נחתם הסכם סובסידה רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אורי צודק, יועבר מתפקידו יריב אגמון

גם בפניות הציבור שלהם טעון שיפור.
התקשרתי למרכז פניות הציבור לגבי הרכבות בכפר סבא (עניין האוטובוסים ובקשה להוספת רכבות בלילה).הנציגה אמרה לי לכתוב פקס או מכתב (רגיל או מייל). כתבתי מכתב ברור. הם לא פנו אליי. התקשרתי אליהם פעמים וביקשתי את טיפלום. הם מסרו שהם יחזרו אליי. ביום ראשון בהפסקה שלי בעבודה אני אנסה למצוא את הדובר של הרכבת. כל העניין של פניות הציבור (על עניינים לגיטימיים ולא על הערות שלא במקום) הוא מתחת לכל ביקורת. זה בין אם מדובר בגופים של תחבורה ציבורית או שלא. מחרתיים, כאמור, אנסה להזכיר להם.
אורי צודק, יועבר מתפקידו יריב אגמון
הממונה על מח' פניות הציבור, או למעשה התחמן הבלתי נלאה של ר"י. כל יום שהאיש נשאר בתפקידו הינו בלתי נסבל מבחינתי. פנייתו של אורי מזכירה לי פנייה שלי לר"י בעניין הוספת רכבות מאוחרות בקו ת"א - בית שמש. התשובה שקיבלתי הייתה זלזול באינטיליגנציה של כל פונה סביר ובנוסף תחמנות לשמה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אורי צודק, יועבר מתפקידו יריב אגמון
הממונה על מח' פניות הציבור, או למעשה התחמן הבלתי נלאה של ר"י. כל יום שהאיש נשאר בתפקידו הינו בלתי נסבל מבחינתי. פנייתו של אורי מזכירה לי פנייה שלי לר"י בעניין הוספת רכבות מאוחרות בקו ת"א - בית שמש. התשובה שקיבלתי הייתה זלזול באינטיליגנציה של כל פונה סביר ובנוסף תחמנות לשמה.
 
...

נחתם הסכם סובסידה רכבת ישראל

הודעה לעיתונות 6.10.05 נחתם הסכם סובסידיה בין האוצר לבין רכבת ישראל לראשונה, נקבע הסכם מפורט בין רכבת ישראל כחברה בע''מ, לבין המדינה,הקובע מנגנונים של תשלומי סובסידיה והתייעלות, בסך של כ-250 מליון ש''ח, לשנה . במעמד החשב הכללי של האוצר, ד"ר ירון זליכה, מנכ''ל רכבת ישראל, מר עופר לינצ'בסקי, מר משה ליאון, יו''ר דירקטוריון רכבת ישראל ומר אריה בר, מנכ''ל משרד התחבורה, נחתם אחר הצהריים (יום ה, 6.10.05), הסכם, המניח את המסגרת התשתיתית, לסבסוד פעילות הרכבת . ד"ר ירון זליכה, החשב הכללי באוצר, ברך על ההסכם ועל מה שהגדיר שקיפות ברכבת ישראל, שמייעלת את השימוש בתקציבים שהוקצו לה והכניסה את אור השמש למערכת היחסים בין רכבת ישראל לבין הממשלה. זו הפעם הראשונה, שרכבת ישראל, כחברה בע''מ, מתנהלת על פי הסכם סובסידיה, המפרט את פעילותה השוטפת, בכל הקשור להסעת נוסעים ומטענים, ומשלבת תמריצים לייעול פעילותה ולהגדלת כמות הנוסעים והמטענים שהיא מובילה. כמו כן, הסכם זה מסביר את מתן ההנחות לקשישים, לחיילים ולאוכלוסיות נזקקות נוספות. לראשונה, נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות, מחד ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות, מאידך. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים . אריה בר, מנכ"ל משרד התחבורה הבטיח: "התרנו מכשולים העומדים בפני הקמת הפרויקטים שהוטלו על הרכבת ובכוונתו להסיר את כולם כדי שהרכבת תבצע את מטלותיה ותעשה מהפכה בישראל". הסכם הסובסידיה יסתיים ב- 31.12.08 .
...
"לראשונה, נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות, מחד ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות, מאידך. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים ." עשו טובה בחייאת...
 
אוהד, יחד עם התוקפנות שלך...

...
"לראשונה, נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות, מחד ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות, מאידך. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים ." עשו טובה בחייאת...
אוהד, יחד עם התוקפנות שלך...
אתה זה שמדבר שטויות וסלח לי אתה על התוקפנות שלי. אני נגד סוסידיה בעקרון אבל הטיעון שלך שכורך את המייל האומלל שהם לא טורחים לשלוח לך, בכל מה שקורה ברכבת, זה שטויות. תפקיד הרכבת הוא להסיע נוסעים ומטען מנקודה לנקודה וזה באחריות אגף התפעול או התנועה או איך שנקרא לזה. מכאן יש לה עוד תפקידים תומכים בליבה והם התחזוקה, התשתיות, ההספקה והכספיםמ וגם השווק. נושא פניות הציבור וכל נושא יחסי ציבור הוא חשוב אבל הוא לא בליבה. ולכן גם הרבה חברות נותנות את פניות הציבור למיקוד חוץ, כלומר לגופים שלא שייכים בכלל לאירגון. לכן אוהד, הרכבת אמנם צריכה לבדוק את עצמה טוב טוב בכל הנוגע לפניות ציבור (גם אני נכוויתי...). אבל הההכרזות הגורפות שלך והכוללניות על הרכבת פשוט יוצאות לי מ...הארובה.
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif

אוהד, יחד עם התוקפנות שלך...
אתה זה שמדבר שטויות וסלח לי אתה על התוקפנות שלי. אני נגד סוסידיה בעקרון אבל הטיעון שלך שכורך את המייל האומלל שהם לא טורחים לשלוח לך, בכל מה שקורה ברכבת, זה שטויות. תפקיד הרכבת הוא להסיע נוסעים ומטען מנקודה לנקודה וזה באחריות אגף התפעול או התנועה או איך שנקרא לזה. מכאן יש לה עוד תפקידים תומכים בליבה והם התחזוקה, התשתיות, ההספקה והכספיםמ וגם השווק. נושא פניות הציבור וכל נושא יחסי ציבור הוא חשוב אבל הוא לא בליבה. ולכן גם הרבה חברות נותנות את פניות הציבור למיקוד חוץ, כלומר לגופים שלא שייכים בכלל לאירגון. לכן אוהד, הרכבת אמנם צריכה לבדוק את עצמה טוב טוב בכל הנוגע לפניות ציבור (גם אני נכוויתי...). אבל הההכרזות הגורפות שלך והכוללניות על הרכבת פשוט יוצאות לי מ...הארובה.
 
../images/Emo6.gif, גם את בהסעת נוסעים...

אוהד, יחד עם התוקפנות שלך...
אתה זה שמדבר שטויות וסלח לי אתה על התוקפנות שלי. אני נגד סוסידיה בעקרון אבל הטיעון שלך שכורך את המייל האומלל שהם לא טורחים לשלוח לך, בכל מה שקורה ברכבת, זה שטויות. תפקיד הרכבת הוא להסיע נוסעים ומטען מנקודה לנקודה וזה באחריות אגף התפעול או התנועה או איך שנקרא לזה. מכאן יש לה עוד תפקידים תומכים בליבה והם התחזוקה, התשתיות, ההספקה והכספיםמ וגם השווק. נושא פניות הציבור וכל נושא יחסי ציבור הוא חשוב אבל הוא לא בליבה. ולכן גם הרבה חברות נותנות את פניות הציבור למיקוד חוץ, כלומר לגופים שלא שייכים בכלל לאירגון. לכן אוהד, הרכבת אמנם צריכה לבדוק את עצמה טוב טוב בכל הנוגע לפניות ציבור (גם אני נכוויתי...). אבל הההכרזות הגורפות שלך והכוללניות על הרכבת פשוט יוצאות לי מ...הארובה.
, גם את בהסעת נוסעים...
הם עושים חצי עבודה, וגם פניות הציבור מגבה אותם (קרא הודע מאתמול של פזית, או הודעות נוספות של אנשים אחרים). איזה שטויות דיברתי
הרכבת הוכיחה עצמה כגוף מגוחך. הכי טוב זה פשוט לחכות ולראות, בינתיים אין נוחות (לפחות לא לאנשים שנדחקים כל יום או DD), אין מהירות (84 דקות לירושליים, מעל 70 דקות לבאר שבע), אין שירות (...), אין תדירות נורמאלית, וגם השעות לא משהו (רכבת אחרונה לב"ש ביום שישי ב - 11 בבוקר), ואין פניות ציבור. אם אני מדבר שטויות
אולי אתה לא מבין את המשמעות שגוף שנקרא פניות הציבור מגבה את כל החרא שברכת. אני זוכר שמישהי התלוננה פה שהיא עמדה ברכבת מפוצצת כשהיא קנתה מקום שמור, ואמרו לה בר"י שהיא צריכה להגיד תודה שהיא בכלל עמדה. איזה שטויות אני מדבר
מה הקשר פתאום 250 מיליון ש"ח
סתם כך
השרשור הזה כבר הוכיח, הסובסידיות האלו שוות לתחת, בעצם לא... הם פוגעות במדינה, אם אין להן מטרה מסויימת ופיקוח. אני לא מבין רת העוורון שלכם אנשים, אבל אם לא שמתם לב, מתגובות רבות פה של אנשים (לא רק אני, פשוט המון אנשים), פניות הציבור מגבות כל עוולה שנעשתה ע"י עובדי הרכבת. " לעניין האיחור: "שיקולים פנימיים שלא מחוייב בהסבר להם" ה - 250 מיליון האלו הולכים להעלם ולהתערבב. עשה טובה, לפני שאתה מדבר על "שטויות", בוא נראה את התוצאות של הכסף הזה. מה כ"כ לא ברור
איפה יש פה בכלל אפור באמצע
הכל פה שחור לבן, פניות הציבור לא מתנהגים כך מהיום, ובינתיים אין בהם טיפול, והם גם מגבים את כל מה שנעשה ברכבת, וזה ברור שהגוף הזה במצבו הנוכחי מיותר ודורש טיפול. הראה לי גוף שמנוהל כהלכה (או חצי מזה), שהיה מאפשר למצב כזה לקרות
גוף שמנוהל כהלכה יכול (עדיין לא צריך) לקבל סובסידה. אתה מוזמן לשבור את דברי, הוכח שגוף מנוהל כהלכה מצליח להגיע למצב כזה.
 
לא היה לי חשק לענות לך, אבל בכל זאת

, גם את בהסעת נוסעים...
הם עושים חצי עבודה, וגם פניות הציבור מגבה אותם (קרא הודע מאתמול של פזית, או הודעות נוספות של אנשים אחרים). איזה שטויות דיברתי
הרכבת הוכיחה עצמה כגוף מגוחך. הכי טוב זה פשוט לחכות ולראות, בינתיים אין נוחות (לפחות לא לאנשים שנדחקים כל יום או DD), אין מהירות (84 דקות לירושליים, מעל 70 דקות לבאר שבע), אין שירות (...), אין תדירות נורמאלית, וגם השעות לא משהו (רכבת אחרונה לב"ש ביום שישי ב - 11 בבוקר), ואין פניות ציבור. אם אני מדבר שטויות
אולי אתה לא מבין את המשמעות שגוף שנקרא פניות הציבור מגבה את כל החרא שברכת. אני זוכר שמישהי התלוננה פה שהיא עמדה ברכבת מפוצצת כשהיא קנתה מקום שמור, ואמרו לה בר"י שהיא צריכה להגיד תודה שהיא בכלל עמדה. איזה שטויות אני מדבר
מה הקשר פתאום 250 מיליון ש"ח
סתם כך
השרשור הזה כבר הוכיח, הסובסידיות האלו שוות לתחת, בעצם לא... הם פוגעות במדינה, אם אין להן מטרה מסויימת ופיקוח. אני לא מבין רת העוורון שלכם אנשים, אבל אם לא שמתם לב, מתגובות רבות פה של אנשים (לא רק אני, פשוט המון אנשים), פניות הציבור מגבות כל עוולה שנעשתה ע"י עובדי הרכבת. " לעניין האיחור: "שיקולים פנימיים שלא מחוייב בהסבר להם" ה - 250 מיליון האלו הולכים להעלם ולהתערבב. עשה טובה, לפני שאתה מדבר על "שטויות", בוא נראה את התוצאות של הכסף הזה. מה כ"כ לא ברור
איפה יש פה בכלל אפור באמצע
הכל פה שחור לבן, פניות הציבור לא מתנהגים כך מהיום, ובינתיים אין בהם טיפול, והם גם מגבים את כל מה שנעשה ברכבת, וזה ברור שהגוף הזה במצבו הנוכחי מיותר ודורש טיפול. הראה לי גוף שמנוהל כהלכה (או חצי מזה), שהיה מאפשר למצב כזה לקרות
גוף שמנוהל כהלכה יכול (עדיין לא צריך) לקבל סובסידה. אתה מוזמן לשבור את דברי, הוכח שגוף מנוהל כהלכה מצליח להגיע למצב כזה.
לא היה לי חשק לענות לך, אבל בכל זאת
כי זה באיזשהוא מקום ממש כייף "להתמודד" עם בליל ההכללות שלך. (ואני שוב מתנצל, אוהד על התוקפנות שלי וההתנצלות היא כנה, במיוחד לפני יום כיפור). אתה אולי לא שם לב לכך שהרכבת נולדה מחדש בשנת 1992 ויש לה מנכ"ל חדש. כלומר, זהו ארגון שמתקן את עצמו ויודע להדיח מנכ"לים ולנסות להשתפר. אז תישאר ב"שחור" בראיית ש/ל שלך. עוד משהו מיקדמי. אני נוסע כמעט כל יום ברכבת ותאמין לי שראיתי הכל וחשתי הכל כולל איחורים ונסיעה בעמידה. אז לגבי נסיעה בעמידה בשעות העומס, זה דבר טבעי בכל העולם כי שום גוף לא יכוון את עצמו מבחינת הציוד לתפוסת שיא כי אז הרבה ציוד יושבת במשך רוב שעות היממה. אז עומדים בכל מקום בעולם בזמני השיא. כך גם באוטובוסים ואפילו בפקקים בכניסה לעיר. בקשר לרכבת לירושלים אתה מה-זה-צודק. זה קו מיותר ואני גם כן לא מבין את דרכי קבלת ההחלטות. אבל יש מנכ"ל חדש ותן לו לפחות צ'אנס. אני לא חושב שהוא אדם מגוחך...נכון? לגבי הקו לב"ש, עם כל הכבוד היתה שם איזו תאונה. ולדעתי 70 דק' לב"ש זה לא רע. אם אתה רוצה יפן כאן, אז אולי פעם נגיע לזה. בנתיים בדוק באתר של הרכבת האוסטרית או הצרפתית כמה זמן לוקח להגיע מנקודה א לנק' ב (ואני לא מתכוון לרכבת סופר מהירה של מאות ק"מ. אני מתכוון לרכבת של 100 ק"מ, בין עירונית רגילה). כשיהיה לנו כסף לבנות תשתית מהירה כמו בגרמניה, אמליץ לא לבנות בו קו מהיר אלא להשקיע אותו בשיפור תשתיות אחרות. הלאה: אין תדירות נורמלית: מה זה תדירות נורמלית בשבילך? פרוורית מת"א לבנימינה כל 20 דקות זה נורמלי? לי, כן. ואני מניח לכשיבוא ציוד נוסף התדירות תשתפר, אם יהיה צורך בכך. רכבת זה לא אוטובוס. הלאה: מגוחך, אין אפור, וכו'. אז אני מבין, אוהד, שבדקת, אולי בעזרתו של מכון סקרים, את שביעות הרצון של המשתמשים וגם, תתפלא, את שביעות הרצון של המשתמשים בשירותי המטען של הרכבת. אז עצה לי אליך. אל תיקח ברצינות מבחינה סטטיסטית את המתלוננים (מבחינה סטטיסטית. לא ענינית) כי לא כל מי שנוסע ברכבת ומרוצה, כותב על כך. כלל ידוע הוא כי הרוב הדומם שותק. יש מה לשפר והרכבת משפרת. אני עצמי חש ברמת הדיוק שמשתפרת מאד, בשעות אחה"צ הבעיתיות. אבל מי כותב על כך? זה תפקיד הרכבת וכשכל יום באה רכבת בזמן, לא אני ולא נובי מהפורום שלנו נכתוב על כך. וכשרכבת עמוסה אלפי טונות של אשלג מגיעה בזמן לאשדוד, לא אביתר ולא חן יכתבו על כך. אתה בדקת? ראית? סקרת? אז תיקח אויר, תחשוב קצת "מרחבי" ותראה שיש הרבה אפור בשטח (בעיקר לקראת הסתיו).
 

בועז ל

New member
ולי דווקא יש חשק לתקן אותך בני.

לא היה לי חשק לענות לך, אבל בכל זאת
כי זה באיזשהוא מקום ממש כייף "להתמודד" עם בליל ההכללות שלך. (ואני שוב מתנצל, אוהד על התוקפנות שלי וההתנצלות היא כנה, במיוחד לפני יום כיפור). אתה אולי לא שם לב לכך שהרכבת נולדה מחדש בשנת 1992 ויש לה מנכ"ל חדש. כלומר, זהו ארגון שמתקן את עצמו ויודע להדיח מנכ"לים ולנסות להשתפר. אז תישאר ב"שחור" בראיית ש/ל שלך. עוד משהו מיקדמי. אני נוסע כמעט כל יום ברכבת ותאמין לי שראיתי הכל וחשתי הכל כולל איחורים ונסיעה בעמידה. אז לגבי נסיעה בעמידה בשעות העומס, זה דבר טבעי בכל העולם כי שום גוף לא יכוון את עצמו מבחינת הציוד לתפוסת שיא כי אז הרבה ציוד יושבת במשך רוב שעות היממה. אז עומדים בכל מקום בעולם בזמני השיא. כך גם באוטובוסים ואפילו בפקקים בכניסה לעיר. בקשר לרכבת לירושלים אתה מה-זה-צודק. זה קו מיותר ואני גם כן לא מבין את דרכי קבלת ההחלטות. אבל יש מנכ"ל חדש ותן לו לפחות צ'אנס. אני לא חושב שהוא אדם מגוחך...נכון? לגבי הקו לב"ש, עם כל הכבוד היתה שם איזו תאונה. ולדעתי 70 דק' לב"ש זה לא רע. אם אתה רוצה יפן כאן, אז אולי פעם נגיע לזה. בנתיים בדוק באתר של הרכבת האוסטרית או הצרפתית כמה זמן לוקח להגיע מנקודה א לנק' ב (ואני לא מתכוון לרכבת סופר מהירה של מאות ק"מ. אני מתכוון לרכבת של 100 ק"מ, בין עירונית רגילה). כשיהיה לנו כסף לבנות תשתית מהירה כמו בגרמניה, אמליץ לא לבנות בו קו מהיר אלא להשקיע אותו בשיפור תשתיות אחרות. הלאה: אין תדירות נורמלית: מה זה תדירות נורמלית בשבילך? פרוורית מת"א לבנימינה כל 20 דקות זה נורמלי? לי, כן. ואני מניח לכשיבוא ציוד נוסף התדירות תשתפר, אם יהיה צורך בכך. רכבת זה לא אוטובוס. הלאה: מגוחך, אין אפור, וכו'. אז אני מבין, אוהד, שבדקת, אולי בעזרתו של מכון סקרים, את שביעות הרצון של המשתמשים וגם, תתפלא, את שביעות הרצון של המשתמשים בשירותי המטען של הרכבת. אז עצה לי אליך. אל תיקח ברצינות מבחינה סטטיסטית את המתלוננים (מבחינה סטטיסטית. לא ענינית) כי לא כל מי שנוסע ברכבת ומרוצה, כותב על כך. כלל ידוע הוא כי הרוב הדומם שותק. יש מה לשפר והרכבת משפרת. אני עצמי חש ברמת הדיוק שמשתפרת מאד, בשעות אחה"צ הבעיתיות. אבל מי כותב על כך? זה תפקיד הרכבת וכשכל יום באה רכבת בזמן, לא אני ולא נובי מהפורום שלנו נכתוב על כך. וכשרכבת עמוסה אלפי טונות של אשלג מגיעה בזמן לאשדוד, לא אביתר ולא חן יכתבו על כך. אתה בדקת? ראית? סקרת? אז תיקח אויר, תחשוב קצת "מרחבי" ותראה שיש הרבה אפור בשטח (בעיקר לקראת הסתיו).
ולי דווקא יש חשק לתקן אותך בני.
כתבת:"ארגון שמתקן את עצמו ויודע להדיח מנכ"לים. האמנם? בכלל לא בטוח או בטוח שלא. האם המנכ"ל האחרון התפטר כתוצאה ממה שאתה כותב או בשל לחץ ציבורי שבא בעקבות התאונות האחרונות? ואולי הוא בכלל התפטר בשל האמבוש שערך לו ועד העובדים עקב נסיונו להילחם בתופעת הנפוטיזם ? ואולי בשל האיחורים המכוונים של עובדי הרכבת ששיבשו את תנועת הרכבות במזיד ואתה קראת ל"תמוך בר"י ועובדיה בשעתם הקשה" והשווית זאת למה שהתרחש בחיל הים לאחר טביעת הדקר .וכן, אוהד צודק לגבי זמני הנסיעה. 70 דקות מבאר שבע לת"א ו 78 מת"א לירושלים זה אכן יותר מדי בכל סטנדרט אירופאי ממוצע וזכותנו לשאוף אירופה.אולי לא גרמניה וצרפת אבל שאר אירופה המערבית בהחלט !ועוד: עם כל הכבוד לרכבות המטען המכניסות כסף לר"י, עדיין מטרתה הראשית של ר"י לשרת ציבור נוסעים. ר"י ודאי שתתאמץ מול גופים עסקיים שלהם היכולת להפסיק ולהשתמש בשירותיה ולהענישה.מכאן גם נובע היחס המזלזל באלה המסכנים שאין להם יכולת זו: תושבי הפריפריה ואזרחים תמימים המתלוננים על איחורים בלו"ז , על היעדר רכבות מאוחרות לערי הפריפריה, על תכנון וביצוע לקויים של קווי הרכבת החדשים ועוד. ולסיכום, איך אפשר בלי הקו הירושלמי? לך כנראה קל ממקום מושבך להצהיר שהקו מיותר, אבל אתה בוחר להתעלם מאוכלוסיה גדולה הזקוקה לקו ואינה משתמשת בו רק בגלל האופן בו בוצע הקו.כפי שכתבתי בעבר: הקו הירושלמי חולה , אך לא במחלה סופנית עדיין ניתן להביאו למצב סביר ולהפכו לאחד הקווים המוצלחים בארץ יחסית למספר התושבים אותם הוא משרת. בעניין השיפור המתמשך והמנכ"ל החדש אני אכן שותף לתקוותך.
 

mucool2

New member
אין לי בעיה עם תלונות ענייניות שלך

, גם את בהסעת נוסעים...
הם עושים חצי עבודה, וגם פניות הציבור מגבה אותם (קרא הודע מאתמול של פזית, או הודעות נוספות של אנשים אחרים). איזה שטויות דיברתי
הרכבת הוכיחה עצמה כגוף מגוחך. הכי טוב זה פשוט לחכות ולראות, בינתיים אין נוחות (לפחות לא לאנשים שנדחקים כל יום או DD), אין מהירות (84 דקות לירושליים, מעל 70 דקות לבאר שבע), אין שירות (...), אין תדירות נורמאלית, וגם השעות לא משהו (רכבת אחרונה לב"ש ביום שישי ב - 11 בבוקר), ואין פניות ציבור. אם אני מדבר שטויות
אולי אתה לא מבין את המשמעות שגוף שנקרא פניות הציבור מגבה את כל החרא שברכת. אני זוכר שמישהי התלוננה פה שהיא עמדה ברכבת מפוצצת כשהיא קנתה מקום שמור, ואמרו לה בר"י שהיא צריכה להגיד תודה שהיא בכלל עמדה. איזה שטויות אני מדבר
מה הקשר פתאום 250 מיליון ש"ח
סתם כך
השרשור הזה כבר הוכיח, הסובסידיות האלו שוות לתחת, בעצם לא... הם פוגעות במדינה, אם אין להן מטרה מסויימת ופיקוח. אני לא מבין רת העוורון שלכם אנשים, אבל אם לא שמתם לב, מתגובות רבות פה של אנשים (לא רק אני, פשוט המון אנשים), פניות הציבור מגבות כל עוולה שנעשתה ע"י עובדי הרכבת. " לעניין האיחור: "שיקולים פנימיים שלא מחוייב בהסבר להם" ה - 250 מיליון האלו הולכים להעלם ולהתערבב. עשה טובה, לפני שאתה מדבר על "שטויות", בוא נראה את התוצאות של הכסף הזה. מה כ"כ לא ברור
איפה יש פה בכלל אפור באמצע
הכל פה שחור לבן, פניות הציבור לא מתנהגים כך מהיום, ובינתיים אין בהם טיפול, והם גם מגבים את כל מה שנעשה ברכבת, וזה ברור שהגוף הזה במצבו הנוכחי מיותר ודורש טיפול. הראה לי גוף שמנוהל כהלכה (או חצי מזה), שהיה מאפשר למצב כזה לקרות
גוף שמנוהל כהלכה יכול (עדיין לא צריך) לקבל סובסידה. אתה מוזמן לשבור את דברי, הוכח שגוף מנוהל כהלכה מצליח להגיע למצב כזה.
אין לי בעיה עם תלונות ענייניות שלך
יש לי בעיה עם גישה של ילד מפונק שדורש סיפוק מיידי, לא מכיר בקשיים אמיתיים, ולא מבדיל בין בעיות אמיתיות ואובייקטיביות, שמקורן בהזנחה מתמשכת (תדירות, זמני נסיעה) למנהל לא תקין. בעניין ה"גיבוי" של מח' פניות הציבור את הנהלת הרכבת- למה אתה מצפה בדיוק? מחלקת פניות הציבור לא יכולה לקבוע מדיניות או לשנות את צורת התפעול של הרכבות. אתה בטח רוצה שהם יוציאו ש"בעקבות תלונתו של אוהד אסטון הנהלת הרכבת ואגף התפעול החליטו לשנות את התדירות בקו באר שבע-תל אביב לרכבת כל 10 דקות ולהוריד את זמן הנסיעה לחצי שעה". מה אתה מצפה שיגידו לך על איחורים? הרכבת פועלת בדרך מסוימת, ביעילות או לא, אני לא יודע וגם אתה לא יודע, והאיחורים הם עניין תפעולי וזה עניינם של אנשי מקצוע. אם יש לך הצעה לשיפור העמידה בזמנים - תציע, אבל לא. אתה יודע רק לקטר ולהתלונן על "גיבוי" ההנהלה. ושלא תבין אותי לא נכון, גם לי (וגם לבני הספל) יש הרבה תלונות על הרכבת ועל הדרך שבה היא מתנהלת, אבל בניגוד אליך, אנחנו גם מבינים שהמצב לא קל ולא מיפשים סיפוק מיידי.
 
לא נראה לי...

אין לי בעיה עם תלונות ענייניות שלך
יש לי בעיה עם גישה של ילד מפונק שדורש סיפוק מיידי, לא מכיר בקשיים אמיתיים, ולא מבדיל בין בעיות אמיתיות ואובייקטיביות, שמקורן בהזנחה מתמשכת (תדירות, זמני נסיעה) למנהל לא תקין. בעניין ה"גיבוי" של מח' פניות הציבור את הנהלת הרכבת- למה אתה מצפה בדיוק? מחלקת פניות הציבור לא יכולה לקבוע מדיניות או לשנות את צורת התפעול של הרכבות. אתה בטח רוצה שהם יוציאו ש"בעקבות תלונתו של אוהד אסטון הנהלת הרכבת ואגף התפעול החליטו לשנות את התדירות בקו באר שבע-תל אביב לרכבת כל 10 דקות ולהוריד את זמן הנסיעה לחצי שעה". מה אתה מצפה שיגידו לך על איחורים? הרכבת פועלת בדרך מסוימת, ביעילות או לא, אני לא יודע וגם אתה לא יודע, והאיחורים הם עניין תפעולי וזה עניינם של אנשי מקצוע. אם יש לך הצעה לשיפור העמידה בזמנים - תציע, אבל לא. אתה יודע רק לקטר ולהתלונן על "גיבוי" ההנהלה. ושלא תבין אותי לא נכון, גם לי (וגם לבני הספל) יש הרבה תלונות על הרכבת ועל הדרך שבה היא מתנהלת, אבל בניגוד אליך, אנחנו גם מבינים שהמצב לא קל ולא מיפשים סיפוק מיידי.
לא נראה לי...
ברגע שגוף שמטרתו לראות את הבעיות מגבה, (נותן לגיטימציה ומתעלם), הוא בעצם לא עושה כלום. אם מישהי עם מקום שמור עמדה ברכבת, אולי פניות הציבור אמורה לבחון את הבעיה, ולא להגיב בצורה של "תגידי תודה שבכלל עמדת" אין פה בעיה של עכשיו, פניות הציבור זה לא מסילות שצריך להשקיע בהן שנים, זה גוף שצריך לטפל בו כאן ועכשיו. תרד מהפניות שלי אליהם, אני לא מבין מה נדבקת בזה, ראה הודעות של אחרים כגון בועז ל, פזית, ועוד המון אנשים אחרים. אין פה שום מגמה של שיפור, ולכן סובסידיה לא תעזור כלל, אלא תעלם בין כספי הרכבת. כמו שאמרתי - השרשור הזה הוכיח שסובסידיה צריכה להנתן רק אם היא מנוהלת כהלכה.
 

בועז ל

New member
מתן הסובסידיה צריך להיות בכפוף

לא נראה לי...
ברגע שגוף שמטרתו לראות את הבעיות מגבה, (נותן לגיטימציה ומתעלם), הוא בעצם לא עושה כלום. אם מישהי עם מקום שמור עמדה ברכבת, אולי פניות הציבור אמורה לבחון את הבעיה, ולא להגיב בצורה של "תגידי תודה שבכלל עמדת" אין פה בעיה של עכשיו, פניות הציבור זה לא מסילות שצריך להשקיע בהן שנים, זה גוף שצריך לטפל בו כאן ועכשיו. תרד מהפניות שלי אליהם, אני לא מבין מה נדבקת בזה, ראה הודעות של אחרים כגון בועז ל, פזית, ועוד המון אנשים אחרים. אין פה שום מגמה של שיפור, ולכן סובסידיה לא תעזור כלל, אלא תעלם בין כספי הרכבת. כמו שאמרתי - השרשור הזה הוכיח שסובסידיה צריכה להנתן רק אם היא מנוהלת כהלכה.
מתן הסובסידיה צריך להיות בכפוף
להתחחיבות ר"י להתייעלות ורה ארגון וישנם פרמטרים מוכרים לבדיקת ההתייעלות. הדבר נעשה בעבר בחברות ציבוריות ור"י אינה שונה מבחינה זו.
 

mucool2

New member
גם אני לא מת על פניות הציבור

לא נראה לי...
ברגע שגוף שמטרתו לראות את הבעיות מגבה, (נותן לגיטימציה ומתעלם), הוא בעצם לא עושה כלום. אם מישהי עם מקום שמור עמדה ברכבת, אולי פניות הציבור אמורה לבחון את הבעיה, ולא להגיב בצורה של "תגידי תודה שבכלל עמדת" אין פה בעיה של עכשיו, פניות הציבור זה לא מסילות שצריך להשקיע בהן שנים, זה גוף שצריך לטפל בו כאן ועכשיו. תרד מהפניות שלי אליהם, אני לא מבין מה נדבקת בזה, ראה הודעות של אחרים כגון בועז ל, פזית, ועוד המון אנשים אחרים. אין פה שום מגמה של שיפור, ולכן סובסידיה לא תעזור כלל, אלא תעלם בין כספי הרכבת. כמו שאמרתי - השרשור הזה הוכיח שסובסידיה צריכה להנתן רק אם היא מנוהלת כהלכה.
גם אני לא מת על פניות הציבור
וברור שיש מקום לשיפור גם שם. אבל לי נראה שאתה לא יודע להבדיל בין בעיות תפעוליות אמיתיות לתגובה לא הולמת (ואני מסכים שתגובה כמו "תגידי תודה שהיה לך מקום לעמוד" היא לא הולמת). הבעיה אתך היא שאתה מערבב נושאים שלא קשורים רק כדי להוכיח תזה. זה לא רציני.
 
אני לא צריך להוכיח כלום...

גם אני לא מת על פניות הציבור
וברור שיש מקום לשיפור גם שם. אבל לי נראה שאתה לא יודע להבדיל בין בעיות תפעוליות אמיתיות לתגובה לא הולמת (ואני מסכים שתגובה כמו "תגידי תודה שהיה לך מקום לעמוד" היא לא הולמת). הבעיה אתך היא שאתה מערבב נושאים שלא קשורים רק כדי להוכיח תזה. זה לא רציני.
אני לא צריך להוכיח כלום...
מה שכן צריך להוכיח זה למה נחתם ההסכם סובסידיה הזה.
 
אני אמרתי שאני לא מאמין../images/Emo35.gif

תקרא את ההסכם
ואם אתה לא מאמין למה שנכתב בו, זו כבר בעיה שלך. אני מעדיף לחכות בסבלנות.
אני אמרתי שאני לא מאמין

אני אמרתי דבר אחד, קרא כאן. אני לא מבין בכלל מה ההסכם הזה אומר: " לראשונה, נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות, מחד ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות, מאידך. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים " נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות
איך אפשר לאכוף דבר כזה
תחת מנגנוני התיעלות
באמת ובתמים, אני לא מבין מה זה אומר, זה בדיוק כמו להגיד - דן מחוייבת לעבוד בצורה טובה יותר, שזה בעצם לא אומר כלום - ואם באמת אתה מבין מזה משהו, ואני לא ציני ולא צוחק אתה מוזמן להסביר לי. ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות
זה סתם משפט שהוסיפו כפי שהבנת, זה צפשוט דבר שקורה: א. מטבעו ב. עפ"י תכנית החומש. ואני רציני אם אתה לא מסכים לגבי זה תסביר. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים
ופעם אחרונה, אני רציני, אני לא מבין מה המטרה, הרי המשפט הזה אומר משהו אחד פשוט (ותקן אותי אם אני טועה): רכבת ישראל לא פעלה באופן כלכלי ויעיל, ועכשיו היא מתחייבת לפעול כך אם כך - דבר זה אמור להביא לשיפור השירות - ולהקטנת ההוצאות ולא הגדלתן. מעבר לכך שגם זה אמור להיות מטבעו. כמו שאמרתי, וקרא את הודעתי השנייה, סבסוד אמור להיות לצורך מתן שירותים שאינם רווחיים לחברה, ולא לשם התייעלות. כל גוף ציבורי חייב לפעול ביעילות, ולא צריך לקבל סובסידיה לשם כך. לי כל ההסבר הזה נראה כמו התחמקות פוליטית, כמו שהסברתי את עצמי (ואם אתה חושב שלא הסברתי עצמי כראוי, אשמח לפרט). אם לא, אתה מוזמן להסביר מדוע, כי אני אשמח להבין מה אומר כל המכתב הזה.
 

mucool2

New member
אתה לא טועה

אני אמרתי שאני לא מאמין

אני אמרתי דבר אחד, קרא כאן. אני לא מבין בכלל מה ההסכם הזה אומר: " לראשונה, נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות, מחד ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות, מאידך. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים " נדרשת רכבת ישראל להתנהל תחת מנגנוני התייעלות
איך אפשר לאכוף דבר כזה
תחת מנגנוני התיעלות
באמת ובתמים, אני לא מבין מה זה אומר, זה בדיוק כמו להגיד - דן מחוייבת לעבוד בצורה טובה יותר, שזה בעצם לא אומר כלום - ואם באמת אתה מבין מזה משהו, ואני לא ציני ולא צוחק אתה מוזמן להסביר לי. ותוך הרחבת פעילותה בקווים ובתחנות חדשות
זה סתם משפט שהוסיפו כפי שהבנת, זה צפשוט דבר שקורה: א. מטבעו ב. עפ"י תכנית החומש. ואני רציני אם אתה לא מסכים לגבי זה תסביר. רכבת ישראל נדרשת לפעול בצורה כלכלית ובהתאם לפעול להגדלת תפוסת הנוסעים
ופעם אחרונה, אני רציני, אני לא מבין מה המטרה, הרי המשפט הזה אומר משהו אחד פשוט (ותקן אותי אם אני טועה): רכבת ישראל לא פעלה באופן כלכלי ויעיל, ועכשיו היא מתחייבת לפעול כך אם כך - דבר זה אמור להביא לשיפור השירות - ולהקטנת ההוצאות ולא הגדלתן. מעבר לכך שגם זה אמור להיות מטבעו. כמו שאמרתי, וקרא את הודעתי השנייה, סבסוד אמור להיות לצורך מתן שירותים שאינם רווחיים לחברה, ולא לשם התייעלות. כל גוף ציבורי חייב לפעול ביעילות, ולא צריך לקבל סובסידיה לשם כך. לי כל ההסבר הזה נראה כמו התחמקות פוליטית, כמו שהסברתי את עצמי (ואם אתה חושב שלא הסברתי עצמי כראוי, אשמח לפרט). אם לא, אתה מוזמן להסביר מדוע, כי אני אשמח להבין מה אומר כל המכתב הזה.
אתה לא טועה
רכבת ישראל לא פועלת באופן כלכלי ויעיל במיוחד, ואת המצב הזה בדיוק ההסכם הזה (ופעולות נוספות) מנסה לשנות. מנגנוני התייעלות? מה הבעיה בדיוק? יש חברות שזו המומחיות שלהן, וכדי לאכוף את זה יש מבקר מדינה ויש לא מעט אמצעים אחרים.
 
בוא אסביר לך על מנגנוני התיעלות

אתה לא טועה
רכבת ישראל לא פועלת באופן כלכלי ויעיל במיוחד, ואת המצב הזה בדיוק ההסכם הזה (ופעולות נוספות) מנסה לשנות. מנגנוני התייעלות? מה הבעיה בדיוק? יש חברות שזו המומחיות שלהן, וכדי לאכוף את זה יש מבקר מדינה ויש לא מעט אמצעים אחרים.
בוא אסביר לך על מנגנוני התיעלות
יש כסף בקופה, אבל הוא ישתחרר בתנאי... יש מבין?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה