נו! איפה כולם/ן?

Jen74

New member
שרשור היכרות../images/Emo140.gifכי מזמן לא היה לנו אחד כזה

ויש לנו גולשים חדשים בתקופה האחרונה שבאופן אישי, הייתי רוצה לדעת קצת יותר עליהם.
שם: גיל: איזור מגורים: כמה ילדים/ות (להורים): כמה אחים/ות : עיסוק: תחביבים: מה הייתי רוצה לראות/לקרוא בפורום: דבר טוב שקרה לי החודש: דבר שהייתי מוותר עליו החודש: תמונה/סרטון שראיתי באינטרנט: פניני חוכמה ששמעתי מהילדים/אחים שלי: מוזמנים לענות על הכל, חלק, מה שבא לכם
 
עונה

שם: נויה גיל: 38 איזור מגורים: השרון כמה ילדים/ות (להורים): 5 כמה אחים/ות : 1 עיסוק: אמא במשרה מלאה תחביבים: מה זה?
מה הייתי רוצה לראות/לקרוא בפורום: הייתי רוצה שיהיו יותר משתתפים ואז הכל זורם... דבר טוב שקרה לי החודש: חזרנו לשגרה דבר שהייתי מוותר עליו החודש:
כלום!
 

Jen74

New member
נאה דורש/ת, נאה מקיים/ת../images/Emo9.gif

שם: ג'ן גיל: 34 וחצי איזור מגורים: לוד כמה ילדים/ות (להורים): 4 בנות כמה אחים/ות : 3, אנחנו שתי בנות ושני בנים. אני השנייה. עיסוק: מזכירה/קלדנית במקצועי אבל לאחרונה עובדת בצהרון. תחביבים: לשיר קריוקי, לשמוע מוסיקה והרבה, לגלוש באינטרנט. מה הייתי רוצה לראות/לקרוא בפורום: כמו נויה, הייתי שמחה שיצטרפו עוד גולשים שישאלו, יספרו, ייעצו ואז הכל זורם
דבר טוב שקרה לי החודש: נחתי קצת בחגים. דבר שהייתי מוותר עליו החודש: כל ההתקררויות שלי ושל הילדות. פניני חוכמה ששמעתי מהילדים/אחים שלי: היו כמה גם של אחיינית שלי וגם של הילדות שלי, אבל לא זוכרת כרגע.
 
אענה על חלק. . . .

זאבי בן 18 ירושלמי. 14. אחים. אנחנו 11 בנים. 4 בנות. אני תלמיד. בישיבה. תחביב לשבת על הים לשמוע מוזיקה.ולעבוד. . . .הדבר שהייתי מוותר עליו החודש זה שני הפאלאפונים שלי נפלו למים. . .. . . .
 

Jen74

New member
../images/Emo56.gifלא נעים העניין עם הפלאפונים

איך נפלו שניים? אחרי הראשון היית צריך להיזהר
 
הייתי בים באכזיב מקום מדהים . . . .

ומישהו צילם אותי שם בסלעים . . . בפאלפון אחד. השני היה בכיס. . הייתי על הסלעים ובום. נשטפתי משתי גלים רצופים. הלכתי לצימר. . .פתחתי תפלאפון שיתייבש. וחזרתי לים לבד. לשמוע מהפלאפון השני קצת עופר לוי. . . וכשקמתי מהסלע שיישבתי עליו. הפלאפון נפל הישר לשלולית. . . . . . . .
 

Jen74

New member
נו! איפה כולם/ן?

רק לציין שלא חייבים לענות על מה שלא נוח ונעים לענות. לא חייבים להיחשף בשם ומקום מגורים. פשוט שנכיר קצת יותר ואולי להעלות דיונים מעניינים לפי תחומי העיסוק שלנו וכדומה.
 
עונה גם

שם: גיל: 34 איזור מגורים: מרכז כמה ילדים/ות (להורים): 4 כמה אחים/ות : 2 עיסוק: אמא במשרה מלאה תחביבים: מה הייתי רוצה לראות/לקרוא בפורום: עוד אמהות דבר טוב שקרה לי החודש: דבר שהייתי מוותר עליו החודש: תמונה/סרטון שראיתי באינטרנט: פניני חוכמה ששמעתי מהילדים/אחים שלי: הקטנצ'יק מברבר ואומר מילים חדשות כל הזמן
 
למעלה