נוסטלגייה - איך ביליתם עם ההורים בילדותכם ?

dafgol

New member
נוסטלגייה - איך ביליתם עם ההורים בילדותכם ?

ההורים הקפידו על בילויים וזמן איכות ?
איזה משחקים (אם בכלל) שיחקתם ביחד ?
מה הכי אהבתם לעשות עם ההורים ? ספרו נמקו הדגימו ושתפו
 

שרונית28

New member
זמן איכות עם הורי

אמא שלי היתה לוקחת אותנו לסיפריה לחליף ספרים או סתם לשבת במשחקיה ולשחק. היו מבלים המון בגינה של הבית. בימי שבת היינו נוסעים המון פעמים לטיולים, ים, בריכה (תלוי בעונות השנה), או סתם לחברים של הורי שיש להם ילדים. משחקים שהיינו משחקים בעיקר טאקי, רייס, שש-בש, דמקה, רמי-קוב. הכי אהבתי שיש לי איזה בוקר או אחה"צ עם אמא לפינוק של קניות או סתם להעביר את היום בכיף. כל כמה זמן אחת מאיתנו היתה מקבלת זמן פינוק כזה. היום אחיותי ואני עדין אוהבות להתפנק עם אמא בבית קפה או מסעדה אחת לחודש.
 
בילוי נעים במיוחד...זכור לטובה!

ההורים הקפידו על בילויים וזמן איכות ? עד גיל חמש היה לי בעיקר זמן עם אמא, בעיקר בגינות ציבוריות(אבא היה איש צבא קבע והיינו רואות אותו בסופ"ש, אז היה הכיף האמיתי...חופשות של אנשי קבע באולגה ובנס עמים, טיולי אוהלים לסיני, בתי מלון, טיולים בארץ, יש לי המון תמונות ילדות בשדות כותנה/סביונים/כלניות, עד גיל בגרות מאוחר הייתי מצטרפת לטיולים האלה בסופ"ש ואף מצרפת את בני זוגי. גם כיום, אנחנו אוהבים מאוד לטייל עם הוריי ובני המשפחה. איזה משחקים (אם בכלל) שיחקתם ביחד ? ת'אמת?! אני עם סכלורוזה לגבי משחקים, זוכרת צפיה משותפת ומהנה בטלויזיה בתוכניות ילדות, ריצ' ראץ, שכונת חיים, בגילאים מאוחרים הייתי צופה עם אבא שלי במקגוויר ובאיי טים בזמן שאמא שלי היתה עם אחותי... מה הכי אהבתם לעשות עם ההורים? טיולי שבת בטבע, לקפוץ למיטה שלהם בשבת בבוקר ולישון עוד שעה...רק אז הרשו לנו לישון איתם ביחד במיטה הזוגית.
 
אךךךך הימים ההם..........

הוריי מאד אהבו טיולים בארץ. היינו נוהגים לצאת למסעות עם הדודים הסבים כולם בקבוצה גדולה. מסלולים ארוכים ברגל, טיפוס על הרים וצוקים, ירידה בחבלים, סטרפלינג, פיקניקים המון, הרבה סופי שבוע נוסעים לצפון, הוריי מאד אהבו ללון בבונגלו, הרבה היינו בנווה ים אהבו מאד את המקום. עם הזמן אימי ז"ל חלתה בסרטן ואז לא יכלה להצטרף אלינו, ואז הטיולים פחתו ויותר היינו בבתי מלון. כשהאחים כבר יצאו מהבית, נשארתי לבד עם אבי, והיה לנו המון זמן איכות. נקשרנו מאד במשך השנים, נהגנו לטייל ביחד בכל מיני מקומות בארץ, בחופשות היינו נוסעים עם חברים לטיולים, היינו יושבים שעות ומשחקים במשחקי קופסא, יצירות, הוא לימד אותי להדפיס במכונת הכתיבה ומכאן התחלתי לכתוב את שיריי. אבי היה יושב לידי וכותב את ספר חייו ואני כותבת את שיריי. גם כשנישאתי ואנחנו נוסעים לטייל אני מצרפת את אבי איתנו, מרגישה שעדיין קשה לי לטייל בלעדיו. אבי היום בן 87, ועד לפניי שנתיים לפחות פעמיים בשנה טיסה לאיטליה לעשות סקי.
 
לא אשכח אף פעם

את הטיולים בשבת, כל שבת אבל כל שבת היינו נוסעים עם ההורים לטייל ברחבי ישראל, בדרך היינו משחקים במשחקים כמו ארץ עיר, וחידונים שההורים היו חדים לנו. כל שבת זה הבילוי הכי כייפי שזכור לנו. בקיץ גם אני זוכרת שאמא שלנו שתהיה לנו בריאה הייתה "אורזת" אותנו ואת הצידנית והיינו יורדים לים.
 
הוי..בילויים של פעם ../images/Emo13.gif

אז ככה.. זוכרת בתור ילדה שהלכתי לדולפינריום - לראות את המופע של הדולפינים החמודים..גם זוכרת את כל הבילויים בלונה פארק.. הייתי גם במוזאון השעווה שכבר לא קיים המון שנים.. ואיזה משחקים שיחקנ ו : היינו יורדים לחצר כמה חבר'ה בני אותו טווח גיל פחות או יותר...והיינו משחקים משחקי כדור , חיי שרה, מחניים , שבע אבנים , היינו משחקים גם 3 מקלות , בקיצר.. תפתחו טלויזיה ותראו בערוץ הופ את התוכנית - משחקי ילדות ישראלית - המשחקים ההם ...זה שלנו
 
למעלה