נמלים עם כנפיים אחרי הגשם?

hezy44

New member
אז תסביר בבקשה: איך האבולוציה פעלה עד עכשו ?

אתה אומר: "אז תנוח דעתך. כפי שכבר אמרו לך עשרים פעם, אבולוציה היא לא תהליך אקראי". אני מבין שאתה לא חושב שמעורב באבולוציה מתכנן נבון. אז איך היא פועלת ללא "מתכנן נבון" ?
 
מצויין, תודה.

אני מצטער, בשלב זה של הדיון אין לי כוח להתחיל להעביר לך קורס-מבוא באבולוציה. יש על כך מספיק חומר בהרבה מקומות (למשל בפורום "אבולוציה" בתפוז, שם ישמחו להפנות אותך ללינקים ומאמרים לכל רמה). אוסיף ברמז שהמילה שאתה צריך להתמקד בה בלימודיך היא "סלקציה" או בעברית "ברירה טבעית". הבנה של המושג הזה לעומקו תעזור לך מאד, אני מבטיח. ובנימה אופטימית זו תרשה לי לסיים את השתתפותי בשרשור הזה. חיה בטוב.
 

hezy44

New member
אתה בורח מהמשך הדיון. רק מספר מילים למחשבה

אני מכיר את כל "הלוקשים" של חסידי דארוין. בשביל זה לא צריך לקוא הרבה: הטענה היא של "סלקציה". התשובה המוחצת שלי: סלקציה לא יוצרת שום דבר חדש. כל מה שצלקציה עושה: זה לא חסל... אז מה יוצר דבר חדש במכוון. באקראי ? התשובה שלך : מוטציות אקראיות. לזה אתה קורא: לא אבולוציה אקראית ???
 
אכן תשובה מוחצת.

אין לי מושג מה פירוש "זה לא חסל". בכל מקרה, אם תקרא שוב את ההודעות הקודמות שלך תראה שאתה מסביר היטב איך רבייה מינית עוזרת להתגבר על תנאי סביבה משתנים. ואם אתה רוצה לקרוא לעייפות מלהסביר לך שוב ושוב את אותן נקודות פשוטות ולשמוע את אותם ההגיגים שלך "לברוח", אז אני אכן בורח מדיון, וכידוע לכולנו, בדיון מנצח תמיד זה שנשאר אחרון.
 
מגניב, תודה! אבל יש לי עוד שאלה קטנה...

גשם ירד גם לפני מה שהיה ביום שבת (היה בסוכות אחד). למה הן יצאו דווקא אחרי הגשם הזה?
 

hezy44

New member
ישנן שתי אפשרויות סבירות

א- שהנמלים מתוכנתות לצאת בגשם השני (ליתר בטחון). ב- הגשם הראשון לא היה מספיק חזק, לכן הוא לא נקלט מספיק בעומק האדמה. אני משער שהתשובה השניה היא היותר סבירה. לעניין התאוריה של דארוין: הטעות הלוגית של הדוגלים בתאוריה זו, שכאילו הכחדה יוצרת מינים חדשים. אני שב ואומר: הכחדה היא הכחדה. כלומר הפסקה של חיים. הכחדה אינה יוצרת של חיים חדשים...
 
האפשרות השנייה גם עלתה לי בראש היום

אחלה, תודה
 
למעלה