נטילת תרופות פסיכיאטריות ונהיגה....

סמסרה1

New member
נטילת תרופות פסיכיאטריות ונהיגה....

הבוקר נדהמתי לשמוע גברת מסויימת, שאינני זוכרת את שמה, שיש לה תפקיד בכיר, היא פנתה למופז- שר התחבורה בדרישה למנוע מאנשים שנוטלים תרופות פסיכיאטריות לנהוג כי הם מעורבים בתאונות דרכים. כמו כן היא דורשת שהרופאים ידווחו למשרד התחבורה מי לוקח תרופות פסיכיאטריות. זו ש ע ר ו ר י ה! לאור דרישתה המפלה והבזוייה הזו, אנו חייבים לדרוש, שאם זה יצא לפועל אזי גם אנשים הנוטלים תרופות כנגד מחלת לב, כנגד סכרת, וכד' ואנשיםפ בעלי נכות פיסית-גם אלה לא יוכלו לנהוג, גם הם יכולים לקבל התקפים ו/או לא להרגיש טוב תוך כדי נהיגה. זה ממש אבסורד!!!! הרי אנשים שנוטלים התרופות הם מאוזנים ומתפקדים כמו כל אדם אחר. הבן שלי נוהג יותר זהיר ממני!!!!! שתלך האשה הזו לעזזאל, אני מתקדמת עם הבן שלי, מקדישה לו את כל חיי, וכל פעם צץ משהו או מישהו שעלול לגרום למצב להתדרדר!
 

סמסרה1

New member
אני מסירה בפנייך את הכובע מ ה פ כ ן ../images/Emo24.gif

האשה שדברה בבוקר ברדיו, דיברה הרבה זמן והמנחה התייחס אליה מאוד ברצינות. איך לא עלה לו לראש מיד כאשר היא דברה על אנשים הנוטלים תרופות פסיכיאטריות אז איך הוא לא ענה לה מיד, שגם חולי לב, חולי סכרת, אפילפסיה, נכים למיניהם וכד' - הם עלוליים לא להרגיש טוב ולגרום לתאונה. למה דוקא היא ניטפלת לאנשים הנוטלים תרופות פסיכיאטריות. הרי כשנוטלים תרופות פסיכיאטריות אז המצב בסדר. למשל, אצלנו, אצל הבן שלי. אם יקראו לו פתאום ויבקשוהו להשיב הרישיון או לבוא לביקורת כדי לבדוק אם הוא כשיר לרישיון הוא מאוד יפגע. אני נפגעתי וכעסתי הבוקר. אתה כתבת למופז נפלא. תודה לך.
 

סמסרה1

New member
צריך גם להכניס למופז ולגורמים ....

שאם יבצעו זאת אז יהיו חייבים גם לנהוג אותו הדבר עם חולי הלב, הסכרת, האפילפסיה, נכים למיניהם וכד'. הם עלולים לא לחוש טוב ולגרום לתאונה! למה הגברת הנכבדה נדבקה דוקא לאנשים הנוטלים תרופות פסיכיאטריות?!?!
 

זריחה 2

New member
סמסרה יקרה

איך אמרה לי אותה אחות כשבקשתי לדעת מדוע היכו את בתי..." הם משוגעים". את מבינה את הגישה? חולה לב ימשיך לנהוג,וחלילה וחס יגרום לתאונה,זה עצוב,יד הגורל, איש "מאוזן" שחטף התקף לב.. אבל חלילה וזה קורה אצל מי שנוטל תרופות פסיכיאטריות,זה אסון,כי הוא אשם,ראשו חולה.. גישה מטומטמת, כואבת וחולנית...הגברת הנכבדה צריכה פסיכיאטר בעצמה.. וסליחה שאני כל כך בוטה וכועסת.. ולך מהפכן,אלף תודות וכל הכבוד,...תבורך !!!
 

מ ה פ כ ן

New member
תודה לכולכם יקיריי...../images/Emo24.gif

לצערי, מידיי פעם קם איזה אידיוט אחר שמשפריץ כל מיני השמצות עם הדעות הקדומות שלו, ולצערי הגדול יותר, יש מי שמקשיב להם... אגב, המאמר הזה נכתב לפניי כחודשיים, בגלל התבטאות אומללה של ראש מועצת עומר מר בדש ה**** (השלימו כרצונכם...) בפניי מי שקורה לעצמו שר התחבורה...
 

סמסרה1

New member
אני שמעתי הדברים השבוע הזה ברדיו...

בגלגל"צ או בגלי צה"ל אחרי החדשות , שזה עדיין תוכנית אקטואלייה, כשאנשים רבים מאזינים לרדיו בדרכם לעבודה, אז גברת אחת שלצערי לא קלטתי את שמה ותפקידה והקריין האזין לה באמפתייה רבה, והיא אמרה שהיא פנתה למופז ולחברי ממשלה ושהיא תפעל ליישם זאת. ולטעמי, זאת אפלייה, כי אם מתכוונים להגביל אנשים נוטלי תרופות או/ו להעבירם בדיקות שונות ומשונות אז בנשימה אחת יש להכניס גם את יתר החולים הכרוניים, מכיוון שזה בדיוק אותה הדבר. נ ק ו ד ה!
 

סמסרה1

New member
למהפכן... תשמע

הערב ,בעודי נוהגת הביתה ,האזנתי לתוכנית "סוף הדרך" ,שמנחה אבי אתגר. ואבי אתגר הסביר על מה הוא ידבר הערב בתוכנית, ובין היתר הוא אמר, שהוא ידבר על כך ,שאסור לתת לפגועי נפש לנהוג,ושצריך לשלול מהם את רישיון הנהיגה. אני לא המשכתי להאזין לתוכנית, מכיוון שהגעתי הביתה. אבל, זה הספיק לי די והותר והעלה לי את הדם לראש. מי הוא בכלל שיביע דיעה זו? מה הוא יודע בכלל? מה הוא מקיא את מה שמישהי האכילה אותנו / אותו ברדיו!!!! אני ממש מתקוממת כנגד הדיבורים האלה , שהופכים למעשים, ומי יודע למה זה עלול להביא! מה גם, שאין להם כל הצדקה. כי מי שמטופל הוא מטופל ואז מה לא בסדר???? ואם ככה מתייחסים אז אותו הדבר יתייחסו לכל אלה שמניתי אז למעלה! נראה לאן הם יגיעו! איך אנחנו יכולים להשפיע??????
 

מ ה פ כ ן

New member
סמסרה...

להפעיל לחץ מצידנו ולכתוב כל הזמן, אני לא יכול ללכת לבד בראש המחנה, אנחנו חייבים לעשות מאמץ קולקטיבי...
 
למעלה