נייר אוריגמי עבה יותר מהסטנדרט?

גילה או

New member
נייר אוריגמי עבה יותר מהסטנדרט?

מישהוא יודע אם ניתן לרכוש נירות אוריגמי בעובי 80 גרם (במקום 60 גרם)?. אני יודעת שנייר מדפסת הוא בעובי הזה וזה ממש מתאים לקופסאות שאני מקפלת אך אני מעונינת בניר שהוא שונה בצבעים שלו בשני הצדדים . בתודה מראש -גילה.
 
כן

יש לי פבריאנו שמתאים להגדרות חוץ מעניין הצדדים השונים. אם זה עוזר לך, יש לי המון אז אני יכול להביא למפגש.
 

גילה או

New member
עניין הצדדים השונים חשוב לי כי

בקופסאות של טומוקו פוסה יש חלק מהדוגמא של הקופסאות שנוצר מהשוני בצבעים בשני צידי הנייר. בכל אופן אשמח אם תביא למפגש פבריאנו.שנכיר גם אותו...תודה.
 

mirigami

New member
יש לנו במרכז גם דו צדדי

וגם נייר עם דוגמאות כשבצד השני פרחים או דוגמאות קימונו והניירות האלו ממש מתאימים לקופסאות של פוסה (מניסיוני) תבדקי במפגש.
 
קאמי דו צדדי רע!

מצטער מירי, אבל אני לא יכול לתת לאנשים לקנות ניירות דו צדדיים ואז שיגלו שהם תמיד כחולים בצד אחד. כחול זה לא הצבע השימושי כשצריך שני צבעים בדרך כלל.
 

גילה או

New member
רע? מה הוא עשה?נו! נו!נו!../images/Emo8.gif

כמה מהמודלים הכי טובים שלי מקופלים מנייר קאמי דו צדדי.דווקא לדגמים מודולרים זה שימושי.ובחבילות שאני קניתי לא תמיד צד אחד כחול.מה שכן זה קצת מצריך תכנון לגבי איזה צד הוא הצד של המודל ואיזה צד הוא האחורנית וגם לא תמיד בכל חבילה יש מספיק דפים מאותו שילוב של צבעים וגם זה הצריך תכנון או להשתמש בכמה חבילות.
 

ittaih

New member
אני יודע שאולי אני מסתכן בנפשי

אבל אני עובד הרבה, כלומר בעיקר, עם "נייר חן", שהוא במשקל 80 גרם. מתוך 26 הגוונים - המקסימים, לדעתי - 17 הם עם גב לבן ו-9 עם גב חום. לרוב הדגמים שאני מתעסק איתם - קופסאות ומודלואריים-גיאומטריים - הוא מצויין, למרות שבזמן האחרון לקופסאות פוג'ימוטו אני מעדיף נייר כבד יותר, סביב 100-110 גר'. כאלה יש ניירות מקסימים של "גזוזטרא", שמוצאים בחנויות יצירה (וגם אצלנו). עדיין הנייר 80 גר' מתאים אם משתמשים בשתי שכבות, ואז אם מפנים את שני הצדדים הצבעוניים החוצה מקבלים נייר דו-צדדי מעולה, שהוא אמנם כבד מידי לדברים עדינים אבל לקופסאות זה ממש מושלם. כדי לעשות את זה טוב צריך לעשות הכל כפול. אחד עם הצבע בחוץ והשני עם הלבן בחוץ, ואז לפתוח ולעשות הכל מההתחלה כשהניירות מונחים אחד על השני. הרבה עבודה, אבל שווה.
 

mirigami

New member
זו רק הצעה כל אחד יכול להציע

וזה בסדר! בשביל זה קיים הפורום. אני מקפלת מנייר דו צדדי קופסאות ולי זה בסדר צד אחד כחול וצד שני צבע אחר.
 

ittaih

New member
"מסתכן בנפשי"

כלומר "מתחייב בנפשי", אני מתכוון שזה אולי נחשב לא רציני להשתמש בנייר פשוט ועממי כזה לאוריגמי, ואולי יהיו כאלה שירימו גבה ויבטלו את האפשרות על הסף, ולמרות שאני מסתכן בלהיחשב לא רציני, אני מודה בזה. בעיניי זה נהדר שאפשר להשתמש בניירות פשוטים ובכלל לא מכוערים מתוצרת הארץ עם אפשרות לעשות טעויות ו"טיוטות" של קיפולים בלי לחוס יותר מידי על הכיס (הפשטות מתבטאת גם במחיר), וגם לחשוף כך את האוריגמי ליותר אנשים...
 

גילה או

New member
אפרופו נייר פשוט

אני אוהבת לקפל מנירות MEMO למרות שמרגיז אותי שהם לא עשויים מרבוע מדויק הם כל כך זמינים ובשלל צבעים ונמצאים בכל בית ובכל משרד.הלואי שהיו עושים אותם מדויקים יותר....
 

billkarson

New member
וגם גליונות לארונות

איתי, גם בעיני זה נהדר (וחלק מהעניין זה למצוא את הנייר) יש המון דוגמאות מוצלחות בכל מיני גליונות לארונות או לעטיפת מתנות. לא מזמן נתקלתי בנייר הולוגרמי צריך להדביק עליו נייר memo דק מאחור כדי שהוא יתקפל טוב. נראה לי שהוא יכול להתאים לקופסאות.
 

גילה או

New member
עוד אפשרות

אך לא בדקתי את עלותה זה האופציה להדפיס דוגמאות על נייר מדפסת ולחתוך לרבוע . דוגמאות כאלה יש באתר היפני המפורסם .וגם היום ראיתי קישור בפורום האנגלי לאתר של חברת CANON שיש בו מלבד הוראות לכמה דגמי אוריגמי פשוטים גם הרבה דוגמאות להדפסה תחת השם CHIYOGAMI ORIGAMI PAPER.
 

billkarson

New member
דוגמאות מקסימות

תמיד חשבתי שזה נייר שהם מוכרים שם, הנה למדתי עוד משהו ממך. הדוגמאות מקסימות רק נראה לי שצריך להחליף מחסנית של דיו בכל דף
את יכולה לשמור אותן ולערוך בעזרת צייר וכך לקזז את כמויות הצבע או להדפיס על a4 צבעוני בגוון הרצוי. (המון עבודה
)
 
למעלה