נטלי אימבורליה ענקית.

נטלי אימבורליה ענקית.

מה העניינים? קוראים לי אמיליו גנון, 16. שומע הרבה אלאניס מוריסט, פיונה אפל, ג'וני מיטשל. קיצר יש לי משיכה לרוק נשי. בינינו נשים יודעות לבטאות את הכאב והבושה שלהן בצורה הרבה יותר אומנותית מזכרים. וחייב להגיד לכם שנטלי אימבורליה היא זמרת מצוינת. מילים יפות וקול מעניין. אני עוקב אחרי כל הסינגלים שלה ללללללללללללללללללללללללללללא!!!!!!!!!!!! לא הגיוני, עכשיו במקרה יש את Smoke בגלגל"צ!!!! דודה שלי קנתה ת'דיסק שלה עוד מאז torn. זמרת מצוינת, כ הסינגלים שלה מעולים- torn, big mistake, smoke,wrong impression, beauty on the fire,that day. אני אישית הרבה יותר התרשמתי מהמוזיקה שלה בדיסק השני שלה, white little island.. לא? זמרת מצוינת. אחלה טעם יש לכם.
 

michalas

New member
וולקאם איש ../images/Emo9.gif

כמו שאתה רואה אין פה הרבה אנשים ואין פה בכלל הודעות...חחח אממ...אז תנסה להנות :) אני מיכל ד"א
 

Lotzifer

New member
אמיל!!!!!

היי!!! ברוך הבא!
זאת שלומית, מהפורום של אלאניס...... כפי שאתה רואה, הפורום די מת... אולי אתה תוכל להעיר אותו, להפציץ אותו בבועות מידע כמו אצל אלאניס.... טוב, בכל אופן, וולקאם!
 
חחחחחח.......בדיוק באתי לרשום כאן

מה אתם עושים כאן מצחיקים
פורום אלאניס משתלט........... אז כמובן שאני גם מחבב את נטלי אימברוליה מתנת היומהולדת שלי היה הדיסק הראשון שלה LOTM שאותו חרשתי (עד היום) אין כמו BIG MISTAKE אבל לפעמים אני מרגיש שרק אני אוהב יותר מידי את השיר המקסים הזה....אני גם מאוד מאוד מאוד מעריך את השיר SMOKE שיר יפיפה.....המילים הלחן הכול אבל במיוחד הפתיחה של השיר האורגן זה מצמרר אותי מאוד... את הדיסק השני לא יצא לי לשמוע את כולו אבל אני אוהב מאוד את THAT DAY וBOTF שיר טוףףףףףף...... בכל מקרה רציתי להיכנס כבר מלפני שבוע כי לא ידעתי שיש פורום למרות שנראה לי שרשמתי כאן בעבר.... אז רציתי לדעת מה קורה איתה??.....שמעתי שנדחה האלבום שהיא עובדת עליוץץץאשמח לעידכונים ביי. נ.ב - ממש קראתם את המחשבות שלי אמיל וLOTZIFER.....
או שפשוט אנחנו מעריכים מוזיקה טובה
 

Lotzifer

New member
ליאורי!!!!!

גם אתה כאן!!!! באשכרה פורום אלאניס מוריסט משתלט..... אולי בכל זאת יש סיכוי לפורום..... לגבי BIG MISTAKE- שיר מדהים!!!!! אני מטורפת עליו!!!! וגבי הדיסק השלישי, כן הוא נדחה.... עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם... מזכיר לי משהו.....אהם אהם..... ו...ברוך הבא!!!!
 

Lotzifer

New member
חחחחחח

אתה יודע לפני כמה זמן זה היה?! תודה בכל אופן....
 
למעלה