נותן השירות מתנער מאחריות....?!
קנינו מקרר lg לפני 3-4 שנים.
לפני שבועיים הוא חדל לקרר.
עשינו אחריות למקרר לעשר שנים.
אז הזמנו את טכנאי ברימאג, נותן השרות, לתקן.
הגיע הטכנאי, הביא מכשיר מצפצף ואמר שהגז התנדף מהמקרר. הוא אמר שהוא בדק עם המכשיר חיצונית והוא לא מוצא את מקור הדליפה . אז כנראה זה במערכת הפנימית. הוא מילא גז ואמר שסביר שזה זמני.
הוא הלך והחברה חזרה אלי והם טענו שהתיקון לזה יעלה סביב 4500 שח וזה לא נכלל באחריות כי האחריות לא כוללת את גוף המקרר.
הם טענו שהטכנאי ראה צנרת חיצונית עם חלודה. ושגוף המקרר אינו נכלל בביטוח.
לי זה נראה תמוה. הרי לא מדובר בדלתות או בדפנות או הגומי. מדובר במערכת הקירור של המקרר. ולגבי חלודה : גם אם יש (לא בדקתי ונראה לי מוזר) - הטכנאי בעצמו אמר שלא מדם בורח הגז.
מה אתם אומרים? מה צריך לעשות בעניין כזה?
נראה לי שהחברה בורחת מאחריות לתיקון כי זה תיקון מסובך.
קנינו מקרר lg לפני 3-4 שנים.
לפני שבועיים הוא חדל לקרר.
עשינו אחריות למקרר לעשר שנים.
אז הזמנו את טכנאי ברימאג, נותן השרות, לתקן.
הגיע הטכנאי, הביא מכשיר מצפצף ואמר שהגז התנדף מהמקרר. הוא אמר שהוא בדק עם המכשיר חיצונית והוא לא מוצא את מקור הדליפה . אז כנראה זה במערכת הפנימית. הוא מילא גז ואמר שסביר שזה זמני.
הוא הלך והחברה חזרה אלי והם טענו שהתיקון לזה יעלה סביב 4500 שח וזה לא נכלל באחריות כי האחריות לא כוללת את גוף המקרר.
הם טענו שהטכנאי ראה צנרת חיצונית עם חלודה. ושגוף המקרר אינו נכלל בביטוח.
לי זה נראה תמוה. הרי לא מדובר בדלתות או בדפנות או הגומי. מדובר במערכת הקירור של המקרר. ולגבי חלודה : גם אם יש (לא בדקתי ונראה לי מוזר) - הטכנאי בעצמו אמר שלא מדם בורח הגז.
מה אתם אומרים? מה צריך לעשות בעניין כזה?
נראה לי שהחברה בורחת מאחריות לתיקון כי זה תיקון מסובך.