נו טוב, אני זוכה לכמה רגעי שקט

mikirosen

New member
זכוכית צבוב חלמון

הזכרת לי שברשותי מוטות מורטי בצבע הנ"ל שבשום אופן אי אפשר להכנס איתו לאש (גם לאחר חימום מוקדם בקצה קצה הלהבה). המוטות נרכשו אצל גילרפאל. הנתקלת בתופעה?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מיכאל

לעיתים ישנה תקלה ביצור, והרפיה חוזרת פותרת את התופעה. לעיתים התרכובת עדינה. לפני כחצי שנה היה משלוח לבן עם שהיתפוצץ, הפתרון היה לחזור על ההרפיה של המוטות, גיל רפאל תמיד מקבל חזרה מוטות אשר לא ניפגמו. ישנם מקומות בעולם שכאשר אתה רוכש זכוכית אתה מקבל מבער זכוכית ופינת עבודהלנסיונות.אבל שם המוכרים כל כך ספציליסטיים ובעלי נסיון בתחום שבו הם מתעסקים. לכן אני אוהב להכנס לוואל בבית לחם שבפילסלווניה שם המוכר הוא איש חרוזים מומחה. אך כמובן שאי אפשר לבוא בטענות הענין הוא מאוד כלכלי ובאמריקה כמו באמריקה הכל הולך בגדול. בביקורי בצכיה למרות האפשרות לנסות הם הגדילו לעשות בזה שנותנים לך דוגמית מכל מוט שאתה רוצה לנסות בבית, הם מודעים להבדלים בתוצאות בין מבער למבער , ולהם יש מבערי אויר ולא חמצן. אנחנו הבאנו איתנו מבערי וולקנו וערכנו נסיונות משלנו.
 

mikirosen

New member
אמנון

ראשית תודה על ההסבר. מבער אוויר ? טיפת הסבר. מבער וולקנו שם מסחרי או שיטת פעולה? אגב המוטות שלי חתוכים כך שהם לא מקבלים חזרה. איני מתכוון להחזר כספי אלא לשרות לקוחות ישראלי מול אמריקאי.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מיכאל הסבר ב'

אז כמו שאמרתי לגבי החלמון, הכנס אותו להרפיה חוזרת. וולקנו--- שילוב של גלורי הול מינאטורי עם מבער דומה להאט הד, פיתוח של ווינסטון נקלט היטב בארצות הברית ובאירופה. בארץ המטלה נפלה עלי, מחירי הגז בבקבוקים לא המריצו אותי ללצאת מגידרי, הרבה יתרונות לוולקנו אך המחיר , מה לעשות לא זול. מבער אויר הוא מבער בדרך כלל צכ'י צרכן אויר דחוס במקום חמצן. בהזדמנות בביקור נפרד אשמח להציג לך את הוולקנו ואת הצ'כי. אגב זו הסיבה שאנשים מבקרים בצכיה קונים זכוכית ובבית מקבלים תוצאה שונה מהמקור. גם הוולקנו נותן תוצאות שונות, מענין לראות את אותה זכוכית נותת תוצאות שונות בכל אחד מהמבערים.
 

shiranr1

New member
אוווו!! יפה הרעיון של

ריבוע כחול, ופרחים כתומים על שקוף!! (וגם וייסה ורסה) רעיו ןמוצלח וביצוע מצוין!
 

spectacular

New member
איזה יפים,במיוחד אהבתי

את הלבבות,
 
למעלה