נחל דרג'ה או יהודיה עליון

הוא היא

New member
נחל דרג'ה או יהודיה עליון ../images/Emo35.gif

מי מהם קשה יותר??? הבנתי שיהודיה עליון קצר יותר.
 

rotesh8

New member
ככה

מנסיוני: יהודיה די קל ובוודאי יותר קצר מבחינת זמן. יש שתי אפשרויות לסיום, שביל ירוק או אדום. שניהם יותר קצרים מהדרג'ה. יש מים וסולמות לכל האורך. דרג'ה - יותר ארוך, קשה רק מכיוון שיש בדרך מפלונים קטנים שדורשים שימוש בחבל. הגבים מלאים- תלוי שטפונות (לפני כשבועיים היו די רדודים). דבר נוסף הוא שאת המסלול מומלץ להתחיל ממש מוקדם כי אם יש פקק בנחל זה גוזל זמו רב... בהצלחה
 

הוא היא

New member
ומה לגבי ההתחלה

האם כדאי להתחיל את היהודיה כמה שיותר מוקדם (מסלול עליון בלבד)?? והאם היית ממליץ על יהודיה תחתון או עליון ?? תודה רבה
 

rotesh8

New member
אני לא מכיר את האילוצים שלכם

לדעתי כדאי (אם יש זמן כמובן) לעשות את כולו שגם ככה הוא לא ארוך במיוחד, ואם אני זוכר נכון פעם אחרונה זה היה בסביבות 5 שעות של הליכה. ככלל, אני חושב שעדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם כדי לא להיתקע, ובמיוחד ביהודיה כי לפעמים מגיעות המון קבוצות של תנועות נוער וכו'.
 

נעם H

New member
מה הם הקניונים

שקרובים ברמת הקושי שלהם לדרג'ה?? הוא לא הקשה בארץ???
 
נחל אשלים

כשהגבים בו מלאים, הקטע של הגבים (בערך קילומטר וחצי) יכול לקחת כשלוש שעות ללא פקקים.
 

rotesh8

New member
אההה

כשאני מדבר על רמת קושי אני בד"כ מייחס את זה לרמה של מיטיבי לכת המצויידים כראוי. את הדרג'ה ניתן לעשות ב4-5 שעות, אך זה יכול להתארך אם הקבוצה גדולה ולא מיומנת ולא פעם מטיילים נכנסים שם לחושך וזה לא נעים. לכן אני לא יודע אם הוא הקשה בארץ להגדרתך, אבל אני יכול לומר שהוא מאתגר.
 
לא תלוי רק בכם

צריך להביא בחשבון במסלולים כאלה את האפשרות להיתקע אחרי קבוצות גדולות ואיטיות. במסלולים כאלה, יותר מאחרים, כדאי לשריין די זמן "רזרבה".
 
למעלה