד.א.---אינני רוצה להשוות השקעתי לחלופה של השקעה בנדלן ישראלי לאותה תקופת זמן...
 
למעלה