נמאס כבר!!! מי אשם??!!

galpl

New member
נמאס כבר!!! מי אשם??!!

בוקר אור לחברי הפורום. אתמול קיבלתי חבילה מ-EZDVD שהכילה שתי מהדורות פח של Terminator Trilogy (לי ולחבר). החשש הראשוני למראה הקרטון החבוט שקיבלנו בסניף דואר ישראל אושר לחלוטין עם פתיחת החבילה - 1. מארזי הפח היפהפיים היו חבוטים קשות ושרוטים. פחח מומחה לא היה מצליח לתקן אותן... 2. גם מבפנים, מארזי הפלסטיק הבודדים היו שבורים, בייחוד ה"דף" שמחזיק את דיסק התוספות. יש לציין כי בקרטון עצמו לא היו כל "חומרי בידוד" כמו קלקרים או פצפצים לריכוך הנסיעה, למרות שחייבו אותנו אקסטרה על משלוח לארץ. קרה לי דבר דומה בהזמנה מאמאזון ארה"ב - קרטון מעוות ואריזות שנדפקו. נשאלת השאלה- מי אשם? א. דואר ישראל הידוע ביחס ה"חם" שהוא מעניק לחבילות ללא הבדל דת\גזע\מין? ב. האתרים המקוונים עצמם שלא מקפידים על האריזה של המוצרים שנשלחים לארץ? אשמח לשמוע תגובות מחברי הפורום המנוסים.
 

דון גל

New member
שניהם, אבל אתה פונה לEZYDVD.

אם להם תהיה תלונה לדואר ישראל, זה בעיה שלהם. אתה קנית מהם מוצר + משלוח ולא קיבלת את מה שהזמנת, קיבלת אותו שבור. הם צריכים לדאוג שתקבל אותו שלם. הדון.
 

galpl

New member
ברור - נשלחה כבר תלונה רשמית -

אבל עדיין דואר ישראל מרתיח את דמי. צורה להם... (הסניף שלי נראה כאילו נלקח ישר מתקופת הצנע, כולל העובדים). לא יאומן שככה עובדים שירותי דואר במאה ה-21. תאמין לי דון, ברגע שתהיה להם תחרות אני חותך כל קשר איתם לאלתר!
 

TheLost

New member
אבל ככה זה...

יש להם עשרות חבילות כל יום, הם לא יכולים לטפל בהם ברכות, אז יכול להיות שהם אולי התנהגו לחבילה קצת בהגזמה אבל בסופו של דבר זה באשמת האתר שלא ארז את החבילה כראוי.
 

דון גל

New member
זה לא תירוץ. כשאני רואה איך מתנהגים המובילים

שלהם עם החבילות אני מזועזע.. זורקים אותם ומורידים אותם בפרעות מהעגלות... לא משאירים לחבילות שלא נארזו אקסטרה אקסטרה אקסטרה כראוי סיכוי להנצל... הדון.
 

evilihi

New member
זה לא רק אצלנו ככה

בארה"ב זה יותר גרוע.. יש להם את הביטוי GONE POSTAL... חברה שלי סיפרה לי על עובדים שירו אחד בשני וכאלה...
 
יש עדיין, יצא 2, וייצא 3.

משחק אלים ובוטה מאד, ולכן - משעשע.
 

galpl

New member
...נכון, והמשחק בוסס על הביטוי הזה. הסברים:

1. מסתבר שאובחן סינדרום אצל עובדי דואר בארה"ב שגרם להם להשתגע ולצאת במסע הרג לא שפוי. מכאן הביטוי - gone postal שכוונתו מישהו שקצת "התחפף" ונהיה מנייאק רצחני. להלן: http://en.wikipedia.org/wiki/Going_postal 2. עלילת משחק המחשב Postal - עובד דואר שיוצא למסע הרג בחפים מפשע. השמועה החדשה ביותר בעניין - הבמאי ה"מופלא" uwe boll אחראי כנראה על סרט באורך מלא המבוסס על המשחק. מבקרי הקולנוע נכנסו כבר למקלטים......... להלן:http://imdb.com/title/tt0486640/ 3. כל זה לא קשור לעניין של עובדי דואר שמתייחסים כמו חרא לחבילות
 

evilihi

New member
הבנתי אותך,

נשמע מסקרן... אגב, אצלנו בדואר מתייחסים בסדר לחבילות (ואני יודעת, עבדתי שם). מה שכן - פעם שלחנו חבילות מסניף אחר בגבעתיים - וראינו במו עינינו איך החבילה נמסרת כמו במשחק כדור עף בין העובדים. לשאלת אימי למה אתם עושים את זה, היא קיבלה את התשובה "שיארזו טוב אם חשוב להם". לא יאומן.
 

galpl

New member
אמרו לכם מה ?????!!

עכשיו אני רוצה לטבוח בעובדי הדואר!!! ויפה שעה אחת קודם.
 

evilihi

New member
כן כן!

זה היה לפני לפחות 5 שנים או משהו כזה...אבל זכור לי מצוין!!! לאור הטראומה שבה היינו כששמענו את זה! החבילה פשוט התמסרה לה באוויר כמו כדור נוצה! צריך לראות בשביל להאמין!!
 

Nunatak

New member
גם אצלנו מתנהגים בסדר לחבילות.

ובכל זאת יש לי עוד 2 פנינות מהזמן האחרון: 1. שלחתי חבילה בתחילת החודש, לאחר שבועיים שהיא לא הגיעה ליעד הלכתי לדואר ושם אמרו לי שמי שמטפלת בנושאים כאלו נמצאת בחופשה ותחזור בעוד שבוע. למזלי יש שם איזה עובד או שניים שאני מכיר אז הם עזרו לי והפנו אותי למישהי אחרת שיכולה לטפל בזה. 2. בהקשר לאותה חבילה, ביום ראשון יעברו שבועיים מאז שמילאתי טופס חקירה ועדיין לא קיבלתי תשובה. כבר מעל לשבוע זה נמצא בטיפול של בית המיון בחיפה. (דרך אגב, שווי החבילה הוא 1200 ש"ח אבל אני כנראה אקבל רק משהו כמו 400-500 ש"ח אלא אם אני אחליט לתבוע)
 

evilihi

New member
ואני..

מוצר שרכשתי ב27 בספטמבר לא הגיע - לקח למוכרת זמן לענות - בסוף היא כתבה שהחבילה היתה תקועה בדואר שלהם במשך קרוב לחודשים כי היא לא רשמה ערך. איזה תירוץ עקום. היא רשמה שהיא שולחת שוב ולמדה את הלקח שלה שצריך לרשום ערך על החבילות. מעניין - רק השבוע קיבלתי חבילה ענקית שלא היה עליה כל ערך. והגיעה בלי שום בעיות ואפילו המכס לא בדק את זה. בינתיים...חודשיים ויומיים ואין חבילה מההיא...
אבל זה כבר דואר ארה"ב לא ישראל
 

Lior Knight

New member
לאחרונה...

גם אני זכירתי ליחס דומה מאמאזון. קיבלתי את מארז 5 העונות של אנג'ל עם חתך יחסית עמוק באורך 8-9 ס"מ בחלק הקדמי של המארז, בדקתי את הקופסה שבה זה הגיע והיא הייתה שלמה. בפנים היו כמה שברים של פלסטיק ולבסוף גם דיסק שסירב לעבודה בכל מכשירי הDVD בבית (אפילו צורב הDVD שלי לא הצליח לקרוא אותו). אז שלחתי מייל לאמזאון עם פירוט הבעיה (בליווי תמונות) והם שלחו לי סט חלופי, נתנו החזר על סכום המשלוח של הסט הפגום חזרה וכפיצוי נתנו לי החזר כפול על המכס (ששילמתי על המארז הפגום וזה שאשלם כשהחדש יגיע). עם דואר ישראל אין מה להתעסק כי הם לא לוקחים אחראיות על הדברים האלה, אז עדיף לדבר ישר עם החנות שממנה קנית כי אחרי הכל חבילות שנארזות בצורה טוב מגיעות שלמות גם עם האריזה החיצונית נפגעת.
 

Nunatak

New member
רגע רגע...

אמאזון ביקשו ממך לשלוח להם את זה בחזרה? זה חדש.
 

Lior Knight

New member
כן

למרות שממש לא איכפת לי כי עם דיסק שלא עובד בכלל ואריזה פגומה המארז הזה חסר תועלת, כך שעדיף כבר לשלוח אותו חזרה על חשבונם ועוד לקבל החזר על המכס ששלימתי וזה שאשלם...לפחות בסוף המארז יצא זול יותר.
 
למעלה