ניסויים בבע"ח

oryamush

New member
ניסויים בבע"ח

מסתבר שהמרצה נכנס ותיקן שאלה על לקיחת הדם... אני שיצאתי מוקדם כתבתי שאין תשובה נכונה זה אמור להיות 30 אני שולחת לו מייל אם עוד מישהו יצא לפני שהוא הודיע תשחו לו גם! חצוף...
 

שניני24

New member
אני יודעת שאנשים שהיו בכיתה השניה יצאו לפני

עופר.. אלון.. ואני מניחה שעוד כמה..
 
לדעתי

הבנתי שהוא לקח את מספר המחברות של אלו שיצאו לפני שהוא בא וכך הוא יוכל לתקן רק להם במקרה שהם יערערו. בכל מקרה אין לי את המייל שלו (למרות שאני זוכר שכתבו אותו פה, אני פשוט לא מצליח למצוא את זה) ובנוסף נראה מה הוא יענה למייל שלך , חבל שכולנו נשלח לו כל אחד בנפרד. אם הוא לא יגיב לשלך אשלח לו גם אני בשם הקבוצה שיצאה לפני שהוא בא.
 

drumstick1

New member
הוא אמר שמי שיצא לפני יקבל את הנקודות בחזרה

בערעור.. אבל אני מניחה שלא בדיוק כל מי שעונה על ההגדרות יידע לבוא או שיהיה לו כוח לביורוקרטיות... ככה שבכל מקרה זה לא בסדר. הוא צריך לקבל את שתי התשובות לדעתי. ובכלל לפקטר את כל העסק
 
איזה שתי תשובות?

אני כתבתי פחות מ200 כי זה הכי מדויק אבל גם פחות מ300 ו400 זה נכון (בטח כשמדברים על פער כזה רציני בין 200 ל30) בכל מקרה אני מאמין שהוא יביא את הנקודות אבל בלי קשר פקטור יתקבל בברכה. אני גם מוכן לסגור על ציון תלת ספרתי, אני אשאיר לו לאלתר את השאר.
 

drumstick1

New member
שתי התשובות

שהתכוונתי אליהן זה "אף תשובה אינה נכונה" ו-"לא יותר מ30 מ"ל" ... לא יותר מ200 זה לא נכון להגיד כי אסור 200, המקסימום זה 30.. זה נכון שזה *פחות* מ200, אבל 200 זה לא המקסימום אלא 30, בארנבת ששוקלת 5 ק"ג. אבל בהחלט פקטור כללי על השאלה הזו יתקבל בלי טענות וטרוניות.
 
רק לשם הדקדוק

אם מנסחים שאלה " כמה מותר לקחת?" והתשובה האמיתית היא 30 אז כל אחת משלוש התשובות פחות מ200 פחות מ300 ופחות מ400 נכונה זה שאני אומר שמותר לקחת פחות מ200 זה לא אומר שמותר לקחת 199, עצם העובדה שכל כמות שמותר לי לקחת אותה עונה על ההגדרה של פחות מ200 מכשיר את שלוש התשובות.
 
התשובות היו...

התשובות היו: לא יותר מ-200 לא יותר מ-300 לא יותר מ-500 אבל בלי שום קשר הוא צריך לפקטר
 

oryamush

New member
הוא לא ענה...

כשנקבל ציונים אני אראה אם יש לי כוח לרדוף אחריו
 
למעלה