נוק נוק... who's there?

מריונט

New member
נוק נוק... who's there?

ברוכים הנמצאים. נתגלגלתי לתפוז לפני מספר ימים בעקבות פורום אחר, והנה נחות עיני על הפורום הזה. ונסתקרנתי. עיקר סקרנותי על שום שבדומה לנוכחים (או שלא) אין לי בעיה להעביר שנתיים רצופות ללא קיום יחסי מין. גם טווי מקשר בין כל מערכות היחסים בעברי הוא שכל הבחורות איתן הייתי תמיד רצו לקיים סקס יותר ממני. לעתים מאד נדירות זה אני שיוזם. מערכת היחסים האחרונה הייתה הקיצונית מכולן וכמעט מגוחכת במובן הזה. זוגתי (הלא ישראלית) הייתה פחות או יותר ההיפך הגמור ממני, הווה אומר חולת מין. זה לא הפריע לנו להיות יחד מכיוון שאהבנו והיה בינינו חיבור מדהים בכל שאר הפרמטרים. ובכל הקשור למין מצאנו איכשהו את ה"עמק השווה" שהיה הרבה יותר קרוב אלי מאשר אליה. אני חושב שמעולם בחייה הבוגרים היא לא קיימה כל כך מעט יחסי מין בפרק זמן נתון (מסכנה...). גם אמרתי לה (בשיא הכנות) שלא תהיה לי שום בעיה אם היא תעשה סקס עם אחרים, אני לא רוצה להיות הגורם שמונע ממנה לקבל את הסיפוק שהיא מעוניינת בו. היא הודתה על הרעיון אבל לא השתמשה בו. (לפחות עד כמה שאני יודע, היינו מאד פתוחים ולא סביר שהיא הסתירה ממני) יחד עם זה אני לא סובל או נגעל מסקס, וגם לא אגיד שלא זכיתי לשיאי ריגוש. אני פשוט לא מחפש את זה. או יותר נכון הניסוח - אני לא זקוק לזה. אם קפצתי פעם באנג'י ונורא נהניתי, זה לא אומר שמעתה והלאה אחפש לקפוץ באנג'י שוב ושוב. שיחה ברומו של עולם (למשל) לא פחותה עבורי ברמת האינטימיות שלה. אפשר לעשות אהבה באינספור דרכים. אז אני לא יודע אם אני מתאים לקטגוריית אסקסואל (כנראה שלא), למען האמת מעולם לא מצאתי לנכון להגדיר את עצמי. אבל בכל מה שקשור לרמת המשיכה המינית, אני כנראה די קרוב לחברי הפורום. ובשל הקרבה הזאת מתעוררת בי סקרנותי לגבי מספר דברים: - האם אתם נמנעים ממין לחלוטין או פשוט עושים זאת לעתים מאד רחוקות? - האם אתם נמנעים מכל מגע שהוא? מה לגבי לישון יחד מחובקים? - עד כמה אתם מוטרדים, אם בכלל, מעובדת היותכם שונים בנטייתכם מרוב האוכלוסיה? תקנו אותי אם אני טועה - כשאני מעיין בחלק מהתגובות אני דווקא למד שאתם שלמים, איתנים ומאד מחוברים לעצמכם. וזה יפה בעיני. (להבדיל נניח מאדם שאומר לעצמו "משהו לא בסדר איתי, למה אני לא נמשך למין?") מצד שני בכל זאת הפורום הזה קיים, כלומר כן יש פה איזה issue. - ושאלה נוספת שאולי קצת טפשית ונובעת מחוסר הבנה שלי - מתנצל מראש. יש פה שרשור שעוסק באתרי היכרויות. השאלה שקופצת למוחי, האם אתם מבקשים להכיר אדם על פי מיניותו (הכוונה זכר/נקבה)? מכיוון שאם נניח בחורה א-מינית מבקשת להכיר בחור, זה אומר שבכל זאת יש בה מן ההטרוסקסואליות. אחרת מדוע לצמצם ולחפש דווקא אדם ממין זכר? אחד הפלוסים - אם אפשר לקרוא לזה כך - באסקסואליות, שלא צריך "להצטמצם". ההתייחסות היא שווה לשני המינים, כלומר אפשר להכיר גם אדם שהוא מאותו המין ולחיות איתו ואפילו להתחתן איתו. (מקווה שהשאלה מובנת, לא יודע אם התנסחתי ברור) אגב לגבי אתר היכרות אסקסואלי - אני מוכן לתכנת אתר כזה, אם מישהו יקח על עצמו את היוזמה של מציאת שרת (קרי קבלת שטח אחסון וסיסמה להעלאת קבצים).
 
אממ....

אני חושבת שכן יש אסקס(טוב אולי כולם) שמקיימים יחסי מין אבל בתדירות מאד נמוכה יחסית לשאר חוצמזה בכל השאר אנחנו כמו כולם אני מאמינה שכולם מחפשים אהבה וזוגיות בחיים וכן אוהבים את הביחד ולישון מחובקים אנחנו פשוט לא נותנים למין משמעות עליונה בחיים שלנו.. מקווה שעניתי לך על השאלות.. ובקשר לדבר השני במה זה כרוך ז"א מה צריך לעשות ? נ.ב שמחה לשמוע שיש אנשים שבאים בגישה כזו פתוחה ומקבלת:)
 

מריונט

New member
וואלה

חן חן לך מישמיש על התשובה. מסתבר שההתייחסות שלי למין זהה לזו של חברי הפורום. מעניין... אף פעם לא חשבתי להגדיר את עצמי באופן הזה. יש לי שאלה נוספת ברשותך. כשאת מכירה מישהו חדש את מעלה את הנושא בהתחלה כדי למנוע אי הבנות בהמשך? כי אני בד"כ מציין באיזשהו שלב שאני לא מחובבי הסקס הגדולים, אבל איכשהו תמיד מתברר מאוחר יותר שלא ממש הבינו אותי... לגבי האתר, צריך למצוא שרת או חוות שרתים. יש כאלה בתשלום, כשהתעריף הוא בד"כ 8 - 15 דולר בחודש. ויש גם חינמים. עדיף בתשלום כי בחינמים לא בטוח שאפשר יהיה לנהל בסיס נתונים של המשתמשים שנרשמים לאתר. השאלה אם יש כאן מישהו שיסכים להוציא מכיסו את הסכום... אני בכל מקרה מעדיף שלא להתעסק ב"שופינג", כלומר החיפוש ויצירת הקשר הראשוני עם השרת. אם מישהו ידאג לרישום ולאחר מכן יתן לי את הכתובת והסיסמה להעלאת הקבצים, אני אדאג לשאר. אני יכול לבנות את האתר לבד, אבל אפשרי בשמחה גם שיתוף פעולה עם חברי הפורום בכל הקשור לעיצוב ולתוכן. בינתיים אגב אני לא רואה התלהבות יתרה מהרעיון. אולי אין מספיק אסקסים...
 
האמת היא ש...

עד עכשיו הייתי יוצאת עם אנשים וכשזהמ היה מגיע לקטע של הדיבורים על זה (די מהר) הייתי מתרצת כל מיני דברים בכדי למשוך עוד קצת זמן למרות שידעתי בתוכי שזה עלול להסתיים כל דקה עד שפתאום נפל לי האסימון ואמרתי לעצמי "על מי את עובדת"? את לא יכולה לצאת עם אנשים "נורמלים"" אם אני אגיד מלכתחילה שאני אסקס אז באותה שניה שהם ידעו את זה הם לא ירצו להיות בקשר.. האמת שבזמן האחרון ממש קשה עם זה ,אנלא יודעת מה עם האסקס האחרים אבל אני כן הייתי רוצה זוגיות וזה ממש קשה הלב שלי נשבר כל פעם מחדש בחורים מתחילים איתי או שנוצר קשר אני ממש מסתייגת ונותת לזה חלוף על פני בצער רב..
 
אתר

אני יכולה לברר בתפוז על אחסון חינם כאן, מדובר ב 50-100 מגה ותמיכה ב ASP. נשמע טוב?
 

avi1283

New member
היי

לגבי השאלות - אני נמנע לחלוטין כי לא רואה סיבה לקיים זאת, אם אני לא נמשך לזה אז בשביל מה? אם זה קשר עם מישהי והיא רוצה אז מן הסתם היא לא תרצה רק פעם אחת וזהו, אז אני כבר מעדיף שלא בכלל. אני עם מישמיש בכל מה שקשור לאהבה וזוגיות, לעומת זאת יש גם אסקס שלא מחפשים בכלל בן זוג כך שאצל כל אחד זה אחרת. חוץ מזה שיהיה יותר קשה למצוא בת זוג אני לא מוטרד מהעניין בנוגע לאתר היכרויות, אם אכן אלו הסכומים אני מוכן לשלם את הסכום לפחות לחצי שנה - שנה הראשונה ולראות איך הולך, אני לא מבין בזה אז צריך מישהו שימצא את השרת ויעשה את מה שאמרת ואם אתה מוכן לתכנת אז זה מצוין, אבל באמת אין יותר מדי היענות וצריך לפחות 10-20 אנשים שיהיו מעונינים להירשם לכזה אתר ואני לא בטוח שיש כרגע.
 
עוד על ה issue

הissue גם נעוץ בכך שזה נושא פחות מוכר, פחות "מקובל". גם א-מיני שמרוצה מאוד מההגדרה הזאת יתקל באנשים שיסתכלו עליו מוזר בגלל חוסר בנסיון מיני, או שירגיש רע בגלל שחלק גדול מהעולם סביבו, מתנהג כאילו הוא כלל לא קיים. אנשים מייחסים יותר מדי חשיבות, למשהו שאנחנו לא עושים. יש לי חברה טובה שלא יודעת שאני א-מינית. למרות שהיא אדם נהדר עם ראש פתוח, אני יודעת, מנסיון העבר, איך היא תגיב אם אספר לה. או שהיא תגיד "אני מקווה שזה יעבור לך", או שהיא פשוט תצחק בקול רם. לא נעים. עוד חלק ב issue שבגללו הפורום קיים, זו העובדה שבאמת מתנהגים כאילו אנחנו לא קיימים, יש אנשים שאומרים "משהו לא בסדר איתי, למה אני לא נמשך למין?" בגלל שהם לא מכירים אחרים שגם מרגישים ככה. הפורום גם קיים בלי קשר לissue, בשביל שנוכל לדבר ולהכיר
בקשר להיכרויות, יש שנמשכים באופן רומנטי, אבל לא מיני, רק לאחד מהמינים.
 

מריונט

New member
החכמתי

האמת הייתה לי הנחה מוטעית שלכל האסקסים ישנה אותה גישה, אבל מן הסתם כמו בכל דבר, כל אדם הוא שונה. וזה מה שיפה. נחמד לראות שאני לא לבד בהתמודדות עם המצבים האלה, למרות שאני עוד לא לגמרי בטוח שאני אסקס טהור... (שלב ההכחשה?... :) אילינאזי, ASP זה מצויין וגם 50 מגה - אני מניח שלא נצטרך יותר. אפשר ללכת על זה, למרות שאבי אומר שאין אפילו 10 איש שיירשמו לאתר. אם כך אין הרבה טעם, לא? אני בכל מקרה בעניין. אתם המומחים, אם תחליטו שהנושא רלוונטי אעשה זאת בשמחה.
 
לגמרי..

אתה יודע זה כמו שאתה דתי יש כל מיני זרמים ביהדות כל אחד והדרך שלו .. לגבי העניין השני לדעתי יש יותר מ10 אנשים ועם הזמן ככל שהמודעות תעלה יתווספו עוד ועוד אנשים אני מעריכה שיש עוד כמונו -הם פשוט לא יודעים להגדיר את עצמםאו לחילופין לא יודעים שיש פורום כזה..
 
למעלה