נואשת מלחפש את החצי השני

irittn

New member
נואשת מלחפש את החצי השני

קראתי שיש פורום חדש אני גרושה + 2 מחצי את השני החצי לצאנס שלי בחיים אני כבר נואשת ומיואשת מחפשת מישהו שעובד לעבוד מישהו רציני לא מישהו שאוהב לעשות צחוק מנשים ביי
 

MULAN30

New member
אף פעם

אל תהי נואשת. אף אחת לא צריכה להיות נואשת. מקסימום להמשיך לנסות. נואשות זאת מילה פוגעת.
 

Puzzluna

New member
היי אירית,

כמה זמן את מחפשת? ובאיזה ערוצים? האם נתקלת בגברים שרק מעוניינים לעשות צחוק מנשים?
 

© RoNa

New member
אל ייאוש

תסתכלי על החצי כוס המלאה.
אומנם את גרושה עם ילדים, אבל זה אומר שהיתה לך זוגיות ואהבה ואפילו כזו שנשאה פירות. כמה כאלה יש שאפילו את זה אין להם? רוצה שאני אציג לך את החיים שלי? אני לא בהרבה יותר צעירה ממך, ועדיין רווקה. כבר שנתיים שלא היתה לי מערכת יחסית שאפשר להגדיר אותה בכלל יחסים. להמשיך?
למרות הכל אני אופטימית ומאושרת. מעבר לזה שאת עדין צעירה וחיים שלמים לפנייך. אני בטוחה שיבוא היום ותמצאי שוב זוגיות טובה. רק סבלנות.
 
אולי נפלת על כמה חארות

גם אני חרא לפעמים אבל זה לא בכוונה נשבע! אני חושב שאם תמצאי חן בעיני מישהו הוא יהיה רציני. נראה לי לא קל גם למצוא אהבה וגם מישהו שיסתדר ויסכים לגדל את הילדים שלך.
 

D e c e m b e r

New member
למה לחפש חצי שני ?

למה לא לחפש אחד שלם... תחשבי באופן חיובי, את לא צריכה מישהו שישלים אותך, את שלם אחד גדול.. ואם יש עוד בעולם שלם אחד שמתאים לך, הוא יגיע... אין טעם לחפש. מכירה את ההרגשה שלך...גם אני גרושה +2 ... ועולם ההכרויות אכזרי. הייתי בסרט הזה (התקשרו אלי מבלוקבאסטר שאחזיר את הסרט). אל נואש, יקירתי. תצעדי בשביל האושר... האהבה תופיע בדרך הזו..
 
חחחחחחחח

<קשתית!> אהבתי את התגובה שלך. אותו הסנריו כאן..ג+2 אבל מושלמת. מחפשת את ההוא, שיהנה מכל המכלול הזה, בכל זאת, כל סרט נגמר בנשיקה והפי הנד...או שלא. אני כבר עשיתי מסע צ'אלנג', טור דה פראנס...עדיין כאן, עדיין "סינגלית משודרגת"...עם המוון אופטימיות.
 
למעלה