ניקוי שטיחים – איך מבצעים?

mikt2000

New member
כמעט בכל בית או משרד יש שטיחים. לעיתים השטיחים הם שטיחים מודבקים מקיר לקיר לעיתים השטיחים הם ניידים. ישנם שטיחים מסוגים שונים ומבדים שונים. יש דבר אחד משותף לכולם. כולם מתלכלכים. וכולם זקוקים לניקוי מקצועי אחת לכמה זמן. ניקוי שטיחים מקצועי טוב שייעשה על ידי בעל מקצוע מיומן שיש לו את הידע ואת המכשור והכלים המתאימים לביצוע עבודות של ניקוי שטיחים ניקוי ריפודים ניקוי וילונות וניקוי ספה.


ניקוי שטיחים - למשרדים ועסקים

ניקוי שטיחים וניקוי של רהיטים מרופדים מבוצעים על ידי צוות עובדים מקצועי שמגיע לבית הלקוח או המשרד. אם מבצעים את הניקוי בשיטות של ניקוי רטוב הרי שבמשרדים רצוי לבצע זאת בסוף יום עבודה של השבוע. למשל בימי חמישי. כך שהשטיחים יהיו יבשים לקראת שבוע העבודה החדש. בנוסף יש שיטות של ניקוי שטיחים יבשים בהם אין צורך לחכות יותר מדי ליבוש לאחר הניקוי. כל לקוח יכול לבחור לו את השיטה המועדפת שלו. ניקוי שטיחים למשרדים יעשה לרוב במפעל הניקוי של הקבלן המבצע. בצורה כזאת יזכו השטיחים לניקוי טוב ומקצועי בתוך מערכות הניקוי של הקבלן. ניקוי ריפודים ייעשה תמיד בבית הלקוח. אין טעם לנייד ריהוט כבד לצורך הניקוי. שיטות הניקוי ושלבי הניקוי בכל המקרים דומה. השלב הראשון מתמקד בשאיבת אבק יסודית באמצעות שואבי אבק גדולים עם עוצמה גבוהה. דבר זה מבטיח שכל גרגרי האבק ישאבו החוצה מתוך הפריט המנוקה. לאחר מכן יתבצע שלב הרחיצה עצמו. ניקוי שטיחים ייעשה באמצעות מכונת קרצוף מתאימה עם מברשות מיוחדות. ניקוי הריפודים ייעשה עם מברשות רכות ועדינות. ניקוי השטיחים והריפודים ייעשה עד להסרת הכתמים ויביא למצב בו הפריטים המנוקים רעננים ונקיים.


ניקוי שטיחים - איך לבחור חברת ניקוי מומלצת?

ישנם חברות ניקוי שטיחים וריפודים רב. צריך לבדוק על החברה. לקבל חוות דעת מלקוחות שהתנסו עימה ורק אחר כך להחליט. חברת ניקוי שטיחים טובה ומנוסה הוא קבלן שביצע בהצלחה עשרות רבות של מטרים של ניקוי שטיחים. כך שהוא יודע להתגבר על כל הבעיות הכרוכות בניקוי שטיחים וריפודים מסוגים שונים. בצורה זו הוא מבטיח לעצמו ניקוי מקצועי ויעיל של השטיחים והריפודים שברשותו. היות וניקוי שכזה מומלץ רק אחת לכמה זמן, על מנת למנוע בלאי מאוד מומלץ לבחור קבלן ביצוע טוב.
 
למעלה