נו באמת

שרשירית

New member
אני פתרתי את הבעיה הזו

אני עובדת במקצוע שלא מאפשר לי להתפרנס בכבוד.
מצד אחד קריירה ומצד שני, סביר להניח שלרוב הוא זה שירוויח יותר ממני.

אבל איך שלא נסתכל על זה, לבשל זה לא אני.
next
 

שרשירית

New member
נראה לי שעדיף ללמוד איך עושים

פליק-פלאק לאחור עם צוקהרה בורג כפול ורק אח"כ לעשות הסבה מקצועית.

או שפשוט יותר למצוא גבר אמיץ שיכול להתמודד עם אישה אמתית ולא כזה שמחפש תחליף אמא.
 

sumerfield

New member
מותק,


תתפלאי, אבל אנחנו הרבה יותר חיות ממה שחשבנו.

משערים שהאדם הקדמון התפתח לפני 4-8 מליון שנה וחי לות בתקופות של קדם אבן ואבן עד לפני 6000 שנה בסה"כ.
אז החלה להתפתח סוג של תרבות, ואם תחשבי על זה, אז רק במשך משו כמו 200-500 שנה (מתוך כל ה 6,000,000) יש לנשים זכויות. (שזה 0.000003% מהזמן).
כלומר ב 99.999997% מהזמן בו האדם קיים, הנשים היו החלשות יותר, אלה שנועדו למצוץ ולבשל.
אז למה את חושבת שיכול להיות ששינוי יתרחש כל כך מהר?
אנחנו אולי מנסים לעשות שינוי תרבותי בכח (כולל מונוגמיה), ואונסים את האנושות בעזרת כללים ומוסכמות להתנהג כך, אבל הגנים שלנו מתוכנתים אחרת, ונכון לעכשיו הם עדיין מתוכנתים לאתר לנו מישהי שלא תציק, לא תבין במה שאנחנו עושים, תטפל בדור ההמשך, תדע לבשל ולעשות לנו נעים במבושים.
כשאנחנו נתקלים במישהי שלא עונה לקריטריונים הנ"ל, גם אם אנחנו חושבים שאנחנו ממש רוצים אותה (ואפילו מתחתנים איתה), בסוף בא הגן הקטן שבנה לנו מקטע עתיק במוח, וגורם לנו לברוח עם העוזרת גננת של הילדים. אם אנחנו רוצים או לא רוצים.

לשמחתי כבר מזמן הבנתי את זה, ואין זיכוי שאני יוצא עם מישהי שיודעת לכתוב יותר מ3 משפטים רצופים או חושבת לעבוד מעל ל 4 שעות ביום בעבודה שאינה קשורה בהכנת אוכל.

בשיא הרצינות מותק, זה באמת גנטי, וזה לא ישתנה בקלות (יש מחקרים מאוד רציניים על קריטריונים בתת מודע להחלטה על בן זוג בשלבים שונים בחיים), ולכן אם אתן חכמות, אז אל תנפנפו בכל הדברים הללו, אלא תשחקו אותה עקרות בית קטנות וצייתניות, ותחזיקו חשבון בנק נוסף בשקט.
 

sumerfield

New member
סורי על העילגות

אני אחרי 2 לילות ללא שינה וריצה בין טנקים שגם נהגיהם לא ממש ישנו.
4 -5 קפה עם ספינג'ים ואתאפס לי בסוף.
 
מותק2

בוא נגדיר את זה ככה,
הגברים שתיארת כאן, עם כל הכבוד להם (ובהחלט יש כבוד), לי באופן אישי אין מה לעשות איתם (אולי אם יבוא לי איזה אריה על האש בקטנה ככה מידי פעם),
בהצלחה עם הבחירות שלך
 

sumerfield

New member
מותק (3)

תגידי את מה את מעדיפה,
איזה בחורון 65 קילו, שמבלה את יולי-ספטמבר כשהוא עטור בצבע ורוד פוקסיה גם בצל, שיחמיא לך על הקידום בעבודה "ולונורא אהובתי, אני אשאר עם הילדים 4 פעמים בשבוע כשתעבדי עד מאוחר. העיקר שאת ממצה את עצמך ומפרנסת אותנו",
או איזה גבר גדול שיגיע הביתה, יזרוק את המפתחות "בה-אנ-ווה" על השיש יגיד לך "סחתיקה על הקציצות, בדיק כמו שאני אוהב. ואיזה יופי הבית, אולי תתני בונוס קטן למזל החודש", ידביק לך נשיקה, יכניס לך יד למכנסים בתוסיק ויצמיד אותך לשיש במזימות רבות תוך כדי שהוא אומר לך שהוא השיג כרטיסים לאיביזה הקיץ.
מלעשות, החלוקה הגנטית היא מאוד מובהקת...
 
הילדים התכווצו 4.5

למה הכל אצלך שחור ולבן?
מה עם איזה חיבור בין שניהם?
ולא הכוונה לא לבחורון ששוקל 50 קילו, שיזרוק את המחזיק מפתחות בצבע מסטיק על השיש וידחוף ידים קודם כל לסירים :)

תצא מהקופסא, תחשוב קצת יותר מעשי.

אין חלוקה גנטית מובהקת לדעתי,
בהחלט מאמינה שקיימים שילובים אצל גברים קצת מעבר למה שהבאת כאן,
בדיוק כמו בצד השני.
 

sumerfield

New member
מאוד לא נכון מותק.

עובדה שרבות מכן לא מצליחות למצוא את "הגבר הנכון".
ושרבים מאיתנו לא מחזיקים מעמד לאורך זמן עם אישה דעתנית ומצליחה.

את יודעת, בשבוע שעבר הייתי באיזה חבל ארץ שתקוע 150 שנה בעבר. הגברים עובדים בחקלאות או ציד, מביאים אוכל הביתה, והנשים מחזיקות את הבית ועובדות קצת בתיירות (מסעדות וצימרים).
שאלתי את בעל הבית מלון שישנתי בו (עאלק מלון) אם מתגרשים אצלם בכפר, והוא אמר שגם סבא שלו לא זוכר אף אחד שהתגרש.
מה שכן, הוא הצביע על המסעדה שהמליץ לי עליה - "ההיא במסעדה, היא היחידה שגרושה בכל המחוז" , וגם יש לה את האוטו הכי יפה והמסעדה הכי מצליחה (מתמחה בחצילים ופטריות)

מותק, משו מתוכנת בנו במשך מליוני שנים, גם אם אנחנו ממש מתייפיפים על עצמנו, זה לא אומר שנצליח לשנות בשני דורות.
 
לא אמרתי

שהשילובים המוצלחים, הן של גברים והן של נשים, זורמים ברחובות במצעדים שלמים,
<יש יותר סיכוי למצוא מצעדים של גאים-גאות אם כבר>
אבל הם בהחלט קיימים,
אוקי אז זה יותר נדיר, אז?
בגלל זה להתפשר על משהו שלא עושה לך טוב?
 

sumerfield

New member
מה זה משו שלא עושה לך טוב?

בכלל לא הבנתי.

את אומרת שלקחת גבר שיפרנס אותך, יאהב אותך אבל יבקש שלא תעבדי קשה מידי ותתמסרי יותר לאחזקת הבית, לא עושה לך טוב?

את באמת מעדיפה לטחון שעות בעבודה (גם אם מדובר במנכו"ל מייקרוסופט), להגיע במקרה הטוב ב 6 הביתה ולנסות לשרוד את הערב, מאשר לטפל בילדים ובית ולחכות לבנזוגך האוהב עם הפתעה קטנה כל ערב (קומבינזון גם נחשב)?
 
אני אומרת

א. אני לא צריכה גבר שיפרנס אותי, תודה אני מצליחה לעשות את זה בעצמי מצוין.

ב. אפשר להיות קרייריסטית מצליחה, אינטיליגנטית, דעתנית וכו' וגו', גם מבלי לטחון שעות בעבודה,
אפילו להיות בבית לפני השעה 16:00 ושלא ישמעו גם לתפוס שנ"צ מידי פעם.

ג. לטפל בילדים/בבית/בחיות/ובשכנים בהחלט יכול להתחלק בין שני הצדדים.

ד. ואחרי כל זה, מה עדיין מפחיד אתכם הגברים באישה שהיא מצליחה וחזקה? על אילו נקודות זה יושב אצלכם?
 

sumerfield

New member
אני אומר

א. אני לא צריכה גבר שיפרנס אותי, תודה אני מצליחה לעשות את זה בעצמי מצוין. - זה יופי של משפט סדנאות, שאולי הוא נכון לגבי כל אדם (כל אחד צריך לעמוד על צמד רגליו הפרטיות) , אבל כמו בכל ארגון, כל מחלקה אמורה להתמקצע ולמקסם את יכולותיה בתחום אחד, ואז כלל הארגון חזק יותר ומרוויח יותר

ב. אפשר להיות קרייריסטית מצליחה, אינטיליגנטית, דעתנית וכו' וגו', גם מבלי לטחון שעות בעבודה,
אפילו להיות בבית לפני השעה 16:00 ושלא ישמעו גם לתפוס שנ"צ מידי פעם. - אני כמעט ולא מכיר מקרים כאלו, ואשמח אם תחברי אותי לסוג העבודה הזה

ג. לטפל בילדים/בבית/בחיות/ובשכנים בהחלט יכול להתחלק בין שני הצדדים. - כמו שכתבי למעלה, יותר טוב להתמקצע, וגם מה לעשות - אתן באופן טבעי יותר טובות בכך. אנלא אומר שזה צריך להיות 100%-0% , אבל 75%-25% נשמע סביר

ד. ואחרי כל זה, מה עדיין מפחיד אתכם הגברים באישה שהיא מצליחה וחזקה? על אילו נקודות זה יושב אצלכם? זה לא שזה מפחיד. לאחר מליוני שנים אנחנו יותר מתוכנתים להלחם, לצוד ולהביא פרנסה, ופחות לטפל בילדים. זה פשוט מרגיש לנו פחות נוח. תכף יקפצו הפמיניסטים ויראו דוגמאות של איך הם מטפלים בילדים, מחליפים חיתולים ועושים הסבה מקצועית לגננת, אבל זה בד"כ בשוליים ומתוך אילוץ. זה כמו שתשכנעי אותי שיותר כיף לי לשחק בבובות מאשר בכדורגל. בשורה התחתונה, אנחנו רוצים שיתנו לנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים וטובים בו, ושיטפלו לנו במה שאנחנו פחות טובים ואתן יותר טובות. את יכולה להתכחש לכך בשם הפמיניזם מעכשיו ועד שתכבה השמש, אבל המספרים הגדולים מראים שזה מה שנכון, גם אם זה גורם לכן להרגיש כמו אמא שלנו (מה שאפילו רק מחזק את טענתי)
 
עכשיו אני?

א-א. לא מתה על משפטי סדנאות, בטח לא כאלו שטרם קיבלו אצלי הוכחות וגושפנקות במציאות, לגבי המשפט הנ"ל יכולה להעיד שהוא מתקיים יופי במציאות, לא מעט שנים. ללא ספק יותר כיף בשניים ולעיתים גם יותר קל, המציאות הרבה יותר חזקה לעת עתה.

ב-ב. נעים מאוד, אם יהיו דרישות מבטיחה שאתה תהיה ראשון שאפנה אליו, בינתיים תכין קורות חיים לכל מקרה.

ג-ג. ייתכן ואתה צודק שבחלק מהמקרים אנחנו יותר טובות ובחלקים אחרים אתם יותר טובים, אין לי ויכוח איתך לגבי זה, אני חוזרת שוב למציאות (שלי לפחות), היא הוכיחה לי כמה וכמה פעמים שאפשר להתחלק בדברים, בלי אחוזים, משוואות ונעלמים, פשוט ממקום של שני אנשים שחולקים יחד חיים משותפים ומוצאים שם, כל אחד את הפינות היותר טובות שלו בגיבוי האחר ולהפך. זה מה זה פשוט.

ד-ד. אף אחד לא אמר לכם לא להלחם, לצוד, להביא פרנסה וגם לחזר על הדרך, אל תשכחו אבל שעם השנים גם אנחנו יודעות לעשות זאת ולעיתים לא פחות טוב ממכם (שוב, המציאות המציאות), קשה לכם לקבל את זה?
גם לנו אתה יודע יש דברים שמרגישים פחות נוח לעשות, אז? אנחנו שוברים את הכלים ולא משחקים? אנחנו עושים את זה כי זה חלק מהחיים, לומדים למצוא את הדברים הטובים בכל דבר (אם רק רוצים). אין לי כאן שום עניין עם פמיניזם, באופן אישי לא מתחברת אליו, המספרים הגדולים לא מעניינים אותי, הקצוות והשוליים הרבה יותר שווים (המציאות, המציאות).
 

sumerfield

New member
תעשי לי טובה מותק,

וכשאת עונה להבא ב- א,ב,ג, תצטטי גם את המקור, כי אין לי מושג מה כתבתי ועל מה את עונה (ומאתגר אותי לפתוח שני חלונות במקביל)

כל מה שאני מצליח להבין מה שכתבת זה:
"מבטיחה שאתה תהיה ראשון שאפנה אליו"
"ייתכן ואתה צודק "

וכולי מבסוט ויוצא לסיגרית בוקר קטנה.

אה, ואת צריכה גם להבין, שבד"כ אי אפשר לנהל דיון אפקטיבי על שוליים וקצוות. כשמדברים על מקרי קצה, צריך לדבר על כל אחד לגופו וזה כבר ממוסס את הדיון.
 
סאמר


תגיד רגע, כי אמנם קראתי את כל השרשור (המייגע בחלקו יש לומר) אבל באמת שלא הצלחתי להבין למה אשה עצמאית מאיימת עליך כגבר ?

למה אתה ושכמותך מעדיפים אשה שתעבוד רק קצת וחלילה לא תרוויח הרבה, שלא תפתח קריירה וששניכם תשארו עם התפקידים המסורתיים של גבר ואשה?

אבל באמת, אני רוצה לנסות להבין את האג'נדה שלך ולראות אם היא תואמת לשלי .
 
למעלה