ניתוח של העצבים הסימפטטיים

mashina120

New member
ניתוח של העצבים הסימפטטיים

שלום רב. אני בחור צעיר הסובל מאוד מהזעת יתר במיוחד בכפות ידיים ורגליים ובבתי השחי. שאלותיי: 1 לגבי מלחי אלומיניום, זה עוזר לי לבתי השחי אולם קראתי שזה יכול לסרטן היות והזיעה שנחסמת נצברת בבלוטות הזיעה ומשנה את המוטציה של התא. אני יודע שיש מחלוקת בעניין , מה אתה חושב דוקטור לגבי העניין בתור איש מקצוע, מה דעתך על כך? 2 לגבי הניתוח:היה לי תור לניתוח לפני כשנתיים אולם ביטלתי אותו בגלל שאמרו לי שיש סיכוי של 50 אחוז להזעה מפצה. לאחרונה קראתי שגם מתוך ה50 אחוז הללו רק מעט מתלוננים שהזעה המפצה מפריעה להם מאוד והרוב מרוצים. האם זה נכון? ב. מה שיותר מפריע לי זה צניחת העפעף, האם היא יכולה לצנוח באופן משמעותי ומה הסיכוי באחוזים לכך? ג.יש בי פחד היות ומדובר בעצבים שעוברים דרך חוט השדרה( בכל זאת- מדובר בעצבים) האם יש סיכוי לפגיעה עצבית? בתודה מראש, מצפה ומחכה לתשובתך המהירה.
 
ניתוח להזעת יתר

אתה מופנה למאמר המופיע בפורום הזה לגבי ניתוח להזעת יתר. רוב שאלותיך נידונות במאמר. 1. אין עדויות שדאודורנטים המבוססים על מלחי אלומיניום מעלים שכיחות סרטן. 2. הסיכוי להתפתחות הזעה מפצה הוא משמעותי, אולם הסיכוי להזעה מפצה בדרגת חומרה קשה הוא לא מאוד גבוה, ובמידה ואתה סובל מאוד מההזעה בכפות הידיים יש סבירות גבוהה שאיכות החיים שלך תשתפר, גם אם תסבול מהזעה מפצה בדרגה כזו או אחרת. 3. צניחת העפעף הוא סיבוך נדיר ביותר כיום כאשר הניתוח מבוצע בגישה זעיר פולשנית (תורקוסקופיה) וכנ"ל הסיכוי לפגיעות עיצביות אחרות. תוכל לבוא ליעוץ במרפאה לכירורגיה אנדוסקופית באיכילוב- 6974000. בהצלחה
 

mashina120

New member
אוקי תודה ו..

אם יש לך עוד מידע (מאמרים מחקרים...)בנושא מלחי האלומיניום אני אשמח לקבל אותה, ד"א- מי הגורם המוסמך ביותר שיוכל לענות לי על שאלות לגבי מלחי אלומיניום וסכנותיהן?
 
למעלה