"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!

מצב
הנושא נעול.

קו32

New member
גם עכשיו הם מחליפים בשוהם או בלוד

למה אתה משתמש בקו 32 אם זה קו לבית ספר בלוד? דרך אגב, לדעתי
קו 22 הוא אחלה, 35 דקות ואתה בתחנת רכבת בלוד, ואין מה לעשות, צריך לשרת גם את היישובים היותר קטנים בקלות, בלי שיצטרכו לעשות החלפה בשוהם לאוטובוס אחר.
קו 21 הוא יותר ארוך, אבל זה גם בסדר כי במקום לשרת את תושבי שוהם הוא משרת את תושבי חדיד גמזו וכפר דניאל.
ודרך אגב, אם קו 22 לא יעצור בכפר טרומן ובית עריף, הוא יהיה יותר ריק ממה שהוא היום. כנ"ל קו 21.
גם עכשיו הם מחליפים בשוהם או בלוד
קו אחד מרכזי בין שוהם ללוד יתן לאנשים בישובים את האופציה להחליף בעיר הקרובה יותר ולדלג על הישובים האחרים (שכל ישוב כזה הוא חתיכת טיול) ויתן שירות טובה יותר לתושבי שוהם\לוד.
בנוגע לרכבת,זה יחסוך את המעבר מקו 500 לתל אביב ואוטובוס לבאר שבע או רכבת בנתב"ג והחלפה גם בתל אביב רק מעכב.אפשר לתת שירות טוב יותר לכל האזור ככה
&nbsp
ולשאלתך בכותרת, אני לומד שם...
&nbsp
 
לכל קו שהוא לא ללוד, הם מחליפים בשוהם, אבל

גם עכשיו הם מחליפים בשוהם או בלוד
קו אחד מרכזי בין שוהם ללוד יתן לאנשים בישובים את האופציה להחליף בעיר הקרובה יותר ולדלג על הישובים האחרים (שכל ישוב כזה הוא חתיכת טיול) ויתן שירות טובה יותר לתושבי שוהם\לוד.
בנוגע לרכבת,זה יחסוך את המעבר מקו 500 לתל אביב ואוטובוס לבאר שבע או רכבת בנתב"ג והחלפה גם בתל אביב רק מעכב.אפשר לתת שירות טוב יותר לכל האזור ככה
&nbsp
ולשאלתך בכותרת, אני לומד שם...
&nbsp
לכל קו שהוא לא ללוד, הם מחליפים בשוהם, אבל
ללוד יש להם קו ללא החלפה.

דרך אגב, מקודם דיברת על קו 13:
בזמן האחרון, שמתי לב, שכמעט כל היום, חוץ ממקרים מיוחדים, הקו מגיע לרכבת בשעה מאוד לא נוחה.
או שאתה מגיע ויש לך דקה לעבור (שזה לא אפשרי) אז אתה מחשכה חצי שעה,
או שאתה מגיע דקה אחריי הרכבת ומחכה חצי שעה, או שיש ממש מעט פעמים ביום, שהוא מגיע 8 דקות לפני הרכבת, וזה אפשרי אבל מאוד קשה. צריך לרדת מהאוטבוס שלפעמים מאחר גם, להיכנס לשדה תעופה, לרדת קומה, לצאת מהשדה תעופה, לקנות כרטיסים, לרדת לרכבת ולהיכנס, כל זה בפחות מ8 דקות, זה אפשרי אבל קשה מאוד, פעם אחרונה כמעט לא הספקתי.
יש אולי פעם או פעמיים ביום שהוא מגיע 15 שעה לפני ואז גם לא מחכים הרבה וגם מספיקים.
מה הסיבה לזמנים המוזרים האלה?
זה ממש מעצבן ולכן אני בדרך כלל נוסע לתל אביב בקו 500 ולמודיעין בקו 504 במקום ליסוע ברכבת.
ועוד דבר מעצבן עם קו 13, זה שהאוטובוס האחרון מנת"ב לשוהם הוא ב20:35, אני מבין שהאוטובוס האחרון משוהם לנת"בג הוא ב20:35, הרי אף אחד כמעט לא נוסע בבוקר לשוהם וחוזר בלילה כי שוהם היא לא עיר תעסוקה גדולה או משהו,
אבל אנשים כן נוסעים לעבוד או לבלות בבוקר ובערב ולפעמים חוזרים מאוחר בלילה לשוהם, והקו האחרון הוא ב20:35, ואין שום אלטרנטיבות אז הם נאלצים לא ליסוע ברכבת או לא ליסוע בכלל.
לא מבין בכלל את הקטע הזה.

דרך אגב, גם אני שנה הבאה אלמד בלוד ואסע בקו 32
 

אלון 58

New member
מובן...,

יוצא לי לא מעט להיות הנוסע היחידי באוטובוס
האוטובוסים של קווים באזור שוהם הם בדרך כלל כמעט ריקים. הקו היחיד שמצדיק שימוש באוטובוס הוא קו 500 משוהם לתל אביב. כל השאר יכלו להסתפק במונית שירות וחלקם אפילו במונית רגילה.
מובן...,
אבל תסכים עמי שלא כולם ישלמו על מונית-ספיישל,ומוניות-שרות כלל לא יכולות להבטיח שרות רצוף,תיאורטית,היה ניתן להשתמש באוטובוסים קטנים,אבל רוב החברות נוטות כיום שלא להשתמש בהם,למעט מקומות שיש בהם צורך להעביר קווים מסוימים ברחובות צרים או כניסות נדירות לקטעים חד-סטריים.
 

mister K

New member
החל מ-1 בינואר המחיר יהיה זהה בכל הקווים

"נסיעת-ספיישל" באוטובוס קו ציבורי
...!
והמקרה שארע כך קרה: ביום רביעי השבוע הייתי צריך להגיע למרפאות החוץ של ביה"ח סורוקה בבאר-שבע,בשעה שבה הגעתי לתחנה המרכזית בערד,האוטובוס הכי קרוב שאסף שם גם לאזור המבוקש על-ידי,היה קו 384 של אגד,שהתעריף בו 19:00 ₪ לעומת 10.20 ₪ בקו 386 (או 388)של מטרופולין,קו 384 מגיע מעין-גדי ויש לו שעת איסוף משוערת בערד,ללא ויסות,לקו 386 יש עוד שתי נסיעות אחרונות בכיוון המדובר בשלב יותר מאוחר,לכן נסיעה זו של 384 התאימה לי,למרות התעריף (במקרה של נסיעה רגילה עם 388 ואחד מקווי מטרודן בבאר-שבע לבית החולים,עלות הנסיעה תהיה 14.60 ₪,נו מילא).
הגיע ה-384,עליתי עליו,וחוץ מהנהג,היה שם נוסע בודד,מאבטח שהגיע עמו כנראה מים המלח,המאבטח ירד ליד כסייפה,למרות שרשמית אין שם הורדה או איסוף לקו זה,ומכאן נשארתי נוסע יחיד,עד שירדתי בתחנת ההורדה ליד מרכז-מורים בבאר-שבע,שממול למרפאות החוץ,בקטע עד לירידה הרגשתי כאילו הוא הביא אותי ספיישל למקום הדרוש,למרות שמדובר באוטובוס ולא במונית.
החל מ-1 בינואר המחיר יהיה זהה בכל הקווים
ואם תשתמש ברב-קו, גם לא תצטרך להוסיף תשלום על נסיעה עירונית בבאר שבע.
 
לפי הודעה של משרד התחבורה, הם הולכים לעשות את הטעות ולא

החל מ-1 בינואר המחיר יהיה זהה בכל הקווים
ואם תשתמש ברב-קו, גם לא תצטרך להוסיף תשלום על נסיעה עירונית בבאר שבע.
לפי הודעה של משרד התחבורה, הם הולכים לעשות את הטעות ולא
לעדכן את תעריפי הבסיס בינואר, אלא רק בהמשך השנה.
"
הרפורמה מתקנת עיוותים רבים שהיו קיימים בתעריפי הנסיעה במטרופולינים במשך שנים רבות ותבוצע בשני שלבים. בשלב ראשון מתעדכנים תעריפי המנויים (חופשי חודשי, שבועי ויומי) במטרופולינים של תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. בחודשים הקרובים יעודכנו גם תעריפי נסיעות בודדות (כולל כרטיסייה וערך צבור). חשוב להדגיש כי השינוי היחיד הוא בשיטת התעריפים, אין כל שינוי במסלולי ומספרי הקווים, והתשלום ממשיך להתבצע באמצעות כרטיס הרב-קו.
"
 

mister K

New member
אין לי כבר מה להגיד על החלטות תמוהות כאלו

לפי הודעה של משרד התחבורה, הם הולכים לעשות את הטעות ולא
לעדכן את תעריפי הבסיס בינואר, אלא רק בהמשך השנה.
"
הרפורמה מתקנת עיוותים רבים שהיו קיימים בתעריפי הנסיעה במטרופולינים במשך שנים רבות ותבוצע בשני שלבים. בשלב ראשון מתעדכנים תעריפי המנויים (חופשי חודשי, שבועי ויומי) במטרופולינים של תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. בחודשים הקרובים יעודכנו גם תעריפי נסיעות בודדות (כולל כרטיסייה וערך צבור). חשוב להדגיש כי השינוי היחיד הוא בשיטת התעריפים, אין כל שינוי במסלולי ומספרי הקווים, והתשלום ממשיך להתבצע באמצעות כרטיס הרב-קו.
"
אין לי כבר מה להגיד על החלטות תמוהות כאלו
אני מניח שזה אומר שבחודשים הקרובים עדיין לא יתאפשר מעבר של 90 דקות בכל המפעילים.
 
מה שאני לא מבין זה איך למפעילות התח"צ, לרכבת ולארגוני

אין לי כבר מה להגיד על החלטות תמוהות כאלו
אני מניח שזה אומר שבחודשים הקרובים עדיין לא יתאפשר מעבר של 90 דקות בכל המפעילים.
מה שאני לא מבין זה איך למפעילות התח"צ, לרכבת ולארגוני
הנוסעים אין מה לומר על טעות בסיסית כזו.
המפעילות, ובעיקר הרכבת, הן הרי אלו שיחטפו את הריקושטים של יישום אומלל כזה של הרפורמה.

ככל שאני חושב על כך אני יותר ויותר מתקשה להאמין שהרפורמה תבוצע בצורה כזו. אני פשוט לא מסוגל להאמין שאפשר לחשוב לבצע שטות כזו מבלי שיקום מישהו בעמדת השפעה ויזעק "השתגעתם?".
 
ועיתונאים שלא מבינים ולא מתעמקים מוסיפים חטא על פשע:

מה שאני לא מבין זה איך למפעילות התח"צ, לרכבת ולארגוני
הנוסעים אין מה לומר על טעות בסיסית כזו.
המפעילות, ובעיקר הרכבת, הן הרי אלו שיחטפו את הריקושטים של יישום אומלל כזה של הרפורמה.

ככל שאני חושב על כך אני יותר ויותר מתקשה להאמין שהרפורמה תבוצע בצורה כזו. אני פשוט לא מסוגל להאמין שאפשר לחשוב לבצע שטות כזו מבלי שיקום מישהו בעמדת השפעה ויזעק "השתגעתם?".
ועיתונאים שלא מבינים ולא מתעמקים מוסיפים חטא על פשע:
[URL]http://www.mako.co.il/news-money/economy-q4_2015/Article-9f5c5302adfb151004.htm[/URL]
"יש לציין כי הרפורמה לא נוגעת לנסיעות בין המטרופולינים השונים, וכן לא תשפיע על נוסעים מזדמנים, הרוכשים נסיעות בודדות ולא מנויים."
לא תשפיע על נוסעים מזדמנים שיתרמו מכספם למדינה שלא לצורך.
 

mister K

New member
אנשים בעמדת השפעה לא מתעניינים במשהו שקשור לאוטובוסים

מה שאני לא מבין זה איך למפעילות התח"צ, לרכבת ולארגוני
הנוסעים אין מה לומר על טעות בסיסית כזו.
המפעילות, ובעיקר הרכבת, הן הרי אלו שיחטפו את הריקושטים של יישום אומלל כזה של הרפורמה.

ככל שאני חושב על כך אני יותר ויותר מתקשה להאמין שהרפורמה תבוצע בצורה כזו. אני פשוט לא מסוגל להאמין שאפשר לחשוב לבצע שטות כזו מבלי שיקום מישהו בעמדת השפעה ויזעק "השתגעתם?".
אנשים בעמדת השפעה לא מתעניינים במשהו שקשור לאוטובוסים
מארגוני הנוסעים אכן צריכה וחייבת להיות תגובה.
לא ברורה ההחלטה לא לכלול כרגע תעריפי כרטיס בודד. אין בזה שום הגיון.
לא ברור גם אם האוצר הוא זה שסיכל את הכללת הנסיעות הבודדות בשלב זה, או שמדובר בעוד טעות פטאלית של פקידי משרד התחבורה.
 
ערד נמצאת בקצה הטבעת השלישית. בין ערד לבאר שבע יהיה אפשר

באיזו רובריקה...?
אפשר יהיה עם הערך הצבור?
ערד נמצאת בקצה הטבעת השלישית. בין ערד לבאר שבע יהיה אפשר
לנסוע באמצעות כרטיס חופשי יומי, שבועי או חודשי בכל המפעילות הרלוונטיות, כולל מטרודן.
אבל ערך צבור לא נכלל במסגרת הרפורמה בחודשיה הראשונים וגם לא כרטיסים בודדים.
 

אלון 58

New member
תודה,יש מצב שזה גם יהיה כדאי לי...,

ערד נמצאת בקצה הטבעת השלישית. בין ערד לבאר שבע יהיה אפשר
לנסוע באמצעות כרטיס חופשי יומי, שבועי או חודשי בכל המפעילות הרלוונטיות, כולל מטרודן.
אבל ערך צבור לא נכלל במסגרת הרפורמה בחודשיה הראשונים וגם לא כרטיסים בודדים.
תודה,יש מצב שזה גם יהיה כדאי לי...,
הנושא יבדק לעומק כשנדע תעריפים ולנסיעות רלבנטיות באלו קווים צפוי להשתמש,אם למשל יתעורר הצורך בחופשי-יומי כזה,אזורי.
 

WarDog

New member
אם אתה נוסע כל יום הלוך חזור אז לפחות בינואר "חופשי חודשי"

תודה,יש מצב שזה גם יהיה כדאי לי...,
הנושא יבדק לעומק כשנדע תעריפים ולנסיעות רלבנטיות באלו קווים צפוי להשתמש,אם למשל יתעורר הצורך בחופשי-יומי כזה,אזורי.
אם אתה נוסע כל יום הלוך חזור אז לפחות בינואר "חופשי חודשי"
אם אתה נוסע כל יום הלוך חזור אז לפחות בינואר "חופשי חודשי" ישתלם לך.
&nbsp
אם אתה נוסע כל יום(6 ימים בשבוע) ערד-ב"ש אז ישתלם לך חופשי חודשי, לפחות עד שמחירי נסיעה בודדות יתעדכנו.
6 ימים בנסיעה של 10.2 לכיוון זה 122.4 בשבוע(489.4 בחודש של 4 שבועות) אפילו עם בונוס של ערך צבור 25% יותר בטעינה) יוצא 392 שקל כאשר החופשי חודשי זה 310 שקל.
&nbsp
גם החופשי יומי ישתלם אבל רק אם אתה נוסע גם בפנים באר שבע/ממשיך ליעד אחר בתחום האזור, כלומר רק ל"הלוך חזור" לב"ש לא משתלם
 

אלון 58

New member
תודה על המידע...,

אם אתה נוסע כל יום הלוך חזור אז לפחות בינואר "חופשי חודשי"
אם אתה נוסע כל יום הלוך חזור אז לפחות בינואר "חופשי חודשי" ישתלם לך.
&nbsp
אם אתה נוסע כל יום(6 ימים בשבוע) ערד-ב"ש אז ישתלם לך חופשי חודשי, לפחות עד שמחירי נסיעה בודדות יתעדכנו.
6 ימים בנסיעה של 10.2 לכיוון זה 122.4 בשבוע(489.4 בחודש של 4 שבועות) אפילו עם בונוס של ערך צבור 25% יותר בטעינה) יוצא 392 שקל כאשר החופשי חודשי זה 310 שקל.
&nbsp
גם החופשי יומי ישתלם אבל רק אם אתה נוסע גם בפנים באר שבע/ממשיך ליעד אחר בתחום האזור, כלומר רק ל"הלוך חזור" לב"ש לא משתלם
תודה על המידע...,
איני נוסע לבאר-שבע 6 ימים בשבוע,אבל יש שבועות בהם אני נוסע לשם 3 > 5 פעמים בשבוע,כך שאצטרך כל שבוע לחשב אם ישתלם לי חפשי-יומי או חפשי-שבועי,אני בספק אם החפשי-חדשי ישתלם לי,הענין יבדק לגופו,כשאדע את תכנית נסיעותי,לחודש ינואר 2016 למשל,חלק מהן אדע מראש,וחלק בלתי-צפויות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה