נושא חבוט

shos2009

New member
נושא חבוט

בקייץ שעבר אני ואישתי נהגנו לבוא לחוף געש. באנו בעיקר בערבים כשאין הרבה אנשים. עד שיום שבת אחד (זה דווקא היה בשעות הצהריים),איזה בחור אחד עבר חצי מטר ליד בת הזוג שלי וניסה לצלם אותה במצלמת טלפון נייד. זה לא עשה לה טוב כנראה ומאז הפסקנו לבוא לשם. "רק בחו''ל" ככה היא אומרת לי כל פעם כשאני מנסה לגרור אותה לשם שוב. אגב משום מה היא לא רוצה להופיע בפגישות סגורות של העמותה גם. וזה כבר קשה לי להסביר. התחלתי לחשוב. האם משהו מפוספס פה בארץ? למה אין חופים מוכרזים כנודיסטיים? למה בן אדם ערום נדחק לסיטואציות לא נעימות? הרי אנחנו לכאלה שמרנים. לפחות החלק המכריע של החברה. לו לא היה איסור מוחלט על עירום, הרי גם בתקריות כאלה היינו נתקלים פחות. הרי למה לאותו "דפוק" לרדוף אחרי אשה ערומה אם הכול היה נגיש ופתוח?
 

tamirzak1

New member
בעולם האלקטרוני של היום ניתן לצלם כל אחד בין

ביודעין או בין שלא ביודעין. שלא נדבר על מצלמות עם זום ענק (פי 20 ומעלה) ובהן ניתן לצלם מכל מרחק כל איבר בגוף, לבין מצלמות בטלפונים ניידים ,שהמשוכללים גם בעלי הרבה מגהפיקסלים וגם זום טוב וכלה במצלמות נסתרות שיכולות להיות כפתור בבגד,עט,תיק או כל דבר אחר. גם בחו"ל. אבל שם "מי יכיר אותי?" כך כולם חושבים. אז לפתור לך את הבעיה אינני יכול,אבל חוף מוכרז,מלתחות בחדרי כושר ואפילו המפגשים הסגורים לא חסינים מפני צילומים סמויים. מי שבאמת ירצה ,יוכל לצלם כל אחד מאיתנו בכל מצב.
 

shos2009

New member
אני לא מדבר על הצד הטכני של העיניין

מבחינה טכנית זה תמיד אפשרי וכדי למנוע תופעות כאלה כל אחד צריך להיסגר בחדרו. אני רק אומר שאילו העירום היה מורשה ומקובל בחופי ישראל, אז המציצנות והטרדות מכל סוג שהו היו יותר נדירות.
 

tamirzak1

New member
מציצנות קיימת בכל מקום בעולם.גם בחו"ל. כל הזמ

כל הזמן מגיעות למייל תמונות ומצגות שונות מחו"ל של אנשים במצבים שונים בחופים נודיסטים. כאמור הדבר מדובר על חופים נודיסטים ציבוריים הפתוחים לקהל הרחב ולא על מקומות פרטיים. בגלל הטכנולוגיה יש כל הרבה דרכים לצלם אדם ללא ידיעתו וללא רצונו. כל עוד שיהיה קהל לתמונות עירום (ועובדה היא שגם הנודיסטים אוהבים לראות עירום גם בתמונות.......) ,יהיו צלמים שינסו לצלם בכל הזדמנות, גם אם העירום יהיה מורשה ומקובל.
 
למעלה