נמסטה

mehashefa

New member
נמסטה

בדיוק לפני שבוע חזרתי מחודש בהודו. הייתי בעיקר בראג'סטן (בהארטפור, ג'ייפור, ג'ודפור, ג'איסלמר), וגם בורנסי, ורישיקש. היה מדהים!!! ואני כבר רוצה לחזור :) תודה לכל חברי הפורום שעזרו לי בכל השאלות והלבטים לפני הטיסה. ועכשיו אני כאן מוכנה לעזור לכל שאלה :) יום קסום! רותם
 

דגנית

New member
נשמע עמוס וכייף... חוויות, תמונות..

משהו.. להגביר ת'געגוע? ברוכה החוזרת.
 

mehashefa

New member
תודה על האיחולים.

וואי, איך בוחרים תמונה אחת??... רק רגע! טוב, בחרתי אחת ממש באקראי... אז ככה על התמונה - מג'אילמר נסענו לטיול במדבר של חצי יום. ומהכפר הזה שהנשים האלו מצולמות בו יצאנו לטיול גמלים. אפשר לראות מאחוריהן את בתי הבוץ, ככה כל הכפר הקטן עשוי. מאוד מומלץ!
 

mehashefa

New member
חחחח טוב נו אם את מתעקשת!

הבעייה היא שצריך לשנות להן את הגודל...
 

דגנית

New member
ורנסי.. שלוש פעמים הייתי כמעט שם..

וכל פעם נעשתי חולה רגע לפני, בסוף הבנתי את הרמז.. לא הגעתי לשם. אולי בסיבוב הבא.. איזה יופי של תמונה!
 

danny girl

New member
בקשר לג'ייפור + נצל"ש צ'נאי(מדרס)

היי אני אהיה בעוד שבוע ליומיים בלבד בג'ייפור. המלצות מה לראות? ממה התרשמת שם במיוחד? ונצל"ש מה משך הנסיעה מצ'נאי(מדרס) ל-מאמלאפוראם- Mamallapuram ?
 

דגנית

New member
בג'איפור אפשר לקחת את הטיול יום

ולהינות מהרבה מאוד אתרים שיש לג'איפור להציע. ממש נחמד שם! העיר הורודה.. מאוד תוססת.. יש שם שוק של באזרים צבעוניים.. ממש נחמד. קניתי שם בגד הודי לחתונה שהלכנו אליה.. (חברה הכירה מישהו, והוא הזמין אותנו לאירוע של חברים שלו.. היינו באחד מהימים של החתונה..) אנחנו לקחנו טיול בגי'פ.. עלינו ל"ארמון הרוחות" ממש יפה שם. היינו גם במה שנקרא מצפה כוכבים, מקום שמדמה את סדר הכוכבים.. היינו באיזור שיש בו את מצבות הזכרון של המשפחה המלכותית אני חושבת שלמוזאון העיר לא נכנסנו.. לא זוכרת. בקיצור.. טיול יום. היה ממש נחמד שם, בג'איפור. תהני.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

עכשיו הגעגועים לא יפסיקו להתרוצץ ואני מאחל לך שהפעם הבאה תבוא יותר מהר משחשבת... ייאלה להתאקלם חזרה עם כל הצרות שיש כאן
 

mehashefa

New member
צרות?

עוד פחות מחודש אני מתגייסת.... בת 20 כבר. מנסה לקחת באיזי....
 

mehashefa

New member
יומיים זה ממש מספיק לג'ייפור

אני הייתי בארמון העיר, בדבר הזה של האסטרולוגיה. למחרת נסעתי למבצר באמבר, ולמבצר הקופים שלידו. וביום השלישי הייתי בארמון הרוחות... ובצריח שיש ממנו תצפית יפה. ארמון הרוחות הכי שווה! וגם את זה של האסטרולוגיה לא כדאי לפספס. טעות שאני עשיתי - לא לקחתי מדריך. קחי מדריך! מה שיש שם זה אוסף של צורות הזויות... בעזרתן הן גילו הכל! שעה, טמפרטורה וכו'. הארמון (העיר) לדעתי מיותר. וממש כייף לעשות בג'ייפור קצת קניות. אני קניתי תיקים. המוכרים שם ממש צמאים לתיקים ודופקים מחירים מטורפים - ואפשר להוריד את המחירים לממש נמוך. איזה כייף לך גם אני רוצה :)
 

Gringo22

New member
יומיים בהחלט מספיקים

הייתי ללא ספק ממליץ בחום על ארמון הרוחות. הוא ממש מקסים. תנצלי את זה לסיור ברגל בסביבת הארמון שמבניה צבועים כולם באדום. לכי גם לראות סרט טוב בראג` מאנדיר, וטפסי לטירה המשקיפה על העיר (קחי מונית או פיל לשם כך). תהני!
 
למעלה