נו, איך היתה הסדנה הראשונה?

מוגג

New member
אני נהניתי מאוד.

אני מניח שאנשי מקצוע (מוזיקאים, מלחינים) למדו יותר. היה שילוב בין מונחים מקצועיים להסברים שגם חובבים יכלו להבין. בחלק הראשון המרצה נראה מאופק ואולי קצת לחוץ, אך אחרי ההפסקה השתחרר יותר ואף שיתף נסיינים מהקהל לביצוע ה"קסמים". לקינוח הוקרנו כמה קטעים מאלפים ומשעשעים המדגימים וירטואוזיות ויצירתיות. תודה למיכל, צור ועולם הפסנתרים.
 

מוגג

New member
טכניקה מיוחדת וחשאית

חשכה חלקית ומצלמה איטית. בסדנה מתי הזמין פסנתרן מהקהל והכריח אותו לנגן רק ביד אחת. זה היה קשה (לנסיין) ומשעשע (לקהל) קבלי תמונה אחרת כפיצוי.
 

katzyo

New member
גם אני

נהניתי מאוד, קודם כל לפגוש מקרוב את המוסיקאי המינימליסט, המצחיק והמופלא הזה. שמחתי גם לראות כמה פרצופים מוכרים בקהל. זאת הזדמנות להגיד תודה למיכל ששרבבה אותי בשניה האחרונה לסדנה. וכמובן שאי אפשר בלי לקטר טיפה - באתי עם אוזניים רעבות ויצאתי רעב עוד יותר... אני מבין שזו סדנה ולא הופעה והדגש הוא פחות על ביצוע, אבל משהו קטן בכל זאת? סובל מאוזניים מוגדלות רצתי הביתה וניגנתי את עצמי לדעת. זה עזר חלקית. מקווה להירגע במפגש פורום אינשאללה בקרוב.
 

סלויון

New member
תודה לכל המשתתפים ומידע לגבי הסדנאות הבאות

תודה גדולה למיכל שיזמה וסייעה רבות בארגון המוצלח וכמובן גם לצור. תודה מיוחדת מגיעה לחמי מעולם הפסנתרים שאיפשר את קיום הסדנאות שהשביתו את הפעילות בחנות ליומיים, מתוך הערכה למתי כספי האחד והיחיד. תמונות ופרטים נוספים על הסדנאות ניתן למצוא כאן: http://piano-world.co.il/activity.asp?id=10 בסדנה הבאה שתתקיים בסוף מרץ/תחילת אפריל יתארח יוני רכטר ולאחריו תתקיים סדנה עם שלמה גרוניך. נקווה שגם מתי יסכים לחזור ולקיים סדנאות בקרוב. לפרטים על הסדנאות ניתן להרשם ל'מועדון החברים' של עולם הפסנתרים, כאן: http://piano-world.co.il
 
למעלה