נטלי מקריית גת...?

סתם ערס

אחרי "אני חוזר הביתה" יצאו להיטים נוספים דוגמת "סובל אני בתוך ליבך" ו"חביבי יא עיני". הוא עסק במקביל גם בכדורגל, ושיחק בבית"ר רמלה. אלא שאז נחשד אלבז בפלילים והואשם שקנה משחק ונתן שוחד לשחקני הפועל יהוד. אלבז עזב לארה"ב וכאשר שב, תשעה חודשים לאחר מכן, נעצר בשדה התעופה ונשפט, כשהוא נידון לשישה חודשי מאסר (שהומרו בעבודות שירות). אלבז המשיך לאחר מכן להסתבך בעיסקאות, ביניהן ארגון של פסטיבל מוסיקה כושל בחורשת טל, וגניבת טבעת בשווי חצי מיליון דולר ממפיקה אמריקאית, ירושה מאמה (הוא החזיר את הטבעת לאחר שהאם נגלתה לו בחלום וביקשה שיחזיר את הטבעת).
 
אסביר לך

את אמרת שהבנת ולכן את שמחה להצביע לאדם הזה..........וזה מראה על עולם ערכים איפס.......קצת צולע
 
כתבתי שאני אפילו שמחה שעלה לגמר.

זמר טוב. לגבי תכונותיו כאדם,כמו כולם גם הוא טעה לעתים אבל הרדיפה שעושים לו ולאילנה,כאן בפורום, ממש מוגזמות.
 

מיק101

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
../images/Emo106.gifהיכל התהילה נוצר בשביל זמרים כמוהו

אם לא מגיע לו אז לאף אחד אחר לא
 

galina27

New member
אלבז אמר

"השיר עננים מאוד מדבר אליו, ובבוא היום הוא יספר מה עבר" מעניין מה היה עברו של אלבז
 

izmeral1

New member
יש ועוד יש על מה להמשיך בני לגמר.ולך קווין

לא להשמצות ולא לכתוב פה עוד רע היית מתונה לכאן או לשם. לא להצתרף לרוע של כמה פה נגד בני אלבז. נברך את כול מי שמגיע לו ומגיע לגמר. מקווה גם בשביל רוחמה . גם שאני לא מחברת אלייה בכלל. מה לעשות יש בחוץ כול עליון. ןאלא כוח רע כמו כאן מכמה לצערי ביקשתי ומנהלת הפורום גם ביקשה. אבל דבר לא עזר" הרע ממשיך כאן חבל. זו תחרות של אהבה ואלא שינאה. ערב טוב לך לכולם קויין לטיפה
השמרי לך מהמילים הקשות של האחרות?
 

izmeral1

New member
דידושה המתוקה רק את ואילנה עושים פה צדק

אוהבת אתכם ממכם עוד אלמד הרבה גם מהשפה שלנו העברית. באמת גם בזכות הזמרים יש לי קילטה טובה ללמוד מילים. ואני בעד כולם. כאב לי על אריק סיני וכמובן על אבי להם היה מגיע הרבה יותר . מאדם. אבל נראה שהגיי בחוץ תורם הרבה לגאווה" של אדם. הכוונה לקהל שלו ומשלו. למה לא גם זו זכות. באמת כול המוניפולציות מאבי נגד בני היו עד לפני שבועיים. ומזה שבועיים כן נתן כבוד לבני. אז לתת לאחרים זה להוריד ממך. מוסר הסכל.? כך עשתה אביבה אבידן שהיא הרבה יותר ווקלית מרוחמה. היא השאירה חותם . לגברים תעזרו לרוחמה. וכך עשו.במשחקים שלהם נגד בני ונג אילנה אביטל. יש קהל גם בחוץ......שהוא מחבר לזיגזגים ולהתהגיות בבית זו הכוונה שלי. וזה נכון רק שזה לא צודק לשפוט כך. כי כולנו טועים בלשון שלנו. ועל זה נאמר טוב שללשון אין עצמות..????????????????? ערב טוב מנני לכם וגם דעתי חשובה כאן. הצבעתי הרבה לאירק סיני כמובןם לבני אלב גם לרוחמה. . ואם אפשרי תנו לי הסבר לא הבנתי למה עוזבים את הבית עד לגמר או לא מבינה כאשר מדברים מהר. אמרו שהדיירים עוזבים את הבית? שוב ערב טוב לך לכולם
 

didush100

New member
תודה מותק../images/Emo140.gif

הם עוזבים היום את הבית אבל יחזרו לחזרות במשך השבוע וגם המודחים יעשו חזרות לגלגל הצלה. ביום ראשון הבא הגמר
 

מיק101

New member
איזמרל, אם נסתכל על זה עפ"י חישובייך,לגבי אדם

תודי, שישנם הרבה יותר אנשים נורמטיביים מאשר הומוסקסואליים כך שהחישוב הזה לא נכון....
 

izmeral1

New member
מיק101 אולי יש גם וגם על פי החישוב האחר?

ממש ברגעים שעברו אותו זהר הסביר. בדיוק על הנושא של הקהל בחוץ. הוא הדגיש דברים ברורים.? שכול זמר יש לו את הקהל שלו לרוב. וכך זה נעשה תמיד . נכון שיש גם עוד אנשים שאוהבים לדוגמה את אדם. אבל הם לא בוחרים בו נקודה. ואם כן את או משהו כאן רוצה להקים לתחיה. את אותו דור של אין מוצא.חח זה לשם בדיחה.? אני לא מחשבת חישובים על פי זה שהוא נתן לי ביצועים או פעם היה זמר של" אני מחשבת על פי הג'נר. שיש לו גם סוג של כוח. ואולי את צודקת. אבל הקהילה של אדם כן קיימת והוא פעיל בא על פי המידע שיש לכולם.ובצדק ולמה לא. אז לכולם יש מקום. כך כתבת באחד ההודעות שלך הכי יפות. מהלב אני מגיבה לך כתבת דבר יפה. עכשיו לדוגמה עכשיו אם היה זה יהודה פוליקר היקר לי גם מהג'נר שלי לעד. האח של המתופף שלו דאז נשואי לאחותי יפה והוא אלי חדד. כך שיהודה בן בית שלנו. וויהודה היה כן מקבל את כול פני הארץ. בלי דעה שלילית . . ויש עוד כמו יהודה פוליקר. אבל לי הוא מהענקים שלי של הארץ. לילה טוב לך ונקווה שכולם יקבלו את הטוב מאיתנו כי בלעדינו גם קצת קשה?
 

izmeral1

New member
לך בלה קאלן. נולדתי בצרפת בטולוז=

ואני מתקשה להסביר מהיא.....שפת האם שלי. בבית דיברו הרבה צרפתית כמובן ערבית מרוקאית. האימא שלי זל ' מצד הסבא בת תערובת של ספרד פורטוגל. וכמובן אני ישראלית לכול דבר. יש לי סבא קבור בירושלים הקדושה עוד לפני 270 שנה הרבה הכהן מספרד דוד הכהן. והרבה שורשים מעורבים באהבה. גם אשכנז יש לנו. כי האחות של האימא שלי נשואה לפולני. היא בת 81 עד 120. חיה בצרפת. הוא נפטר. הוא כמובן ניצול שואה וכול הבנים שלה בירושלים...היא שם כי הבת שמטפלת בא לא רוצה עדיין לעשות עליה. בכול הארץ יש לי משפחה. מצד האב קטנה של אייל גולן לדוגמה . וכמובן צד האם הרבה גדול. קצת עלי מקווה שכתבתי קצת ברור? ולא סליחה. לילה הכי מתוקי לך לכולם באהבה ממני.
 
למעלה