ניסיון פגיעה בח"כ עיסאם מחול

סלוניק

New member
ניסיון פגיעה בח"כ עיסאם מחול

הבוקר נעשה ניסיון התנקשות בח"כ עיסאם מחו'ל (חד"ש) ע"י מטען חבלה שהוטמן במכוניתו בביתו שבחיפה. המטען התפוצץ מבלי לגרום לנפגעים. אחרי התרעות רבות לפגיעה באישי ציבור ע"י מחתרות שונות בזמן האחרון, מתממש האיום שלמרבה המזל לא הוביל לאסון. דוקא עכשיו, מעט לפני פתיחת אירועי יום הזכרון לרה"מ יצחק רבין זכרו לברכה, מתברר שלא למדנו כלום. ההסתה בחוגים הקיצוניים נמשכת, האבטחה שוב מוכיחה כישלון (וזה עוד מבלי להתייחס למחדל סביב רחבעם זאבי), ושוב מתייחסים בקלות רוח להתרעות ולאיומים. מה עושים עכשיו?
 
מה עושים?

א. הולכים לעצרת רבין, אני מוכן להזדהות עם השמאל כדי לעצור את הטירוף בימין. ב. מערכת חינוך אחת לעם היושב בציון, למען תמנע הסתה. ג. מקווים מאוד שהמצב המדיני יפתר כבר, כדי שלא יקומו עוד מטורפים.
 

סלוניק

New member
אז ככה

א. אירועי יום הזכרון לרבין לא הועילו, וזה נראה בשטח. ג. גם ב1995 חשבנו שהמצב נפתר. בכל מקרה זה לא פתרון. הבעיה היא בשלילת הדמוקרטיה, ובשביל דבר כזה לא אתה ולא אני מוכנים לחכות עד שיגיעו לשלום. לגבי סעיף (ב) אני מסכים איתך. אחרי רצח רבין מערכת החינוך פעלה נחרצות בהסברה נגד הסתה ובעד דמוקרטיה, אבל בשנים האחרונות מנצלים את ערפל האינתיפאדה בבתי ספר מסוימים להסתה חוזרת ונשנית על תקן "שיעורי אקטואליה" או אזרחות (וגם במגזר הערבי לא חסר).
 
למעלה