נימרוד לב הראשון!!!

יפתח8

New member
נימרוד לב הראשון!!!../images/Emo53.gif

איך ניקרא התקליט הראשון של נימרוד? אני יודע שיש שניים אבל לא יותר מזה, מצטער על הבורות אבל הייתי רוצה לדעת איפה נימצא השיר באנגלית המדובר הוא באחד מהתקליטים?
 

SHELLBABE

New member
לתקליט הראשון קוראים אין חלום אחר../images/Emo26.gif

והשיר החדש לא שמעתי רק ראיתי בקורת בתמוז ובאתר מוזיקה אליאן כתבה שיש לה אותו. כתבתי פה לפני רגע על זה שנמרוד לב הוא האומן הישראלי היחידי שהמוסיקה שלו נפגשת עם המאה ה-21 לעומת כל שאר המוסיקאים הישראלים שבמוסיקה שלהם תמיד מתלווה צליל לוואי פרובינציאלי ושלדעתי נמרוד הוא התקווה לשינוי במוסיקה הישראלית אם יתנו לו ויתמכו בדברים שהוא עושה וגם הצעתי לאליאן לפנות לגלי צה"ל שישמיעו את השיר באנגלית כדי שכולנו נוכל להנות ממנו. אתה בר מזל לפחות שמעת אותו בהופעה אני בכלל עוד לא שמעתי אותו.
 

E l i a n

New member
היי נעה..! מה קורה? ../images/Emo140.gif

פניתי לגלגל"צ..אני פונה כל יום..ומבקשת ב"בחירות". מציעה גם לך לעשות זאת,ולבקש את השיר. המספר הוא- 03-7653597, וזה משודר בין 13:00 ל-16:00 (בגלגל"צ כמובן). רציתי לשאול.. היית בהופעה,לא? אז איך לא שמעת את "Starlight flies"? אממ..סתם תהייה..
זהו.. יום טוב! אליאן דבש.
 

SHELLBABE

New member
הייתי בהופעה../images/Emo79.gif

אבל לשמוע משהו פעם ראשונה בהופעה זה לא נקרא באמת לשמוע כי בהופעה היו עוד שירים באנגלית ועם כל ההתלהבות וההשתוללות לא ממש אפשר לקרוא לזה שמיעה. אני מעדיפה להקשיב לדברים בשקט בבית במערכת או ברדיו. רק אז אני באמת מכירה שיר.
 

E l i a n

New member
הבנתי. גם אני כזו..../images/Emo8.gif

אם מישהו מכאן,מהפורום,יוכל להסביר לי איך מעלים קובץ צליל מדיסק,אל הפורום,אני אבקש מהמנהלת של נימרוד אישור,ואם היא תאשר,אני אעלה אותו. כרגע איני יודעת איך עושים זאת,כך שזה די תלוי בכם..
אני אשמח אם גם אתם תוכלו לשמוע ולהביע דעה. ממני. אליאן.
 
למעלה