נזקי גוף עקב תאונה במפעל מזון

ronenrii

New member
נזקי גוף עקב תאונה במפעל מזון

שלום רב
נפגעתי בכפות הידיים בביקור משפחתי בחודש נומבר 2018.
כתוצאה ממגע חד פעמי עם חומר חיטוי במפעל מזון צרבו לי הידיים הייתי אצל רופא עור שטען שמדובר בדלקת עור ממגע ויתכן סוג של נכות זמנית או קבועה או אי תפקוד זמני או קבוע.למה הכוונה נכות זמנית או קבועה או אי תפקוד? האם אני יכול גם לתבוע את חברת הביטוח על אובדן כושר עבודה ובמידה וכן האם הם יכולים לשלוח אותי לרופא תעסוקתי? הארוע קרה שלא במסגרת עבודתי.האם אני יכול גם להגיש תביעה לביטוח לאומי עקב נכות כללית כי אני גם סובל מדלקת עינים כרונית מס שנים וגם מדורבן בכפות הרגלים האם כל זה נחשב לנכות כללית ותוך כמה זמן אני אמור לקבל תשובה מביטוח לאומי מרגע פנייה אליהם? האם אני יכול גם לתבוע את מפעל המזון שבו קרתה התאונה כי מאז נפגעה לי איכות החיים אני מתקשה למצוא עבודה ונאלץ לרכוש מידי חודש עשרות קרמים ומשחות ויש לי אובדן הכנסות האם לגבי מוצרים רפואיים הם יכולים לתת לי על כך פיצוי כספי מידי חודש?
בברכה רוני גל
 
נזקי גוף עקב תאונה במפעל מזון

רוני שלום,
שאלת פה הרבה מאוד שאלות בבת אחת.
אני אנסה לענות על השאלות לפי הסדר:
נכות זמנית - הכוונה לתקופה בה היית באובדן כושר.
נכות קבועה - הכוונה לנכות צמיתה. נכות לכל החיים.
הגופים אותם אתה יכול לתבוע הם:
מפעל המזון - במידה והתקיימה רשלנות כלשהי מצידו.
חברת ביטוח (במסגרת ביטוח פרטי) אם יש לך (תאונות אישיות וכו').
ביטוח לאומי - יש ביטוח תאונות אישיות בביטוח לאומי שמכסה את אובדן הכושר, אבל צריך לתבוע את זה בתוך 90 יום. במקרה שלך יש כבר התיישנות.
לעניין התביעה בביטוח לאומי לנכות כללית - אתה יכול לתבוע את ביטוח לאומי לנכות כללית אם אתה חושב שסך כל המחלות שלך מהוות 60% נכות.
 
למעלה