ניו-יורק/ג'וליאני

lala1611

New member
ניו-יורק/ג'וליאני

אני כותבת עבודה על המאבק של ג'וליאני בהומלסי בניו-יורק, ולמרבה ההפתעה לא מצליחה למצוא חומר כתוב בנושא. אני מחפשת מאמרים/כתבות/טורים שיתארו את השתלשלות העניינים ו/או יתארו את המהלכים של ג'וליאני.. אשמח לכל עזרה או הכוונה
 

a e q u i t a s

New member
חפשת את המושג

חפשת את המושג "הפנס השבור" ? זאת התיאוריה שלנו באופן כללי?! את יכולה להביא יותר פירוט באשר למידע שאת מחפשת?!
 

lala1611

New member
"החלונות השבורים"

כן, חיפשתי. אני כותבת עבודה שמנתחת את המדיניות של ג'וליאני כלפי ההומלסים במהלך שנות התשעים דרך הגותו של פוקו (שגעון, הדרה..) *יש מצב שתמתן את הסימנים?! משרה אוירה תוקפנית משהו..
 

a e q u i t a s

New member
אממ

אני לא ממש מבין גדול במדיניות של ג'ולאני, שלחתי מסר, אבל בכל מקרה, אני כן יודע, שיש המון ביקורת על המדיניות שלו. שהורדת היקף הפשע בניו יורק היא מלאכותית ובעצם העבירו אותה ממרכז העיר לשוליה, וכמוהם גם הומלסים, נרקומנים ואפילו את חניות מוצרי מין וסקס. משטרת ניו יורק הפכה להיות אלימה יותר, בגלל ההצפה של שוטרים את הרחובות, מקרים של הכאות שחורים בידי שוטרים לבנים עלתה לרמות מטורפות, אבל המדהים הוא, שמגמה דומה התחוללה במקביל במדינת קליפורניה ובעיקר בסאן פרנסיסקו, של הורדת היקף הפשע אבל דווקא בשיטה שלא הפכה את העיר ל"מיני מדינת משטרה". עד לפני כמה שבועות היה לי המון כתבות ומאמרים על רודי ג'ולאני בין השאר על המדיניות הורדת הפשע, אבל זרקתי את רובם, אם אני אמצע משהו אני אנסה להעביר לך אותם.
 
למעלה