נמנעה כניסתה של שמאלנית עוכרת ישראל אחת לארץ

Berethor

New member
נמנעה כניסתה של שמאלנית עוכרת ישראל אחת לארץ


"שיתוף פעולה בין שר הפנים, אריה דרעי, לבין המשרד לעניינים אסטרטגיים, בהובלת השר גלעד ארדן, מנע כניסת פעילת BDS לארץ. אנשי משרד הפנים בנמל התעופה בן גוריון מנעו את כניסתה לארץ של נוסעת שנחתה אמש (שני), על רקע פעילותה בארגון מועצת הכנסיות העולמית, התומך בקידום חרם נגד ישראל."

"מדובר למעשה בפעם הראשונה בה מדינת ישראל מסרבת כניסת תייר או תיירת באופן מובהק על רקע פעילות נגד ישראל וקידום חרמות כלכליים, תרבותיים ואקדמיים נגדה. השר דרעי הבהיר כי הסמכות הנתונה בידו בנושא זה נועדה בדיוק למקרים בהם נוסעים מגיעים באצטלא שקרית, בעודם מגיעים למעשה לקידום ולעידוד פעילות נגד ישראל: ״אישור כניסת פעילים כמו פירי הוא למעשה חיזוק הפעילות הפסולה שהיא וחבריה מקדמים, ואין לי כל כוונה לתת לזה יד. אשתמש בכל סמכות שבידי כדי למנוע פגיעה בישראל", אמר דרעי."

"השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן: "אנו נמשיך לפעול על מנת לסכל את כניסתם של פעילי BDS לארץ. כל מטרתם היא לפגוע במדינת ישראל דרך איסוף מידע והצגתו באופן מעוות ושקרי בכדי לפגוע בישראל בעולם. מקומם של פעילי החרם מחוץ לגבולות המדינה, ונמשיך לפעול בכל דרך כדי למנוע מהם כניסה לארצנו"".

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/850/346.html
 

Berethor

New member
זיהו לפי הריח של הצואה האסלאמית שהייתה לה על הראש

או שזה היה לפי בדיקה דקדקנית של הפרטים עליה, לא זוכר, בכל אופן עבודה טובה.
 
למעלה