נסיעת מבחן ב 147 שני ליטר סלהספיד

© DrorZi

New member
נסיעת מבחן ב 147 שני ליטר סלהספיד

אז נהגתי ב 147, מנוע 2 ליטר, הילוכים עם גמדים (סלהספיד) אז דבר ראשון, אם היו לי עד 130 אלף ₪ הייתי לוקח את ה 147 שני ליטר ידני ולא את הקליאו. אם היו לי 150 אלף אז 147, סלהספיד וריפודי עור. בעמידה: את האמת, יצא להם טוב ה 156, לא יודע למה היו צריכים לשנות את זה, למה לעזאזל הם דחפו את המד דלק וחום בין הסל"ד והמהירות ???? למה הרסו את המד סל"ד היפיפה של ה 156, זה שהקו האדום מגיע בדיוק כשהמחט מאונכת ??? קשה לראות את המהירות, ההגה מסתיר !!! ל-מ-ה ??? מה שכן טוב (הרי אי אפשר רק להרוס, צריך גם לשפר משהו) הכפתורים של הגמדים נמצאים עכשיו מאחורי ההגה והרבה יותר נוחים לתפעול, עכשיו זה כבר ממש נופל לתוך היד המתגים האלה. ומה זה המחזיק כוסות הזה ? לרגע חשבתי שאני בגולף חס וחלילה וחס. לא שהעיצוב מזכיר גולף, הנה ההוכחה שאפשר לעשות משהו איכותי שגם נראה מצויין, ואני חולה כפתוריזיס כך שממש מתאים לי ריבוי הכפתורים של הבקרת אקלים למשל. הגימור יפה איכותי ושקט, לא השמיע שום קרקוש וזה רכב הדגמה עם 8000 ק"מ. את האמת, מצטער מאוד לאכזב, אבל את הרכב הזה אני ל-א רוצה באדום, הוא לא יפה באדום :( בניגוד ללוח שעונים שכולו אדום דם בלילה, הזכרתי כבר את המילה יפיפה בהקשר לאוטו הזה ??? אני נכנס לרכב, הבחור אומר לי : "בוא אני אסביר לך קצת על התיבה הזו..." אז כמובן שעצרתי אותו אמרתי לו "בוא אני אחסוך לך את ההסבר נהגתי על ה 156 סלהספיד..." אז הוא עונה לי "אז מה אנחנו לעזאזל עומדים, בוא נהנה מהנסיעה..." נכנסים לאילון משיטים לנו לכיוון גלילות, לא התאכזבתי, הרכב נוח לנסיעה יומיומית, משכך את הכביש לא רע, לא מעניש אותך בכלום, להפך, אני מטפטה להגיד שהוא ממש מפנק אותך. גם פה, כמו ב 156 הרכב טס בלי להרגיש, אני חושב לעצמי "למה כולם עומדים" ומבט חטוף במד מהירות (שלא נוח ממש לקריאה !) מגלה לי שאני על סף שלילה אם תופסים אותי (130-140 קמ"ש) וכל זה בשקט גמור. ימינה לכביש חמש, הפניה עמוסה, ב-א-ס-ה ! עולים בכפר הירוק, שמאלה, הילוך לא נכון, אני צולל בסל"ד והאוטו לוקח את הפניה לאט :( מסתובבים ברמזור הראשון U וחוזרים לכיוון היציאה מרמת השרון ימינה לגלילות, שני נתיבים, פנוי, קליק, הגמדים שלי מורידים להילוך שני, סל"ד אי שם גבוהה (אתם לא באמת רוצים שאני אוריד עיניים מהכביש נכון) מזהה שכל הפניה פתוחה ואין שום דבר שמפריע חותך לנתיב הפנימי ונותן בגז, הצמיגים צורחים (205/55 R16) אני פותח את הסיבוב לאט לאט לנתיב החיצוני, הצמיגים מזכירים לי שהם שם אבל האוטו דבוק לכביש, עושה את זה ב-ד-י-ו-ק כמו שרציתי, מ-ד-ה-י-ם (נא לחשוב על החיוך הדבילי שהיה לי על הפרצוף שניה אחרי). עולים בגלילות לאילון דרום, עמוס קלות אבל עם קצת משחק בין נתיבים ואני מוצא את עצמי במרכז הקשת בנתיב הפנימי עושה את זה בכמעט 80 ... (ולא להתחיל להטיף לי שאני נהג מופרע, לא חתכתי בפרעות אף אחד) תאמינו לי, אני מדבר בשיא ברצינות, למרות שזה משחק בנדמה לי, גם ברגע האמת הייתי מוכן להיפרד מ 135 אלף בשביל התענוג הזה, אין כמו לצאת מנסיעה עם חיוך גדול גדול על הפנים, ומנסיון עם אפסילון, החיוכים האלה לא נגמרים. וגם עם מנוע 1.6 חלשלוש (ואולי להפך כי אייתו אין פחד לקבל יותר מידי כוח) האוטו הזה יוציא ממך הרבה מאוד חיוכים ולא יוציא אותך מותש אחרי נסיעה לסופר (מישהו אמר קליאו ספורט ? HINT HINT) ועכשיו רק נשאר לראות מה כותבת שיר על האוטו, בכל מקרה אין הזמנה כי אנחנו עוד רבים על איזה צבע יותר מתאים לה (ואיזה צבע עור אנחנו רוצים בפנים)...LOL ... מפה ישר לדוכן לוטו הקרוב.
דרור זי, יש אחת זמינה שמחכה לו בצבע שמפניה וריפודי עור אפורים שלא נמכרה עדיין.
 

rigi

New member
קודם כל לא לרדת על הגולף ../images/Emo46.gif

יש עדיין אנשים שאוהבים אותם מה לעשות............... דבר שני...אני אכיר לך את חבר שלי..... גם הוא מזיין לי ת´מוח על אלפה כל היום..... דרך אגב דרור...שבוע שעבר הוא חזר משבוע באיטליה הוא השכיר שם ..156 2 ליטר ידנית...חזר גם כן עמוס חיוכים... אבל..הוא אמר שבאיטליה לא סובלים את אלפא.....ממש לא מחבבים אותם הרכב שממש שולט שם זה ´האודי´ דיזל ורק ידנית. הם חולים שם על האודי הוא אפילו לא מצא כובע של אלפא.... אבל הוא נהנה !!! אז בבקשה..לא לרדת על הגולף... מהמכור.
 

© DrorZi

New member
אף אחד לא ירד על גולף, אבל

אני מצפה מאלפא שתהיה אלפא ולא חיקוי של VW, וכן, המחזיק כוסות הזה מזכיר לי VW, לא שזכור לי שאמרתי שזה רע. אין לי שום דבר רע (להפך) נגד הגימור של VW, המכוניות שלהם באמת נראות מאוד מוצקות, אבל זה לא מה שעושה לי את זה... בטח לא שמונה מחזיקי כוסות מרוסנים בהתנהגותם.
דרור זי, לא זוכר מתי הוא הגיע עם שתיה לאוטו, לשתות שותים בפאב.
 

falou

New member
עדיפה על הקליאו?!

אני, אתה, קליאו, שבת, הרי ירושלים. אחרי זה נראה מי עדיף ולמה...
 

© DrorZi

New member
א. לא מפחידים ברווז במים

ב. צריך לנסות להוציא מאלפא את ה 147 לשבת ! ג. היה לי הרבה יותר קל להוציא מהאלפא את מה שיש לה, אתה יודע שהרנו הפחידה אותי, אולי היא יודעת לתת קצת יותר, אבא לנהג פושטי כמוני האלפא הרבה יותר מתאימה. (אותו דבר כמו שהיה לי עם ה 156) ד. אני תמיד מוכן ללמוד כך שאתה לא מאיים !!!
דרור זי, מרים את הכפפה
 

be_roo

New member
הן לא באותה קטגוריה

למרות שנסיוני עם שתיהן מוגבל למדי, ישר בכניסה למושב הנהג מרגישים בהבדל. הקליאו קטנה, טמפרמנטית, מיודעת לנהג העירני ודורשת את כל תשומת הלב, אם לא תשים לב לרגע תאבד אותה. זה אוטו של FUN, סל"ד עולה מהר, תחת הולך עוד יותר מהר. ה-147 מגהצת מהמורות שקלילות (מ-א-ו-ד גבוהה וחתך 60), היא גם אוהבת סל"ד גבוה, אבל רגועה הרבה יותר. זו מכונית קטנה וזריזה, אבל לא נושכת. היא משלבת נהיגה כיפית עם נוחות. היא תתן לך מרחב טעות גדול הרבה יותר. שתיהן בטופ, השאלה מה מחפשים. ואכן אדום לא מתאים ל-147, גרסת ה-3 דלתות יפה הרבה יותר, ואם רוצים להוציא ממנה התנהגות שובבה יותר רצוי לשקול הנמכה. אין לי מושג אם נעשו שינויים במערכת הסלספיד, אבל לי היתה הרגשה שהעברת ההילוכים חדה מעט יותר מה-156 וכמו כן אין את הבעיה עם תחושת דוושת הבלימה שאינה אחידה ונושכת בפתאומיות. חוויה!
 

be_roo

New member
טעות ! חתך 55

היתה שם אחת באולם תצוגה עם 60 פוי!
 

גרמי

New member
התיבה של ה 147 אכן משופרת

לעומת זו של ה 156. עד כמה שאני יודע השינוי הוא בעיקר בתוכנה ששולטת על הגיר.
 

falou

New member
אכן כן

אצלנו החליפו את התיבה של ה-156 בחדשה ויש שיפור בעיקר בזינוק בהילוך ראשון וברוורס, שהם כעת יותר הדרגתיים.
 
למעלה