נובמבר בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
הסודות שהיא שומרת

סדרה חדשה


"הסודות שהיא שומרת" ("The Secrets She Keeps") היא דרמת מתח של רשת TEN האוסטרלית שנוצרה על-ידי שרה ווקר ("שכנים שכנים"). הסדרה מבוססת על ספרו באותו השם של הסופר מייקל רובות'אם. כעת הסדרה מגיעה ל-HOT ותשודר מדי שבוע ב-HOT3.

הסדרה מתרחשת בעיר סידני ומגוללת את סיפורן של שתי נשים – אגת'ה (לורה קרמייקל, "אחוזת דאונטון"), אישה קשת-יום שעובדת בסופר, ומייגן (ג'סיקה דה גאו, "החץ", "דרקולה"), אושיית רשת זוהרת. שתיהן בהיריון מתקדם, שתיהן גרות באותו אזור, שתיהן מסתירות סודות גדולים ואפלים מעברן ושתיהן יעשו הכל כדי למנוע מהסודות הללו להתגלות. לאחר מפגש מקרי בסופר, שני העולמות הנפרדים של מייגן ואגת'ה עומדים להתנגש, וכל מה שחשוב להן נמצא בסכנה.

עוד מככבים בסדרה:

מייקל דורמן
("שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר")

ריאן קור ("מריה מגדלנה")

מייקל שיסבי ("המאורות")

החל מה-10.11, ימי שלישי בשעה 20:45

ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
אחוזת ביצ'האם

סדרה חדשה


"אחוזת ביצ'האם" ("Beecham House") היא דרמה תקופתית של רשת ITV הבריטית, שנוצרה על-ידי גורינדר צ'אדהה ופול מיידה ברג'ס, שביחד עומדים מאחורי הלהיט "שחקי אותה כמו בקהאם". כעת הסדרה מגיעה ל-HOT ותשודר מדי שבוע ב-HOT3.

הסדרה, שהמבקרים הדביקו לה את הכינוי "אחוזת דאונטון ההודית", מתרחשת בשנת 1795 על רקע דעיכתה של האימפריה המוגולית, ועוקבת אחר דיירי אחוזת ביצ'האם בניו דלהי. "אחוזת ביצ'האם" נפתחת עם חזרתו של ג'ון ביצ'האם (טום בייטמן, "השדים של דה וינצ'י", "רצח באוריינט אקספרס") לאחר 3 שנים מעבר לים. ההילולה סביב חזרתו מתחלפת מהר מאוד בחשדנות כאשר צוות העובדים של האחוזה נוכח לגלות שהוא חזר עם תינוק מסתורי, בן תערובת ולכאורה יתום מאם. כאשר אמו השתלטנית (לזלי ניקול, "אחוזת דאונטון") ואחיו המרדן (ליאו סאטר, "ויקטוריה") נכנסים לגור באחוזה המשפחתית החדשה, פוליטיקה, תשוקות, שאיפות ונקמות זוחלים אל עבר פיצוץ.

עוד מככבים בסדרה:

דקוטה בלו ריצ'רדס ("סקינס")

גרגורי פיטוסי ("מר סלפרידג'")

הכוכבת ההודית לארה דוטה ועוד.

החל מה-9.11, ימי שני בשעה 20:45

ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?

התעשייה – Industry

סדרה חדשה


"התעשייה" ("Industry") היא הפקה משותפת של רשת HBO ו-BBC שיצרו מיקי דאון וקונרד קיי. את הסדרה מפיקה היוצרת המוערכת זוכת פרס "גלובוס הזהב" לינה דנהאם ("בנות"), שגם ביימה את הפרק הראשון. בין מפיקי הסדרה הנוספים ניתן למצוא את שני היוצרים ואת ג'יין טרנטר ("ספוקס", "שם המשחק").

"התעשייה" מספקת הצצה לעולם ההשקעות ושוק ההון. הסדרה עוקבת אחר קבוצת צעירים המונעת על-ידי שאיפות, אהבות וסמים, שזה עתה סיימו את לימודיהם האקדמיים. כעת, הם מתחרים על מספר מוגבל של משרות קבועות בבנק השקעות מוביל בלונדון. "הבוגרים" צריכים גם להישען זה על זו וגם לדאוג לעולם לא להשתרך מאחורי השאר או לתת להם יתרון.

את חבורת "הבוגרים" מגלמים מיהאלה הרולד, מריסה אבלה, הארי לאוטי, דיוויד ג'ונסון ונבהאן ריזוואן. את שני המנהלים שתפקידם לבחון ולאתגר אותם מגלמים וויל טיודור ("משחקי הכס", "אנושיים") וקן ליונג ("אבודים").

החל מה-10.11, ימי שלישי בשעה 22:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
חומריו האפלים – עונה 2 – His Dark Materials

עונה חדשה


"חומריו האפלים" ("His Dark Materials") היא דרמת פנטזיה של BBC ו-HBO המבוססת על טרילוגיית רבי המכר עטורת הפרסים של פיליפ פולמן.

את הקאסט עטור הכוכבים של הסדרה מובילה דפני קין ("לוגאן") ולצדה מככבים גם זוכת "גלובוס הזהב" רות ווילסון ("הרומן"), זוכה ה"טוני" לין-מנואל מירנדה (יוצר המחזמר המצליח "המילטון") והמועמד ל"גלובוס הזהב" ג'יימס מק'אבוי ("כפרה", "X-מן").

בעונתה השנייה של הסדרה, שמתרחשת בעולם מקביל ופנטסטי שבו נשמות בני האדם מתקיימות מחוץ לגופם בדמות בעלי חיים שונים, הלורד עזריאל (מק'אבוי) פותח שער לעולם חדש. ליירה (קין) מוכת היגון עוקבת אחריו אל עבר הלא נודע ופוגשת שם נער בשם וויל שגם עבר בין שני העולמות בכדי לברוח מעברו. ליירה מנסה לעזור לוויל להתאחד מחדש עם אביו בזמן שמלחמה מתחילה לפרוץ סביבם. בינתיים, גברת קולטר מחפשת את ליירה במטרה להחזיר אותה הביתה – בכל מחיר.

עוד משתתפים בסדרה:

אמיר וילסון ("הילד שיהיה מלך")

אנדרו סקוט ("פליבג", "שרלוק")

רותה גדמינטס ("הנגיף")

וויל קין (אביה של דפני קין, "האיש שהרג את דון קישוט")

אריון בקייר ("בשורות טובות").

החל מה-17.11, ימי שלישי ב-21:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
דויטשלנד 89 – עונה 3 – Deutschland 89

עונה חדשה

"דויטשלנד 89'"
("Deutschland '89") היא החלק השלישי של סדרות המתח התקופתיות "דויטשלנד 83'" ו"דויטשלנד 86'", פרי יצירתם של בני הזוג אנה וג'ורג' ווינגר. הסדרה תעלה במלואה ב-HOT VOD ביום השנה לנפילת חומת ברלין.

"דויטשלנד 89'", שמתרחשת (כפי שמרמז שמה) ב-1989, חוזרת אל מרטין ראוך (ג'ונאס ניי, "Hirngespinster"), דודתו לאונורה (כוכבת הקולנוע מריה שרדר, שגם ביימה את הסרט "חיי אהבה" עם נטע גרטי על פי ספרה של צרויה שלו) וחבריהם בסוכנות המודיעין הזר של מזרח גרמניה, שלוש שנים לאחר מאורעות העונה השנייה. מרטין נאלץ להתמודד עם ההשלכות של נפילתה של חומת ברלין. אל מול הסדר העולמי החדש, כל הנוגעים בדבר צריכים למצוא דרך להשתנות ביחד איתו.

עוד מככבים:

פלורנס קסומבה ("הפנתר השחור", "הנוקמים: מלחמת האינסוף")

לאוויניה ווילסון

סילבסטר גרות' ("ממזרים חסרי כבוד")

אלכסנדר בייר ("הרשות החמישית")

קארינה נ. ווייס ("גנבת הספרים")

החל מה-9.11

ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
המאפיה הורגת בקיץ – עונה 2 – Mafia Kills Only In Summer

עונה חדשה


"המאפיה הורגת בקיץ" ("The Mafia Kills Only In Summer") היא דרמת פשע קומית איטלקית של רשת RAI שיצאה לראשונה בשנת 2016. את הסדרה יצר המנחה, השחקן, הבמאי והכותב פיירפרנצ'סקו דיליברטו (המכונה באיטליה "פיף"), שגם ביים את הסרט המקורי עליו מבוססת הסדרה. העונה הראשונה של הסדרה עלתה ל-HOT VOD לפני חודשים ספורים בלבד, ועכשיו שתי העונות יהיו זמינות במלואן למנויי השירות.

את הסדרה מובילים זוכת פרס "נאסטרו ד'ארגנטו" (פרס המבקרים האיטלקי) והמועמדת לפרס דיוויד די דונטלו (האוסקר האיטלקי) אנה פוגלייטה, נינו פראסיקה ("התייר"), פרנצ'סקו סציאנה ("בן חור", "מריה מגדלנה") וקלאודיו גלואי.

הסדרה מתרחשת בפלרמו, סיציליה בסוף שנות ה-70, בתקופה בה המאפיה הסיציליאנית לא הייתה קיימת. לפחות לא באופן רשמי. הסדרה עוקבת אחר סלבטור בן העשר שחולם להיות עיתונאי, ובדרך מגלה בטעות שהמאפיה חיה ובועטת מאחורי הקלעים.

בעונתה השנייה של הסדרה, בני המשפחה מפגינים אומץ רב ושבים לביתם, תחת האיום המתמיד של פעולת נקם מצד המאפיה. עם זאת, לורנזו מפקפק מאוד בהחלטה ומתכנן לבקש שיעבירו אותו לעבוד בצפון איטליה ולעזוב מאחור את העיר הארורה והמשוסעת, ואת הזיכרונות הרעים שיש לו ממנה.

החל מה-23.11

ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
המתים המהלכים – עונה 8 – The Walking Dead

"המתים המהלכים" ("The Walking Dead") היא דרמת אימה מצליחה של רשת AMC המבוססת על קומיקס באותו שם מאת רוברט קירקמן. את סדרת הדרמה, שהיתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" וזכתה בשני פרסי "אמי", יצרו הבמאי המועמד לשלושה פרסי אוסקר פרנק דרבונט ("חומות של תקווה") והמפיקה גייל אן הרד ("שליחות קטלנית", "הנוסע השמיני"). העונה השמינית תעלה במלואה ל-HOT VOD.

בעולם פוסט-אפוקליפטי שורץ זומבים אוכלי אדם, קבוצת ניצולים בהנהגתו של ריק גריימס (אנדרו לינקולן, "אהבה זה כל הסיפור") מנסים לשרוד ביחד. האם ריק והאחרים יוכלו לשמור על אנושיותם ועל חייהם? והאם, בתוך התנאים העלובים והיריבויות האישיות ביניהם, יצליחו בסופו של דבר גם לשרוד זה את זה?

בעונה השמינית של הסדרה פורצת מלחמה. ריק, מגי (לורן כהן "על טבעי") ואיזקייל (קהארי פייטון, "בית חולים כללי") מנהיגים את הקהילות שלהם להיאבק בצבא של ניגן (בתפקיד מרהיב של ג'פרי דין תומס, "על טבעי"), בכדי שיוכלו לחיות חיים טובים יותר. המלחמה ב"מושיעים", הצבא המנוסה והמחומש של ניגן, תהיה עקובה מדם ורצופת טרגדיות.

עוד מככבים בסדרה:

מליסה מקברייד

מייקל קודליץ ("סאות'לנד", "אחים לנשק")

דני גוריירה

סטיבן יאון

צ'נדלר ריגס

נורמן רידוס ("הקדושים מבוסטון")

החל מה-16.11

ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
מהם הסדרות שישודרו בחודש נובמבר בהוט ?
שיקגו Fire – עונה 7 – Chicago Fire

עונה חדשה


"שיקגו Fire" ("Chicago Fire"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי צמד התסריטאים מייקל ברנדט ודרק האס ("מבוקש", "יותר מהיר יותר עצבני") והמפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר"), שעומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – "שיקגו PD", "שיקגו Med" (המשודרות אף הן ב-HOT Zone), ו-"Chicago Justice". הסדרה חודשה כבר עד לעונה 11.

אין עבודה מלחיצה, מסוכנת ומסעירה יותר מזו של לוחמי האש, חברי צוות החילוץ והפרמדיקים של יחידת כיבוי האש "שיקגו 51". אלה הגברים והנשים שלא יהססו לקפוץ לתוך הסכנה כשכל אחד אחר היה מעדיף לברוח. אבל לאחריות העצומה שמגיעה עם התפקיד יש גם מחיר אישי: מוניטין שחייבים לשמר, אגו גדול, לחץ לתפקד והחלטות שצריך לקבל תוך שבריר שנייה – כל אלה מכניסים אתגר לחייהם של חברי הצוות. כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני.

בסדרה מככבים:

טיילור קיני ("יומני הערפד", "בית האופנה")

ג'סי ספנסר ("האוס")

יורי סרדרוב ("ארגו")

איימון ווקר ("בלתי שביר")

כריסטיאן סטולט ("נמלטים")

החל מה-8.11, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 
למעלה