נמצאת בהליך פשיטת רגל ולא רואה שום התקדמות

שמחה1971

New member
נמצאת בהליך פשיטת רגל ולא רואה שום התקדמות

שלום רב,
מספר שאלות בבקשה עזרתכם:

1. חודש ינואר לא שולם מאחר ונעלם לי השובר, לקח לי בערך שבועיים לאתר את הכנ"ר ולבקש תלוש חדש ורק היוםך הגיע בתחילת חודש פברואר. הודעתי לעורכת הדין על אבדת הספחים. האם יכול להיגרם נזק משמעותי אם איחרתי בחודש אחד אך שילמתי אותו היום ממש לאחר קבלת השובר? האם יש צורך לצין בדוות החודשיים הבאים את המקרה על מנת שלא יווצר רושם שאני מתחמקת מתשלומים?

2 .האם ישנה אפשרות הלדפיס שוברים באופן עצמאי או שמא לנוסע או לחכות לדואר מהכנ"ר?

3. עורך הדין לי אמר כי הנאמתן טרם בדק את תיבעות החוב ואנחנו מעל שנה מאז הוכרזתי האם זו התנהלות תקינה? הבנתי שהנאמן חייב לבדוק תוך חצי שנה מההכרזה.

4. עד היום משכורתי מועברת לחשבון של אמי שמוציאה לי אותה פעם כאשר אני מקבלת אותה מאחר ואיני יכולה לשלם הוראות קבע לכבלים אינטרנט סלקום וביטוח רכב דרך בנק' הדואר. עוך הדין שלי אמר שהנני חייבת לעבור לחשבון שלי. האם אין אפשרות להמשיך להתנהל כך לפי חוק?


5. עוך הדין שלי אמר לי לגשת לפתוח חשבון בבנק רגיל, בבנק ביקשו להביא אישור מהכונס איזה סוג חשבון מאשרים לי לפתוח ואלו הוראות קבע הכונס מאשר לי לבצע .
האם דבר זה עורך הדין שלי אמור לעשות מול הכנ"ר או אני צריכה לבצע זאת עצמאית?


מקוה שכתבתי הכל בבירור
תודה על התגובה המהירה
שמחה.
 
תשובה!

1) לא אמור להיגרם נזק מפיגור תשלום אחד.
2) רק הכונס הרשמי מפיק את השוברים.
3) עפ"י החוק (הפקודה) יש לבדוק את תביעת החוב בתוך 90 יום מעת ההכרזה. פעמים רבות תביעות החוב לא נבדקות גם הרבה מעבר לכך - בעיקר עקב עומסים...
4) צודק עורך דינך - כל עוד את בהליך פש"ר, עלייך לחדול מלהתנהל בחשבון של אימך.
5) תלוי בסיכום שלך עם עוה"ד. בכל אופן מדובר בפנייה פשוטה לכונס הרשמי לקבל את אישור/טופס לניהול ח-ן בנק.
 
למעלה