נמאס לי להיות לבד....

תאומים4

New member
נמאס לי להיות לבד....

שלום לכולם... אני בת 23 בחורה פשוטה, נראת טוב לומדת וכו... אני כבר הרבה זמן לבד וזה בהחלט נמאס ועכשיו אני די עסוקה בלחשוב על הגבר שאני רוצה למשוך לחיי כי זה מה שבאמת חסר לי.... אומנם יש לי חברים ומשפחה אך כבר כשנה אני חולמת על החתונה שלי... וטרם מצאתי חתן ראוי (בנים אכן מתחילים איתי והכל אבל אני מרגישה שזה לא זה) אשמח מאוד לקבל טיפים איך להפוך את המחשבות שלי למציאות ואם מישהי מכאן כבר הצליחה לעשות את זה אשמח מאוד לקבל עצות... תודה לכולם...
 

naty3

New member
האם את מתעסקת בזה יותר מידי?

לפעמים צריך לשחרר ואז דברים מסתדרים מעצמם.
 

Galel

New member
חיפוש זריז בפורום יעזור לך למצוא הודעות דומות

ורק כדי לסבר את האוזן: צריך לדמיין את עצמך במצב שאת רוצה להיות בו, להרגיש טוב בדמיון, להרגיש הכרת תודה כאילו כבר יש לך את מה שאת מדמיינת , לשחרר, ולצאת לעשות פעילות.. בהצלחה. גלאל.
 

LightBoy8

New member
תאומים4, היי

הדבר הכי נהדר שתוכלי לאמץ לעצמך, זה להאמין שהכל טוב. דברים מסתדרים מעצמם, והכל פועל עפ"י תכנית מושלמת בעולם הזה. תסמכי שאת הולכת בדרך הנכונה שמותאמת לך אישית בחיים. הכל קורה ומגיע אלינו, כל עוד זה שייך לנו. אם זה לא שייך, זה לא יבוא. זמן ההמתנה בין לבין תמיד מאפשרת לנו לחשוב שוב על מה שאנחנו מאחלים לעצמנו, וללפעמים גם קורה שבזמן ההמתנה מגלים עוד דברים חדשים שלא ידענו קודם. כלומר, תני זרימה חופשית למה שקורה אצלך במציאות, וככה תהיי לגמרי פתוחה לעוד ועוד דברים שייכנסו למציאות הזו. כל מה שצריך להבין, זה שהכל למען סיבה ומטרה אחת ברורה. את תמיד בדרך הנכונה, אז מה שאני מאחל זה רק בהצלחה ושבת שלום!
 
למעלה