נמלים בקפריסין מעבר לשיגרתיים

zina71955

New member
VASILIKOS

זו תחנת הכוח שהזכרתי לעיל. המעגן של התחנה, הנמצא מעט מערב לזיגי, הוא שטח תעשייתי שאינו מורשה לכניסת כלי שייט, למעט אלה העוסקים שם בעבודה.
 

sheyd

New member
פומוס נסיון 2 PDF

קובץ בפורמט PDF באיכות הדפסה. בקשה מ-משתמשי פיסי [תוכנת מערכת של מיקרוסופט ואחר] לבדוק את תקינות הקובץ, איכות התצוגה על המסך [+בדיקה שכל הפונטים כלולים בקובץ - אם חסר פונט יתגלה החוסר כ-ג'בריש בתצוגה] מיועד להיות כלול בקובץ לצורך הדפסה במדפסת ולהכרך כחוברת/ספרון - טוב שיהיה בספינה לכל מקרה. כמו כן אם יש עוד חומר בנוסף למה שאילן קיבץ בשרשור הנוכחי, תמונות, סיפורים אינפרמטיביים/כפפות או מידע נוסף/מורחב, טבלאות מרחקים/קורסים וכדומה, נא לצרף לשרשור הנוכחי על מנת שישאר בארכיון הפורום לטובת הדורות הבאים. כל קואורדינטות בשרשור זה אומתו ונמצאו תואמים למקום שאליו דווחו, ללא טעות סופר, מקלדת או כמו במקרים אחרים כניחוש פרוע. על המעירים והמציעים תבוא ברכה.
 

zina71955

New member
אצלי עדיין לא נפתח. המרקע מולי כותב לי

שיש שגיאת שרת. לא חשוב מבחינתי, אני לא צריך את זה לידע האישי. אבל אם יהיה קובץ שיצטרף לקובץ איי יוון, לטובת הפורום, זה יהיה טוב. אגב, משה. לכבוד יום העצמאות אכניס לכאן, לפני שאני יוצא לחצי שנה (למעט חודש באוגוסט) את החלק השני של איי יוון שיכלול מספר נמלים בלסבוס - לימנוס - פורטו קופו/חלקידיקי - פלגוניסי - אגנונדה/סקופלוס - מספר נמלים באי אביה כולל המעבר של חלקיס - נקסוס. אם תהיינה עיתותיך בידיך, אפשר יהיה לעשות את הקובץ השני. במהלך שלושת החודשים הבאים אעבור כ 40 מעגנים נוספים באזור היווני ולקראת החורף הבא אפשר יהיה להמשיך.
 
תנסה להוריד את הקובץ למחשב....

ואז לפתוח מתוך המחשב. (שמירה בשם) . תבדוק גם אם הפיירוול חוסם (אולי)
 

sheyd

New member
איי יון

מצויין, אשתדל להשלים את חלק ב' מהר ככל האפשר ולצרפו לחלק א' כיחידה אחת. לחלק ב' יש מבחר גדול של תמונות שיועברו אליך צרובים ב-סידי, עד כה העיכוב היה בתקלה בדיסק של לאה וביקשתי ממנה להניח אותו בצד עד שאשוב, הצלחתי לשחזר אני מאמין את רובו המכריע, עותק ממנו יועבר אליך, ותמונות נבחרות יצורפו לקובץ, למרות זאת אבקשך לצרף תמונות משלך לפי טעמך ובחירתך על מנת לגוון. את קובץ קפריסין אני מעמד בנפרד, ופונה לשאר חברי הפורום - שביקרו בקפריסין לצרף חמרים ותמונות לשרשור האמור ובכלל לאתרים נוספים גם אם הם לא רק יוון/טורקיה/קפריסין, חבל שמידע יקר ערך וחשוב יהפוך להיות כאבן שאין לה הופכין.
 
שאלה לSHEYD היקר...

העבודה שאתה עושה ביחד עם אילן מאירסון היא יוצאת מהכלל ! אבל היכן ניתן לראות את הקובץ במלואו ? הקישור לאתר SEA HOBBY לא עובד, האם האתר קיים ?
 

sheyd

New member
תשובה

מר גלעד תודה רבה ולמרות שלא שאלתי את אילן גם בשמו. על מנת להעמיד דברים על דיוקם העבודה של אילן היא יוצאת מן הכלל, אני רק הוספתי גוון וצבע - למידע המצויין והיקר שהוא טורח להביא לכלל. SEA HOBBY - יעלה בימים הקרובים, לאחר העדרות ארוכה מצאתי זמן לשדרג את השרת, והוא יעלה במהלך השבוע הבא. כל הדוחות של אילן נמצאים מקובצים יחד באתר SEA HOBBY בבסיס נתונים בר חיפוש כולל מפות, תמונות ופריטי מידע נוספים שנלקטו ועודכנו. וכאן אני מפנה בקשה לשאר חברי הפורום - שיש בידם מידע תמונות או סיפור הקשור לאתר הפלגה אשמח לקבלו ולהוסיף לקובץ הרלוונטי לאתר ההפלגה. תודה
 

Efraim

New member
הקובץ נפתח ללא בעיות

בהשוואה בן ה PDF ל JPG הכל נראה יפה ללא בעיות. השוני היחידי הוא בתחום הצבעים שאני רואה. הJPG נראה יותר "LIVELY" כלומר הצבע יותר עשיר מהצבע בPDF.
 
למעלה