נו, הליכוד ונתניהו רוצים בחירות?

דיברגנט חדש

Well-known member
לא, אך אולי אין ברירה

לרוב כשיש 2 מנהלים, זה נדון לכישלון, אז כאשר יש 2 מנהלים שלא מעריכים אחד את השני זה בכלל בלתי אפשרי וכאן עוד מדובר על מדינה ולא על החברה. &nbsp בנוסף, בל נשכח שמנהל אחד בו, הוא לא העיפרון הכי חד בקלמר.
 

צורי80

New member
אכן ללכת לבחירות זו הרפתקה מסוכנת

אתה יודע איך אתה נכנס, אף פעם אתה לא יודע איך אתה יוצא. אבל לכחול לבן זה כנראה עוד פחות ישתלם. אני מקווה שכל הצדדים יזכרו את זה.
 
רק לפני מספר שבועות אתה התבשמת מ-40 מנדטים לליכוד ו-64-65

מנדטים לגוש נתניהו+ימינה. היום אפילו המפלגות החרדיות כבר לא בכיס הקטן של נתניהו. כחול לבן אינה זו שמעוניינת בבחירות. מי שמשתעשע בבחירות לצרכיו האישיים זה נתניהו. אבל גם נתניהו מגיע לקצה גבול התעתוע שלו. [URL]https://www.ynet.co.il/article/H1cp7UuJv[/URL]
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הטעות של נתניהו שהוא נכנע ללחץ הכלכלי שהופעל עליו בדיוק כמו

בביטוי, מה שזול יותר בסוף הופך להיות יקר יותר. הוא לא היה צריך להיכנע, גם במחיר של בחירות ולא היה צריך לשחרר את ההקלות בבת אחת, אלא באופן מדורג ומחושב תוך בקרה, בדיוק כפי ששר האנרגיה מציין.
 

צורי80

New member
הבעיות הן אחרות

יש לדאוג שהשב"כ ימשיך באיכון, יש לבנות מערך תעסוקה, בין השאר בשילוב עם ההצעות של בנט: לדוגמא, לכל המגזר הציבורי לתת 20% מדמי ההבראה בשוברים של תיירות פנים. לעובדי תיירות חוץ לתת למשך שנה דמי אבטלה ולעשות להם הסבה מקצועית, לעשות מערך בדיקות עצום של עשרות אלפי בדיקות ביום לפחות ולשלוח למלוניות את החולים. זה לא יעלים את הקורונה, אבל זה ישטח את העקומה בלי לרסק את הכלכלה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה צופה שעסקי התיירות יעלמו כליל?

אחרת לא ברור לי, למה אתה מציע לעשות להם הסבה מקצועית? אני מסכים איתך בעניין דמי האבטלה, אך לא חושב שצריך לעשות להם הסבה מקצועית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שביבי ייקבל את ההצעות של בנט?

לא ביבי לא ייתן לבנט לצבור קרדיט ולא יודה שבנט צודק ויודה לו על העצה החכמה, הוא רוצה את בנט ושקד במדבר הפוליטי ולכן עד שליברמן עשה ממנו צחוק ביבי חגג באפריל 2019 את זה שהימין החדש לא עברו את אחוז החסימה עוד יותר משהוא חגג את ה-35 מנדטים לליכוד.
 
הטעות הגדולה הייתה החתונות עד 250 - זה היה האישור הממלכתי

להתקהלויות גדולות. רצו להיות פופוליסטיים. ממשלה צריכה לאזן בין הכלכלה לבריאות אבל הממשלה פרצה את סכר ההתקהלויות בפופוליזם החתונות שלה. ואתה הגנת על ההחלטה הזו. כתבת מפוקח שמפוקח...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הבעייתיות היא, בעיקר, רחבת הריקודים אחרת אין כל הבדל בין זה

לסתם ישיבה במסעדה. &nbsp אם אנשים היו רוקדים עם מסכות, אולי, לא הייתה הדבקה.
 
ודאי שיש הבדל - בסתם ישיבה במסעדה לא מתרועעים יחד כל כך

הרבה אנשים. בחתונה אנשים עוברים ביניהם ומתחככים זה בזה. במסעדה כל קבוצת סועדים מצומצמת לעצמה. במסעדה אין חיבוקים ונשיקות והסתחבקויות כמו בחתונה.
 

צורי80

New member
הבעיה היא לא החתונות, אם כבר ההפגנות, וכן, אי האכיפה.

הרבה יותר בעייתי מחתונות של עד 250 איש הן ההפגנות וההתנהגות משוללת הרסן האנרכיסטית שבהן. (אין כמעט אנרכיסטים שלובשים מסיכה לדעתי). וכן, יש חשש בממשלה לצאת נגד התופעה הזאת. לא שמעתי מישהו מהממשלה אומר שההפגנה במוצ"ש היא מתכון מצויין ואולי גם הקש שישבור את גב הגמל לקראת סגר נוסף. לא ראיתי שדאגו לפנות בכח את ההפגנה האלימה אתמול - שהייתה בכלל לא חוקית. מי שרצה להשליט טרור ופחד על הממשלה מפני האנרכיסטים, הצליח לפחות חלקית לצערי. ואת המחיר כולנו נשלם, זקנים, חולים, עצמאיים, עובדי תיירות, עובדי תרבות ועוד.
 
האישור הממשלתי לחתונות נתן לגיטימציה להתקהלויות גדולות

אני לא בעד הפגנות המוניות בעת הזו, אבל הממשלה היא זו שנתנה אישור ואף עודדה התקהלויות. נתניהו אפילו אמר, כשעוד חגג את "הנצחון על הקורונה": "לכו לחגוג". כבר כשהממשלה אישרה את החתונות ההמוניות, אני כתבתי שזו לגיטימציה להתקהלויות גדולות מכל סוג.
 
למעלה