ניהול משותף של הפורום
או

עוד לא ראיתי

מכתב סרוק מהנהלת הפורומים שמתירה לו כתיבה בפורום. כל זמן שהשורה מופיעה למעלה - אסור לו לכתוב בפורום. מי שכתב על עצמו בפורום שהוא "אבא לקטינות" - אסור לו לכתוב בפורום לבני נוער בלבד. מכאן שהוא עבריין פורומים, והוא חוזר על עבירותיו שוב ושוב. עשו חיפוש מתקדם בפורום לפי כינויו ותגלו הודעות רבות, כולל הודעות יזומות שאינם שייכות בכלל לנושאים שעלו בפורום.
 

SummerSpirit

New member
אויש נו תעשה לי טובה

אז הוא כותב בפורום.. אז מה? כל עוד אין פה מנהל שישליט את החוקים והכללים של הפורום- הוא יכול לכתוב פה.
 

iminvalid

New member
טעות

אם אין שוטר בצומת, זה לא אומר שרכב יכול לחצות את הצומת באור אדום. השורה למעלה מהווה חלק בלתי נפרד מהפורום ותנאי מתנאיו. כתיבת בפורום בניגוד לתקנון הפורומים - אסורה. מה קורה עם הקומונה שפתחת? למה את ממשיכה לכתוב כאן?
 

iminvalid

New member
הרחבה על הנושא

מחקר חדש מצא כי אחוז מכריע ממקרי תקיפה מינית שהתחילו באינטרנט לא לוו באלימות. וולאק אמרה כי "הילדים המעורבים במקרים של תקיפה מינית הם קבוצה מגוונת למדי, חלקם ילדים מאוד בודדים, שעברייני המין ענו על צורך שלהם במבוגר שיתעניין ויהיה לו איכפת מהם". "ישנם גברים מאוד לא בוגרים שמחפשים נערות מתבגרות משום שהם יכולים לתקשר עימן". המחקר, שהתפרסם בגיליון נובמבר של "המגזין לבריאות המתבגרים", מצא כי יותר ממחצית מהקורבנות דיווחו כי חשו רגשות של אהבה או קירבה לתוקפיהם. עוד התגלה במחקר כי 99% מהתוקפים היו גברים ו-75% מהקורבנות - נערות... כל הילדות המותקפות היו בנות 12 עד 17. "זהו גיל בו נערות צעירות נוטות לרומנטיקה, אמרה וולאק. "מתבגרים הם מאוד סקרנים בקשר למין".
 

LordNor

New member
תודה לכולם../images/Emo70.gif

הגשנו בקשת ניהול וכרגע ממתינים לתשובה מהנהלת הפורומים. נעדכן בהמשך.
 

vanna

New member
גם אני

מחכה לתשובה מהנהלת הפורומים כבר חודשים..
 
למעלה