ניהול משברים

Deosette

New member
ניהול משברים

אחד האספקטים המרתקים והמאתגרים ביותר בניהול מדיה חברתית זה ההתמודדות עם משברים. אני האמנם רק נכנסת לעולם הזה אבל אני מגלה שהאספקט הזה ממש מרגש אותי, מעניק אקשן ומפעיל לי את כל תאי המוח. בתור אחת שלא ממש אוהבת בעיות, מצאתי את עצמי ממש נמשכת לפתרון בעיות.

בכל זאת הייתי רוצה שנעלה פה סיטואציות קשות למדי ושכל אחד היה כותב כיצד היה פותר את הבעיה.

הנה כמה תופעות שנתקלתי בהן:
העליתי בפני מיק אפ פורבר (באנגלית) את השאלה: האם אתם עושים ניסויים בבעלי חיים? שאלה שרבים שאלו על פני דפי הפייסבוק. התשובה שקיבלתי זה לא. במקרה ידוע לי שזה שקר. שאלתי אותם איך זה שיש להם סניפים בסין, שהרי החוק הסיני דורש ביצוע ניסויים בבעלי חיים על מוצריהם בטרם נמכרים בחנויות בסין. עד היום לא קיבלתי תשובה. (ראו תמונה)

כמו כן, העליתי את השאלה בעמוד הישראלי של בובי בראון וההודעה נמחקה. מה דעתכם? ראוי לציין שדוברות הקונצרן של אסתי לאודר (הבעלים של בובי בראון) דווקא כן שיחררה הצהרה רשמית והודתה שהיא עושה ניסוים כאשר החוק דורש זא (כלומר בסין). זאת סוגיה שהיה ניתן לפתור אותה בקלות.

מה דעתכם על כל אלו עד כה?
איך הייתם פותרים זאת?

אשמח אם תעלו סיטואציות מאתגרות במיוחד
 

doria2

New member
אחלה פוסט

אני רק עכשיו , התחלתי להתעניין בכל הקשור למדיה חברתית,
אז אני חוששת שתשובות מלאות אין לי.

לגבי מייק אפ פורבר, הם חזרו אלייך עם תשובה אחרי מה שכתבת להם?
מעניין אותי לדעת, מה הם אמרו לך?
אולי שלחו לך בפרטי...
 
למעלה