נחתם הסכם סובסידה רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo45.gif

אורי, והזלזול נמשך.
אולי בהתפלגות האשמה נוטלת ממשלת ישראל את החלק הארי של הזלזול, אבל אי אפשר להתעלם מחלקה של ר"י בעניין. תכנון הקו לדימונה , ביצוע הקו לירושלים, אי הוספת רכבות מאוחרות לכפ"ס (כפי שכתבת ולא נענית) כמו גם לבית שמש ומעל כולם תחמנותו הבלתי נסבלת של העומד בראש מחלקת פניות הציבור של ר"י מעידים על המשך הזלזול.מדוע לעזאזל (סליחה על השפה), לא ניתן היה לתכנן לתושבי דימונה קו ראוי ? הלא זה קו חדש. מדוע לסיימו בתחנה לא רלוונטית בבאר שבע? מדוע רק 4 רכבות ביום בקו הרי עפ"י אביתר לא קיים מחסור בציוד בר"י ואני סומך בעיניים עצומות על האינפורמציה שברשותו. ומדוע עדיין מופעל סבסוד צולב בזוי בקו הירושלמי? מדוע התמהמהו בר"י ,וכן גם בממשלה, בהוזלת מחירי הנסיעה מת"א לבית שמש והמתינו עד למצב חוסר ברירה בה הופעל קטע בית שמש י"ם? עניינים אלה ואחרים הינם גם באחריות ר"י. חבל שיחס זה מדיר אנשים כמוני החפצים בהצלחת הרכבת משימוש תדיר יותר בה.
 
זה חלק מהסמוך הישראלי המפורסם...

לכל מחלה יש סימפטומים.
ומח' פניות הציבור הינה הסימפטום למחלה הפושה בר"י. בואו ונבדוק כיצד מתנהל גןף זה : תשתיות לא מסוימות בלו"ז המתוכנן, חריגות תקציב שערוריתיות, איחורים בלתי פוסקים בימי א' וה', זלזול מחפיר בתושבי הפריפריה , מרחקים שבאירופה עוברים בדקות מעטות מתנפחים כאן למימדים נוראיים,תלונות לא מעטות על איכות השירות, נפוטיזם כפורמט הישן והרע ויש עוד.אם מישהו עדיין חושב שהעניינים יכולים להימשך כך אזי היענים הינם חבריו הטובים ביותר...
זה חלק מהסמוך הישראלי המפורסם...
גם כבישים לא מסיימים כאן בזמן שלא נדבר על נתב"ג 2000 מתי סיימו אותו... ועוד הרבה דברים הרכבת פשוט הקצינה את האיחורים...
 

בועז ל

New member
נכון מאוד שבי . משום מה הזכרת לי את

זה חלק מהסמוך הישראלי המפורסם...
גם כבישים לא מסיימים כאן בזמן שלא נדבר על נתב"ג 2000 מתי סיימו אותו... ועוד הרבה דברים הרכבת פשוט הקצינה את האיחורים...
נכון מאוד שבי . משום מה הזכרת לי את
גשר הולץ...
 
בקיצור בועז

נכון מאוד שבי . משום מה הזכרת לי את
גשר הולץ...
בקיצור בועז
שנינו יותר מסכימים ממה שאנחנו חלוקים. לגבי המחיר של קו בית שמש אין לי אלא לברך את ר"י בברכת ברוכה הבאה לשוק החופשי. איפה שנותנים תחרות ואין מונופול, יש הורדת מחיר... ביחס לכל היתר, אין לי בעיה איתך. אכן היו בעיות ניהול קשות ברכבת. ולכן ההודעה שפתחה את השרשור מראה שהממשלה והנהלת הרכבת (שבראשה איש ש"נשלח" על ידי האוצר, פועלת לתקן את המצב....אז למה להתגולל על עצם הבקרה, כמו שאוהד עושה?
 

בועז ל

New member
../images/Emo127.gif סיכמת נכונה.

בקיצור בועז
שנינו יותר מסכימים ממה שאנחנו חלוקים. לגבי המחיר של קו בית שמש אין לי אלא לברך את ר"י בברכת ברוכה הבאה לשוק החופשי. איפה שנותנים תחרות ואין מונופול, יש הורדת מחיר... ביחס לכל היתר, אין לי בעיה איתך. אכן היו בעיות ניהול קשות ברכבת. ולכן ההודעה שפתחה את השרשור מראה שהממשלה והנהלת הרכבת (שבראשה איש ש"נשלח" על ידי האוצר, פועלת לתקן את המצב....אז למה להתגולל על עצם הבקרה, כמו שאוהד עושה?
סיכמת נכונה.
אין לי לדבר אלא בשם עצמי בלבד. אינני מתגולל על מנגנוני בקרה ופיקוח על ר"י אלא מברך עליהם.אני אמנם תומך בביקורתו של אוהד על מח' הפניות והעומד בראשה , אך איני רואה בה גורם מרכזי לביקורתי אלא "עוד משהו קטן על הדרך". לגבי המנכ"ל החדש :אני תמים דעים עימך .
 
כן בטח...

בקיצור בועז
שנינו יותר מסכימים ממה שאנחנו חלוקים. לגבי המחיר של קו בית שמש אין לי אלא לברך את ר"י בברכת ברוכה הבאה לשוק החופשי. איפה שנותנים תחרות ואין מונופול, יש הורדת מחיר... ביחס לכל היתר, אין לי בעיה איתך. אכן היו בעיות ניהול קשות ברכבת. ולכן ההודעה שפתחה את השרשור מראה שהממשלה והנהלת הרכבת (שבראשה איש ש"נשלח" על ידי האוצר, פועלת לתקן את המצב....אז למה להתגולל על עצם הבקרה, כמו שאוהד עושה?
כן בטח...
לחתום על הסכם סובסידיה של 250 מיליון ש"ח בשנה בשביל לתקן את המצב. יש בעיות ניהול קשות
טפלו בהן, כבר הבהרתי את דעתי לגבי הסובסידיה. בכל אופן לי העניין נשמע פלצני, הוא לא רק נשמע לי כך, אני יודע שהוא כזה. דברו איתי כשנראה שיפורים, ואם זה מה שיביא אותם, אז שיהיה בהצלחה.
 

אורי404

New member
את מחלף קפלן לשם שינוי סיימו לפני

זה חלק מהסמוך הישראלי המפורסם...
גם כבישים לא מסיימים כאן בזמן שלא נדבר על נתב"ג 2000 מתי סיימו אותו... ועוד הרבה דברים הרכבת פשוט הקצינה את האיחורים...
את מחלף קפלן לשם שינוי סיימו לפני
הזמן...
 

בועז ל

New member
צריך ועדת חקירה...../images/Emo6.gif

את מחלף קפלן לשם שינוי סיימו לפני
הזמן...
צריך ועדת חקירה...

אורי כדי לבדוק כיצד קורה שעבודת תשתית מתבצעת בזמן. השערתי : מרכזיותו של מחלף קפלן ומיקומו הגיאופיננסי תרמו לסיום הפרוייקט בזמן.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif העבודות הסתיימו עוד לפני הזמן

צריך ועדת חקירה...

אורי כדי לבדוק כיצד קורה שעבודת תשתית מתבצעת בזמן. השערתי : מרכזיותו של מחלף קפלן ומיקומו הגיאופיננסי תרמו לסיום הפרוייקט בזמן.
העבודות הסתיימו עוד לפני הזמן
ופורסם כי הקבלנים קיבלו בונוסים על זה. יש משהו בהשערתך.
 

mucool2

New member
גם איילון דרום

צריך ועדת חקירה...

אורי כדי לבדוק כיצד קורה שעבודת תשתית מתבצעת בזמן. השערתי : מרכזיותו של מחלף קפלן ומיקומו הגיאופיננסי תרמו לסיום הפרוייקט בזמן.
גם איילון דרום
ומי בדיוק גר/עובד שם?
 

בועז ל

New member
לא זו השאלה הצריכה להישאל.

גם איילון דרום
ומי בדיוק גר/עובד שם?
לא זו השאלה הצריכה להישאל.
אלא מי מהצפון עושה שימוש באילון דרום. כך או כך עדיין מדובר בטיפה בים. רובן המכריע של העבודות מעוכבות וחורגות מתקציבן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה