נסעתי היום לראשונה

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
נסעתי היום לראשונה

נסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
 

droriko

New member
והעצירה בצומת חולון היא מיותרת

נסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
והעצירה בצומת חולון היא מיותרת
בעיקר כשצמוד אליה יש תחנה של קוי 71. מילא כשיבנו שם תחנה מרכזית,אבל זה לא נראה בכלל באופק וגם לא בטוח בכלל שזה יצא לפועל.
 

mister K

New member
היתרון של הרכבת הוא בזמנים שאיילון פקוק.

נסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
היתרון של הרכבת הוא בזמנים שאיילון פקוק.
בשעות השפל אני לא רואה סיבה לשלם יותר על מנת לנסוע בה בקטע הזה.
רכבת פרברים אמורה להיות יותר מהירה.
 

droriko

New member
היא עדיין הרבה יותר מהירה מהקוים של בת ים

היתרון של הרכבת הוא בזמנים שאיילון פקוק.
בשעות השפל אני לא רואה סיבה לשלם יותר על מנת לנסוע בה בקטע הזה.
רכבת פרברים אמורה להיות יותר מהירה.
היא עדיין הרבה יותר מהירה מהקוים של בת ים
לא מבין למה היא נעמדת למשל בתחנות של וולפסון וההגנה
 

alantan

New member
כשיהיו רכבות או קרונועים חשמליים העצירות הללו

היא עדיין הרבה יותר מהירה מהקוים של בת ים
לא מבין למה היא נעמדת למשל בתחנות של וולפסון וההגנה
כשיהיו רכבות או קרונועים חשמליים העצירות הללו
תהיינה משולות לעצירה של רכבת תחתית, לא סיבה לעיכוב של שלוש דקות כל עצירה.
 

droriko

New member
אבל עובדה שלפני ההכפלה

כשיהיו רכבות או קרונועים חשמליים העצירות הללו
תהיינה משולות לעצירה של רכבת תחתית, לא סיבה לעיכוב של שלוש דקות כל עצירה.
אבל עובדה שלפני ההכפלה
הרכבות מכפר סבא לתל אביב לא היו נעמדות 3 דקות כל תחנה,נראה לי זה לא שייך לחשמול
 
לפחות יש פחות איחורים,

אבל עובדה שלפני ההכפלה
הרכבות מכפר סבא לתל אביב לא היו נעמדות 3 דקות כל תחנה,נראה לי זה לא שייך לחשמול
לפחות יש פחות איחורים,
נקווה שבלוז הבא יהיה קיצור, ואם לא אז זה יקרה בלוז שאחריו.
כבר כעת קיצרו את זמן הרכבות מראשון מערב לתל אביב + רכבות שלא עוצרות בוולפסון וצומת חולון.
 

droriko

New member
רכבת פרברית אף פעם לא היתה ידועה באיחורים שלה

לפחות יש פחות איחורים,
נקווה שבלוז הבא יהיה קיצור, ואם לא אז זה יקרה בלוז שאחריו.
כבר כעת קיצרו את זמן הרכבות מראשון מערב לתל אביב + רכבות שלא עוצרות בוולפסון וצומת חולון.
רכבת פרברית אף פעם לא היתה ידועה באיחורים שלה
לפחות לא בכמה שנים שאני נוסע בה. האיחורים יותר מאפיינים את הקוים הארוכים.
 
לפני סיום ההכפלה היו לא מעט איחורים

רכבת פרברית אף פעם לא היתה ידועה באיחורים שלה
לפחות לא בכמה שנים שאני נוסע בה. האיחורים יותר מאפיינים את הקוים הארוכים.
לפני סיום ההכפלה היו לא מעט איחורים
היו הרבה מקרים שרכבת הייתה צריכה להמתין בבני ברק לרכבת שמגיעה מהכיוון השני.
עם סיום ההכפלה איחורים ברכבת אחת לא משפיעים על רכבת מהכיוון השני וזה שיפור משמעותי.
הסיבה שרכבות ממתינות לעיתים בסביבות 2 דקות בתחנות היא שלוח הזמנים לא השתנה מאז סיום ההכפלה ורכבות שמקדימות מחכות עד שיגיע הזמן המדוייק לעזוב את התחנה.
זה קשור לתלונות הרבות שיש כאן בפורום על "הריפודים" בלוחות הזמנים.
צריך לראות האם יהיה שינוי בזמנים בלוח הזמנים הבא שיפורסם.
 

droriko

New member
אם היו איחורים אז זה של כמה דקות

לפני סיום ההכפלה היו לא מעט איחורים
היו הרבה מקרים שרכבת הייתה צריכה להמתין בבני ברק לרכבת שמגיעה מהכיוון השני.
עם סיום ההכפלה איחורים ברכבת אחת לא משפיעים על רכבת מהכיוון השני וזה שיפור משמעותי.
הסיבה שרכבות ממתינות לעיתים בסביבות 2 דקות בתחנות היא שלוח הזמנים לא השתנה מאז סיום ההכפלה ורכבות שמקדימות מחכות עד שיגיע הזמן המדוייק לעזוב את התחנה.
זה קשור לתלונות הרבות שיש כאן בפורום על "הריפודים" בלוחות הזמנים.
צריך לראות האם יהיה שינוי בזמנים בלוח הזמנים הבא שיפורסם.
אם היו איחורים אז זה של כמה דקות
לא משהו שיכריע אם תאחר לעבודה או לא. מהכמה שנים שאני נוסע ברכבת זכור לי רק פעם אחת שרכבת איחרה ביותר מחצי שעה.
 
איחורים של יותר מחצי שעה חריגים גם בקווים

אם היו איחורים אז זה של כמה דקות
לא משהו שיכריע אם תאחר לעבודה או לא. מהכמה שנים שאני נוסע ברכבת זכור לי רק פעם אחת שרכבת איחרה ביותר מחצי שעה.
איחורים של יותר מחצי שעה חריגים גם בקווים
אחרים.
איחור בסדר גודל כזה בדרך כלל נובע מתקלה.
אבל כשמדובר באיחורים רגילים, כל איחור הוא איחור, כולל איחור של 5 דקות.
 

droriko

New member
על מה אתה מדבר

איחורים של יותר מחצי שעה חריגים גם בקווים
אחרים.
איחור בסדר גודל כזה בדרך כלל נובע מתקלה.
אבל כשמדובר באיחורים רגילים, כל איחור הוא איחור, כולל איחור של 5 דקות.
על מה אתה מדבר
כל פעם כמעט שאני מגיע לרכבת מרכז או האוניברסיטה אני שומע את הכרוז מכריז על איחור של 10-20 דקות באחד הקוים שהם לא הפרברית. לא סתם אוהבים לצחוק על האיחורים של הרכבת.
 

טשאפק

New member
אני נוסע די קבוע

על מה אתה מדבר
כל פעם כמעט שאני מגיע לרכבת מרכז או האוניברסיטה אני שומע את הכרוז מכריז על איחור של 10-20 דקות באחד הקוים שהם לא הפרברית. לא סתם אוהבים לצחוק על האיחורים של הרכבת.
אני נוסע די קבוע
בין הרצליה לת"א - כלומר ברכבות מאשקלון\רחובות לנתניה\בנימינה. זה כבר לא בדיוק רכבת פרברית.

איחור רציני כמעט לא חוויתי בכלל, וכבר כמה שבועות שלא חוויתי איחור של יותר משתיים-שלוש דקות.
 

droriko

New member
רגע רגע

אני נוסע די קבוע
בין הרצליה לת"א - כלומר ברכבות מאשקלון\רחובות לנתניה\בנימינה. זה כבר לא בדיוק רכבת פרברית.

איחור רציני כמעט לא חוויתי בכלל, וכבר כמה שבועות שלא חוויתי איחור של יותר משתיים-שלוש דקות.
רגע רגע
אתה אומר שברכבת בין אשקלון לבנימינה אין איחורים,אבל עמוד שדרה אומר שיש שם הרבה איחורים,לפחות תתאמו בינכם עמדות
 

uufridman

New member
בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבר

רגע רגע
אתה אומר שברכבת בין אשקלון לבנימינה אין איחורים,אבל עמוד שדרה אומר שיש שם הרבה איחורים,לפחות תתאמו בינכם עמדות
בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבר
העיכוב בוולפסון של 3 דק' הוא משהו ישן .
 

uufridman

New member
חשוב להדגיש שהחלק הדרומי מאזן !!!!!!!!!!!

בוקר טוב אליהו או דרוריקו ,זה דבר ישן כבר
העיכוב בוולפסון של 3 דק' הוא משהו ישן .
חשוב להדגיש שהחלק הדרומי מאזן !!!!!!!!!!!
כלומר אם עד עכשיו הרכבת הייתה מאחרת מכיוון הוד השרון אז היה לה זמן רזרבה להשלים בקטע הדרומי וכך היא מגיעה בזמן

כלומר הקטע יבנה -ההגנה יכול לקחת 26-27 מכיוון יבנה ומכיוון ההגנה 27-28 דק' ,אבל הרכבת מתעכבת בתל אביב ואז מוספים עוד 3-2 דק' לקטע .
 

uufridman

New member
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אב

חשוב להדגיש שהחלק הדרומי מאזן !!!!!!!!!!!
כלומר אם עד עכשיו הרכבת הייתה מאחרת מכיוון הוד השרון אז היה לה זמן רזרבה להשלים בקטע הדרומי וכך היא מגיעה בזמן

כלומר הקטע יבנה -ההגנה יכול לקחת 26-27 מכיוון יבנה ומכיוון ההגנה 27-28 דק' ,אבל הרכבת מתעכבת בתל אביב ואז מוספים עוד 3-2 דק' לקטע .
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אב
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אביב

ואז יוצא שהרכבת מתעכבת מכיוון הוד השרון ואז הרכבת ממול מכיוון דרום מחכה שהיא תגיע לתחנת הגנה .
 

uufridman

New member
במילים פשוטות הרכבת של XX:43 מגיעה ב XX:44-5

רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אב
רכבת הוד השרון -מערב יבנה על מסילה אחת בתל אביב

ואז יוצא שהרכבת מתעכבת מכיוון הוד השרון ואז הרכבת ממול מכיוון דרום מחכה שהיא תגיע לתחנת הגנה .
במילים פשוטות הרכבת של XX:43 מגיעה ב XX:44-5
הרכבת אמורה להגיע לתחנת ההגנה על פי לוח זמנים XX:43 בפועל מגיעה ב XX:44-5

ואז יש לה 27 דקות להגיע לתחנת יבנה מערב ,סה"כ 29 דק' לפי לוח הזמנים .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה