נחתם הסכם סובסידה רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
אוי באמת.

מחיר = משרד התחבורה, אוטובוסים
ישנים? אגד הכניס ומכניס כל שנה עשרות ומאות אוטובוסים חדשים במשך כל שנות הפעילות שלו. ברור שאי אפשר להחליף את כל האוטובוסים ביום אחד אבל לעומת זאת, החברות הפרטיות מכניסות אוטובוסים ישנים מהיום הראשון וזה המצב הלא בריא!
אוי באמת.
אל תמכור לי את הלוקשים האלה על משרד התחבורה. אם אגד באמת היו רוצים, היה להם 60 שנה להוריד למחירים נורמאלים. הם לא עשו את זה. ולמה? אני לא מאשים אותם. היה להם מונופול, היו אנשים שהיו חייבים לסוע עם אגד, לא היה רכבת, לא היה מוניות שירות. אז למה להוריד מחיר? אני רק אומר שזה מה שהיה. אני לא מדבר אם האוטובוס שמוכנס הוא חדש או ישן. אני אומר שהדגמים שהיו בשירות אגד הם נורא נורא ישנים. לילנד בשנות השמונים? זה אוטובוס שהמכלליםשלו מגיעים משנות השלושים. O405? עכשיו?? הוא נבנה בתחילת שנות השמונים. על דן במקרה הזה אני אפילו לא מדבר (SL זה פשוט בדיחה). בנוגע לחברות החדשות. יש ויש. קווים זה אולי מקרה יוצא דופן לחברה שלא עומדת בציפיות. מטרופולין בסדר גמור. גם נתיב אקספרס. גם קונקס אשדוד. וזה שהאוטובוס לא יצא מהמפעל אל הקו אלה היה בן שנתיים, זה לא מי יודע מה משנה ברכב בין עירוני. זה מאוד משנה ברכב עירוני וכאן קווים נפלו חזק.
 

אורי404

New member
אתה בכל הודעה כותב שישים שנה...

אוי באמת.
אל תמכור לי את הלוקשים האלה על משרד התחבורה. אם אגד באמת היו רוצים, היה להם 60 שנה להוריד למחירים נורמאלים. הם לא עשו את זה. ולמה? אני לא מאשים אותם. היה להם מונופול, היו אנשים שהיו חייבים לסוע עם אגד, לא היה רכבת, לא היה מוניות שירות. אז למה להוריד מחיר? אני רק אומר שזה מה שהיה. אני לא מדבר אם האוטובוס שמוכנס הוא חדש או ישן. אני אומר שהדגמים שהיו בשירות אגד הם נורא נורא ישנים. לילנד בשנות השמונים? זה אוטובוס שהמכלליםשלו מגיעים משנות השלושים. O405? עכשיו?? הוא נבנה בתחילת שנות השמונים. על דן במקרה הזה אני אפילו לא מדבר (SL זה פשוט בדיחה). בנוגע לחברות החדשות. יש ויש. קווים זה אולי מקרה יוצא דופן לחברה שלא עומדת בציפיות. מטרופולין בסדר גמור. גם נתיב אקספרס. גם קונקס אשדוד. וזה שהאוטובוס לא יצא מהמפעל אל הקו אלה היה בן שנתיים, זה לא מי יודע מה משנה ברכב בין עירוני. זה מאוד משנה ברכב עירוני וכאן קווים נפלו חזק.
אתה בכל הודעה כותב שישים שנה...
המדינה עדיין לא חגגה שישים שנה וההפרטה החלה בשנים האחרונות, ככה שאפשר לצמצמם את זה ל"רק" חמישים שנה. אתה צודק לגבי הטייגרים. אם כל הכבוד (הרב) אליהם, באגד משכו את השימוש בהם בשנות התשעים, וזה כבר היה ממש מוגזם. כיום, בדן מושכים את השימוש עם הSG שיותר מזכירות את האוטובוסים המפרקיים הישנים בפולין... גם רב הSU שיש בדן (ויש כבוד לאוטובוס עצמו) הם אוטובוסים עייפים ודי מתפרקים. לגבי מטרופולין - יש להם אוטובוסים חדשים, למעט תשעה 303 שרכשו מ"אגד" שנוסעים בסדר גמור (ככה מספרים בפורום. קרוב לודאי שהמצב בהם עדיף מהSU הרזרבות שיש ל"דן").
 

levikon

New member
אורי. 60, 50.

אתה בכל הודעה כותב שישים שנה...
המדינה עדיין לא חגגה שישים שנה וההפרטה החלה בשנים האחרונות, ככה שאפשר לצמצמם את זה ל"רק" חמישים שנה. אתה צודק לגבי הטייגרים. אם כל הכבוד (הרב) אליהם, באגד משכו את השימוש בהם בשנות התשעים, וזה כבר היה ממש מוגזם. כיום, בדן מושכים את השימוש עם הSG שיותר מזכירות את האוטובוסים המפרקיים הישנים בפולין... גם רב הSU שיש בדן (ויש כבוד לאוטובוס עצמו) הם אוטובוסים עייפים ודי מתפרקים. לגבי מטרופולין - יש להם אוטובוסים חדשים, למעט תשעה 303 שרכשו מ"אגד" שנוסעים בסדר גמור (ככה מספרים בפורום. קרוב לודאי שהמצב בהם עדיף מהSU הרזרבות שיש ל"דן").
אורי. 60, 50.
לך זכור מה היה ב 48. כל כך הרבה זמן עבר...
 

וולבו

New member
משכו את השימוש בטייגרים? האחרונים

אתה בכל הודעה כותב שישים שנה...
המדינה עדיין לא חגגה שישים שנה וההפרטה החלה בשנים האחרונות, ככה שאפשר לצמצמם את זה ל"רק" חמישים שנה. אתה צודק לגבי הטייגרים. אם כל הכבוד (הרב) אליהם, באגד משכו את השימוש בהם בשנות התשעים, וזה כבר היה ממש מוגזם. כיום, בדן מושכים את השימוש עם הSG שיותר מזכירות את האוטובוסים המפרקיים הישנים בפולין... גם רב הSU שיש בדן (ויש כבוד לאוטובוס עצמו) הם אוטובוסים עייפים ודי מתפרקים. לגבי מטרופולין - יש להם אוטובוסים חדשים, למעט תשעה 303 שרכשו מ"אגד" שנוסעים בסדר גמור (ככה מספרים בפורום. קרוב לודאי שהמצב בהם עדיף מהSU הרזרבות שיש ל"דן").
משכו את השימוש בטייגרים? האחרונים
יצאו משרות בגיל 15 כמו שהחוק מאפשר. מתי נסעת באוטובוס בפעם האחרונה?
 
מתי בפעם האחרונה היית במזרח אירופה?

אתה בכל הודעה כותב שישים שנה...
המדינה עדיין לא חגגה שישים שנה וההפרטה החלה בשנים האחרונות, ככה שאפשר לצמצמם את זה ל"רק" חמישים שנה. אתה צודק לגבי הטייגרים. אם כל הכבוד (הרב) אליהם, באגד משכו את השימוש בהם בשנות התשעים, וזה כבר היה ממש מוגזם. כיום, בדן מושכים את השימוש עם הSG שיותר מזכירות את האוטובוסים המפרקיים הישנים בפולין... גם רב הSU שיש בדן (ויש כבוד לאוטובוס עצמו) הם אוטובוסים עייפים ודי מתפרקים. לגבי מטרופולין - יש להם אוטובוסים חדשים, למעט תשעה 303 שרכשו מ"אגד" שנוסעים בסדר גמור (ככה מספרים בפורום. קרוב לודאי שהמצב בהם עדיף מהSU הרזרבות שיש ל"דן").
מתי בפעם האחרונה היית במזרח אירופה?
הם היו מתים שיהיו להם SG "מתפרקים" כמו של דן. אני חוזר ואומר שמדובר באוטובוס מצוין שבגלל סיבות מסויימות מאוד אורך חייו התקינים היה קצר מ-15 שנה. זה לא מונע מה-SG להיות אחד האוטובוסים הטובים בתחומו, ועובדה ששלדה מודרנית שלו ממשיכה להיות מיוצרת בטורקיה. כנ"ל SU - אוטובוס מצוין, שלטעמי, גם אלו משנת 1987 (כל ה-4) עדיין נראים ונוסעים טוב יותר מכמעט כל O303 של אגד. אני לא יודע על איזה פירוק אתה מדבר, אבל אחד הדברים שאי אפשר להגיד על ה-SU זה שהוא מתפרק. מרכב מצוין, שמחזיק מעמד זמן רב, ולא רק אני אומר את זה (להזכירך, דבריו של ניר דמתי בנושא). כל אוטובוס שמתייחסים אליו כמו אל זבל, נוסע בהתאם, ולצערנו זה טיבן של המכונות הרזרביות. דוגמא נגדית: 811 שייכת לפנסיונר מסויים של דן והוא מבצע איתה נמ"קים. האוטו נוסע כמו חדש! עם כל הכבוד למה שהיה - זה נגמר, ומה שחשוב כרגע זה מה אגד ודן עשו בעבר הקרוב, עושות כרגע ויעשו בעתיד. כמו שזה נראה כעת, המצב יותר טוב מבחברות החדשות. כבר עשיתי בעבר חשבון שכרגע 45% מהצי העירוני של דן הוא נמוך רצפה ובעתיד הקרוב מאוד הוא יעבור את ה-50%. איזו חברה חדשה מסוגלת לחדש חצי צי ב-5 שנים?
 

וולבו

New member
../images/Emo45.gif

מתי בפעם האחרונה היית במזרח אירופה?
הם היו מתים שיהיו להם SG "מתפרקים" כמו של דן. אני חוזר ואומר שמדובר באוטובוס מצוין שבגלל סיבות מסויימות מאוד אורך חייו התקינים היה קצר מ-15 שנה. זה לא מונע מה-SG להיות אחד האוטובוסים הטובים בתחומו, ועובדה ששלדה מודרנית שלו ממשיכה להיות מיוצרת בטורקיה. כנ"ל SU - אוטובוס מצוין, שלטעמי, גם אלו משנת 1987 (כל ה-4) עדיין נראים ונוסעים טוב יותר מכמעט כל O303 של אגד. אני לא יודע על איזה פירוק אתה מדבר, אבל אחד הדברים שאי אפשר להגיד על ה-SU זה שהוא מתפרק. מרכב מצוין, שמחזיק מעמד זמן רב, ולא רק אני אומר את זה (להזכירך, דבריו של ניר דמתי בנושא). כל אוטובוס שמתייחסים אליו כמו אל זבל, נוסע בהתאם, ולצערנו זה טיבן של המכונות הרזרביות. דוגמא נגדית: 811 שייכת לפנסיונר מסויים של דן והוא מבצע איתה נמ"קים. האוטו נוסע כמו חדש! עם כל הכבוד למה שהיה - זה נגמר, ומה שחשוב כרגע זה מה אגד ודן עשו בעבר הקרוב, עושות כרגע ויעשו בעתיד. כמו שזה נראה כעת, המצב יותר טוב מבחברות החדשות. כבר עשיתי בעבר חשבון שכרגע 45% מהצי העירוני של דן הוא נמוך רצפה ובעתיד הקרוב מאוד הוא יעבור את ה-50%. איזו חברה חדשה מסוגלת לחדש חצי צי ב-5 שנים?
 
הכוונה לחצי צי בסדר גודל של דן או

מתי בפעם האחרונה היית במזרח אירופה?
הם היו מתים שיהיו להם SG "מתפרקים" כמו של דן. אני חוזר ואומר שמדובר באוטובוס מצוין שבגלל סיבות מסויימות מאוד אורך חייו התקינים היה קצר מ-15 שנה. זה לא מונע מה-SG להיות אחד האוטובוסים הטובים בתחומו, ועובדה ששלדה מודרנית שלו ממשיכה להיות מיוצרת בטורקיה. כנ"ל SU - אוטובוס מצוין, שלטעמי, גם אלו משנת 1987 (כל ה-4) עדיין נראים ונוסעים טוב יותר מכמעט כל O303 של אגד. אני לא יודע על איזה פירוק אתה מדבר, אבל אחד הדברים שאי אפשר להגיד על ה-SU זה שהוא מתפרק. מרכב מצוין, שמחזיק מעמד זמן רב, ולא רק אני אומר את זה (להזכירך, דבריו של ניר דמתי בנושא). כל אוטובוס שמתייחסים אליו כמו אל זבל, נוסע בהתאם, ולצערנו זה טיבן של המכונות הרזרביות. דוגמא נגדית: 811 שייכת לפנסיונר מסויים של דן והוא מבצע איתה נמ"קים. האוטו נוסע כמו חדש! עם כל הכבוד למה שהיה - זה נגמר, ומה שחשוב כרגע זה מה אגד ודן עשו בעבר הקרוב, עושות כרגע ויעשו בעתיד. כמו שזה נראה כעת, המצב יותר טוב מבחברות החדשות. כבר עשיתי בעבר חשבון שכרגע 45% מהצי העירוני של דן הוא נמוך רצפה ובעתיד הקרוב מאוד הוא יעבור את ה-50%. איזו חברה חדשה מסוגלת לחדש חצי צי ב-5 שנים?
הכוונה לחצי צי בסדר גודל של דן או
אגד, ולא חצי צי בגודל של 100 אוטובוסים...
 

אורי404

New member
OK. הגרסה של הSG שהיתה בארץ לא

מתי בפעם האחרונה היית במזרח אירופה?
הם היו מתים שיהיו להם SG "מתפרקים" כמו של דן. אני חוזר ואומר שמדובר באוטובוס מצוין שבגלל סיבות מסויימות מאוד אורך חייו התקינים היה קצר מ-15 שנה. זה לא מונע מה-SG להיות אחד האוטובוסים הטובים בתחומו, ועובדה ששלדה מודרנית שלו ממשיכה להיות מיוצרת בטורקיה. כנ"ל SU - אוטובוס מצוין, שלטעמי, גם אלו משנת 1987 (כל ה-4) עדיין נראים ונוסעים טוב יותר מכמעט כל O303 של אגד. אני לא יודע על איזה פירוק אתה מדבר, אבל אחד הדברים שאי אפשר להגיד על ה-SU זה שהוא מתפרק. מרכב מצוין, שמחזיק מעמד זמן רב, ולא רק אני אומר את זה (להזכירך, דבריו של ניר דמתי בנושא). כל אוטובוס שמתייחסים אליו כמו אל זבל, נוסע בהתאם, ולצערנו זה טיבן של המכונות הרזרביות. דוגמא נגדית: 811 שייכת לפנסיונר מסויים של דן והוא מבצע איתה נמ"קים. האוטו נוסע כמו חדש! עם כל הכבוד למה שהיה - זה נגמר, ומה שחשוב כרגע זה מה אגד ודן עשו בעבר הקרוב, עושות כרגע ויעשו בעתיד. כמו שזה נראה כעת, המצב יותר טוב מבחברות החדשות. כבר עשיתי בעבר חשבון שכרגע 45% מהצי העירוני של דן הוא נמוך רצפה ובעתיד הקרוב מאוד הוא יעבור את ה-50%. איזו חברה חדשה מסוגלת לחדש חצי צי ב-5 שנים?
OK. הגרסה של הSG שהיתה בארץ לא
היתה ממש ברמה ואתה בעצמך כותב שיש גרסה מודרנית בחו"ל. לגבי SU - יש ויש. הSU-ים של 87 באמת נראים טוב וגם 2327 הוא אוטובוס בסדר. אבל, 2324, 2328, 235X ועוד הם בהחלט אוטובוסים שלא ברמת תחזוקה נאותה ושומעים היטב את הרשרושים ואני בספק אם יש נהגים בדן שיש להם טיפת חיבה לאוטובוסים הספציפיים שכתבתי והם ממש לא נוסעים ברמה, אפילו בקו מישורי כמו 149.
 

וולבו

New member
תבדיל בין רמת תחזוקה לבין הרמה

OK. הגרסה של הSG שהיתה בארץ לא
היתה ממש ברמה ואתה בעצמך כותב שיש גרסה מודרנית בחו"ל. לגבי SU - יש ויש. הSU-ים של 87 באמת נראים טוב וגם 2327 הוא אוטובוס בסדר. אבל, 2324, 2328, 235X ועוד הם בהחלט אוטובוסים שלא ברמת תחזוקה נאותה ושומעים היטב את הרשרושים ואני בספק אם יש נהגים בדן שיש להם טיפת חיבה לאוטובוסים הספציפיים שכתבתי והם ממש לא נוסעים ברמה, אפילו בקו מישורי כמו 149.
תבדיל בין רמת תחזוקה לבין הרמה
הבסיסית של השילדה/ אוטובוס.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif אז רמת התחזוקה שלהם אינה ברמה.

תבדיל בין רמת תחזוקה לבין הרמה
הבסיסית של השילדה/ אוטובוס.
אז רמת התחזוקה שלהם אינה ברמה.
ואתה יודע מה - לגבי הרמה הבסיסית, עדיין עדיף 303 שלא מתוחזק ממש (ויש כאלה) על לא מעט SU עם רמת תחזוקה הולמת יותר.
 

וולבו

New member
את זה צריך לשאול נהגים, המרכבים

אז רמת התחזוקה שלהם אינה ברמה.
ואתה יודע מה - לגבי הרמה הבסיסית, עדיין עדיף 303 שלא מתוחזק ממש (ויש כאלה) על לא מעט SU עם רמת תחזוקה הולמת יותר.
את זה צריך לשאול נהגים, המרכבים
הרי ניבנים ע"י אותם יצרנים, בספק אם נוסע כולשהו יודע באיזה אוטובוס הוא נוסע.
 

mister K

New member
הבעייה ב-SG של דן היא הגיר.

OK. הגרסה של הSG שהיתה בארץ לא
היתה ממש ברמה ואתה בעצמך כותב שיש גרסה מודרנית בחו"ל. לגבי SU - יש ויש. הSU-ים של 87 באמת נראים טוב וגם 2327 הוא אוטובוס בסדר. אבל, 2324, 2328, 235X ועוד הם בהחלט אוטובוסים שלא ברמת תחזוקה נאותה ושומעים היטב את הרשרושים ואני בספק אם יש נהגים בדן שיש להם טיפת חיבה לאוטובוסים הספציפיים שכתבתי והם ממש לא נוסעים ברמה, אפילו בקו מישורי כמו 149.
הבעייה ב-SG של דן היא הגיר.
הגיר הקמצני בן ה-3 הילוכים פשוט הרס את המנוע. עם גיר 4 הילוכים אני משוכנע שה-SG היו נשמרות יותר זמן.
 
עד המפרקיות החדשות, הנהגים אהבו

הבעייה ב-SG של דן היא הגיר.
הגיר הקמצני בן ה-3 הילוכים פשוט הרס את המנוע. עם גיר 4 הילוכים אני משוכנע שה-SG היו נשמרות יותר זמן.
עד המפרקיות החדשות, הנהגים אהבו
מאוד את המכונות הללו. הן נוחות לנהיגה ועבודה, מזגן מצוין, אני לא צרי להזכיר לך לאילו בכירים היו מפרקיות, נכון? גם במוסך היו מאוד מרוצים מהן, ואפשר להגיד שלא ממש מצטערים על הרכישה (להיפך), רק על הגיר המעאפן.
 

JayZed

New member
סלח לי, אבל עד שהמציאו את המכונית

עד המפרקיות החדשות, הנהגים אהבו
מאוד את המכונות הללו. הן נוחות לנהיגה ועבודה, מזגן מצוין, אני לא צרי להזכיר לך לאילו בכירים היו מפרקיות, נכון? גם במוסך היו מאוד מרוצים מהן, ואפשר להגיד שלא ממש מצטערים על הרכישה (להיפך), רק על הגיר המעאפן.
סלח לי, אבל עד שהמציאו את המכונית
הנהגים היו מרוצים מאד מסוס ועגלה, והמון בכירים נסעו בהם...
הנהגים והמוסכניקים של דן לא הכירו שום מפרקית אחרת. מה הפלא בדיוק שהם אהבו אותן?! גם המפעילים במזרח אירופה אהבו את האיקארוס 280. במוסקבה, למשל, מאד אהבו את ה-280... עד שקיבלו, למשל, אוטובוס בודד O305G משנות ה-70 שפתאום לימד אותם שהם נסעו על זבל כל השנים האלו. זה לא רק הגיר. כל השלדה של האוטובוס הזה היא לא משהו, הצלילים שהאוטובוס הזה משמיע לפעמים נוראיים עד כדי פחד. שלא לדבר על זה שאחד מהם התפרק בנסיעה. אין בו כל אמצעי בטיחות, הוא נותן לחלק האחורי שלו "לטייל" חופשי ולא מגביל מהירות בסיבובים... מייצב מפרק הידראולי ומערכת הגבלת מהירות יחסית לזווית המפרק הן מערכות בטיחות נחוצות לאוטובוס מפרקי שהיו למרצדס ולוולבו עוד מלפני תחילת שנות ה-80, אני באמת לא יודע למה במאן לא טרחו להתקין אותן עד ל-EG.
 
למה אתה חושב שאין מייצב מפרק?

סלח לי, אבל עד שהמציאו את המכונית
הנהגים היו מרוצים מאד מסוס ועגלה, והמון בכירים נסעו בהם...
הנהגים והמוסכניקים של דן לא הכירו שום מפרקית אחרת. מה הפלא בדיוק שהם אהבו אותן?! גם המפעילים במזרח אירופה אהבו את האיקארוס 280. במוסקבה, למשל, מאד אהבו את ה-280... עד שקיבלו, למשל, אוטובוס בודד O305G משנות ה-70 שפתאום לימד אותם שהם נסעו על זבל כל השנים האלו. זה לא רק הגיר. כל השלדה של האוטובוס הזה היא לא משהו, הצלילים שהאוטובוס הזה משמיע לפעמים נוראיים עד כדי פחד. שלא לדבר על זה שאחד מהם התפרק בנסיעה. אין בו כל אמצעי בטיחות, הוא נותן לחלק האחורי שלו "לטייל" חופשי ולא מגביל מהירות בסיבובים... מייצב מפרק הידראולי ומערכת הגבלת מהירות יחסית לזווית המפרק הן מערכות בטיחות נחוצות לאוטובוס מפרקי שהיו למרצדס ולוולבו עוד מלפני תחילת שנות ה-80, אני באמת לא יודע למה במאן לא טרחו להתקין אותן עד ל-EG.
למה אתה חושב שאין מייצב מפרק?
 

JayZed

New member
יש מייצב פאסיבי מאד פשטני - זה פשוט

למה אתה חושב שאין מייצב מפרק?
יש מייצב פאסיבי מאד פשטני - זה פשוט
זוג דחפנים רגילים (כמו שיש לך באוטו, שמרימים את הבגז'). הם אלה שעושים את צלילי ההיס כאשר האוטובוס פונה. הם אלה הכלולים בספצפיקציות יצרן של המפרק (אתה הרי זוכר שדיברנו עליו בהארגז באותו יום, נכון?
) באותו היצרן, אגב, השתמשו IKARUS, ואפילו ZIU בזמנו. היום, מפרקים של יצרן זה מורכבים באוטובוסים מפרקיים של LIAZ הרוסי. MAN כבר מזמן לא משתמשים במפרקים הנחותים האלו.
 

וולבו

New member
הקשר למחירים: הציבור (תיסלח לי

אוי באמת.
אל תמכור לי את הלוקשים האלה על משרד התחבורה. אם אגד באמת היו רוצים, היה להם 60 שנה להוריד למחירים נורמאלים. הם לא עשו את זה. ולמה? אני לא מאשים אותם. היה להם מונופול, היו אנשים שהיו חייבים לסוע עם אגד, לא היה רכבת, לא היה מוניות שירות. אז למה להוריד מחיר? אני רק אומר שזה מה שהיה. אני לא מדבר אם האוטובוס שמוכנס הוא חדש או ישן. אני אומר שהדגמים שהיו בשירות אגד הם נורא נורא ישנים. לילנד בשנות השמונים? זה אוטובוס שהמכלליםשלו מגיעים משנות השלושים. O405? עכשיו?? הוא נבנה בתחילת שנות השמונים. על דן במקרה הזה אני אפילו לא מדבר (SL זה פשוט בדיחה). בנוגע לחברות החדשות. יש ויש. קווים זה אולי מקרה יוצא דופן לחברה שלא עומדת בציפיות. מטרופולין בסדר גמור. גם נתיב אקספרס. גם קונקס אשדוד. וזה שהאוטובוס לא יצא מהמפעל אל הקו אלה היה בן שנתיים, זה לא מי יודע מה משנה ברכב בין עירוני. זה מאוד משנה ברכב עירוני וכאן קווים נפלו חזק.
הקשר למחירים: הציבור (תיסלח לי
על הביטוי) "הוחזק בביצים" עוד דרך לגבית מיסים... נכון היו לילנדים עד שנת 93 האחרונים הגיעו לארץ בשנת 78 וסימו את חיים לאחר 15 שנה. גם באנגליה נוסעים עדיין לילינדים בעיקר "לאופרד" אפילו מסוף שנות ה 70! 0405 יוצר משנת 84 ועד תחילת שנות ה 2000, אבל אתה לא רואה היום 0305 משנות ה 80 נוסעת (אולי בנצרת) וגם 0405 משנים 90-91 יוצאים משרות כל יום. בקשר לקונקס: זה שהרכב משושמ ותקין זה מצוין אבל האם משרד התחבורה התכוון לרכבים משומשים? יש כאן עיניין עקרוני! אגב אף אחד מהרכבים לא היה בן שנתיים, רוב המארסים נירכשו מחברת "טללים" שפעלה כמה שנים תחת הרשיון של "הורן את ליבוביץ" ופשטה את הרגל.
 

אורי404

New member
ונסעתי אתמול פעמיים ב"מארסים" הללו

הקשר למחירים: הציבור (תיסלח לי
על הביטוי) "הוחזק בביצים" עוד דרך לגבית מיסים... נכון היו לילנדים עד שנת 93 האחרונים הגיעו לארץ בשנת 78 וסימו את חיים לאחר 15 שנה. גם באנגליה נוסעים עדיין לילינדים בעיקר "לאופרד" אפילו מסוף שנות ה 70! 0405 יוצר משנת 84 ועד תחילת שנות ה 2000, אבל אתה לא רואה היום 0305 משנות ה 80 נוסעת (אולי בנצרת) וגם 0405 משנים 90-91 יוצאים משרות כל יום. בקשר לקונקס: זה שהרכב משושמ ותקין זה מצוין אבל האם משרד התחבורה התכוון לרכבים משומשים? יש כאן עיניין עקרוני! אגב אף אחד מהרכבים לא היה בן שנתיים, רוב המארסים נירכשו מחברת "טללים" שפעלה כמה שנים תחת הרשיון של "הורן את ליבוביץ" ופשטה את הרגל.
ונסעתי אתמול פעמיים ב"מארסים" הללו
והם היו נקיים ברמה ונסעו בסדר גמור. הביקורת שלך היא על דבר אחד לעומת הדברים החיוביים הרבים בחברה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה