נמאס כבר מהתייקרות מחירי הדלק!!

inbaryyy

New member
נמאס כבר מהתייקרות מחירי הדלק!!

הגיע הזמן שנעשה כבר משהו עם התייקרות מחירי הדלק. אתם לא חושבים? לא נמאס לכם לשלם יותר ויותר ויותר? אתם יודעים שלפי הצפי בעוד שנתיים אם לא נשנה את המצב, מחירי הדלק עלולים להגיע עד ל-9 שקלים? לא טירוף? בואו להשפיע, אני מזמינה אתכם לחתום על עצומה, אני כבר שם. צריך כבר לעשות משהו בנושא, אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים ולחכות למשיח. הסיפור הזה לא ייגמר אם לא ניזום ונצטרף למאבק!
 

פנומן 72

New member
חתימה על עצומה לא מזיזה את הביצה לאף אחד

אם בתוניס היו מסתפקים בחתימה על עצומות, אז עד עכשיו הרודן היה שולט שם. חתימה על עצומה עאלק. תציע משהו אופרטיבי או שאל תציע כלום.
 
לא טירוף

זה הרי תלוי בשכר הממוצע וכו'... אם הדלק כל כך יקר, תמיד אפשר לעבור לאופניים... אני רוכב כ-8,000 ק"מ בשנה ומשלם על התענוג כ-1,700 ש"ח על הדלק.
 
כן, כי זה ממש תענוג לעשות את תל-אביב אילת

בשלושה ימים. מה הלאה, זוג רגליים טובות ותרמיל על הגב?
 
מה כבר יש לחפש באילת?

כמה זוגות שדיים וישבנים חטובים?! טוב, יש משהו בדבריך. כן, קו 11 הוא בהחלט קו טוב, כפי שחבר שלי אוהב להגיד. כליברל, הייתי שמח לו לא היה מס על הדלק בכלל... 2-3 ש"ח לליטר 95... אבל מבחינה אקולוגית, אולי חלק מהאנשים נמנעים מלצרוך דלק כאשר הוא יקר כל כך... אומנם לפי הפקקים בכבישים...
 
כן...

בוא נגיד את זה ככה; נסה לעקור את הישראלי ה"מתפנק" מהמזדה-3 שלו היישר לספסל אחורי של אוטובוס, ותחזור אלי עם הרשמים. עוד מקרה קלאסי של לרטון ולשלם. זה בדם שלנו.
 
בעבודה הקודמת...

נסענו ליום כיף בקיסריה. אוטובוס. כולם השאירו את הפרטיות בחנית העבודה... לא סוף העולם.
 
ברור. וכשהייתי באירלנד...

זכורה לי נסיעה ממש נחמדה באוטובוס שבין לימריק לשאנון: היה ממש כיף וגם למדתי כמה מילים חדשות בגאלית. אה, וכשחזרתי הביתה כבר נתתי בגזיות על האופנוע.
וברצינות עכשיו -- [לנסוע ליום כיף באוטובוס] ו- [לזנוח את הפרייבט לטובת אוטובוסים], לא'תו הדבר, אתה יודע. -אבו
 
אילו היתה תחבורה ציבורית נורמלית יותר...

ולא, רכבת קלה היא לא פתרון טוב. אם יהיה כדאי לציבור הרחב להעדיף תחבורה ציבורית על רכב פרטי... נוח, זול, מהיר, בטוח, נעים...
 

Testosterone

New member
מה יש לך עם הסיומת ה' המיותרת ?!

כל הזמן אתה עושה את זה. קיבלתה שאלתה לקחתה הצבעתה אח שלי, צא מזה, אין צורך להוסיף ה' בסיומות של מילים כאלה. אתה כותב יפה, חבל, זה הדבר שהכי צורם מההודעות שלך.
 

goldy

New member
טוב שלא התלוננתה על יודים מיותרים

אני עושה את זה כדי להבדיל בין זכר ונקבה, אחרת זה נקרא לי אותו הדבר.
 
סתם שאלה... למה לא עם ניקוד?

הִתְלוֹנַנְתָּ/הִתְלוֹנַנְתְּ. יותר פשוט ולא צריך אותיות מיותרות, לא?
-אבו
 
למעלה